Rettegés

1.6K 35 0
                                    

- Pff nagyon zúg a fejem ! Feküdtem kábán és gondolkodni kezdtem . Mér van ilyen sötét ? Mi ez a dohos szag ? Hol vagyok ? Cikáztak a gondolatok a fejemben, és lassan értelmet nyert minden. Elraboltak ! Az elrablóim nagyon profik lehetnek hiszen semmire nem emlékszem, hogy kerültem ide ? Talán egy pincében lehetek, a szemem bevan kötve és a kezeim a fejem fölé az ágykerethez vannak bilincselve, valami hideg fémet érzek a csuklómom . Annyira fáradtnak èrzem magam hogy újra elnyom az álom.
- Ébresztő hercegnő !
Egy férfi hangra ébredek aki a kezemet ráncikálja és érzem hogy kicsatolja a bilincset a kezemről.
- Hol vagyok ? És te meg ki a halál vagy ? Mér raboltál el ?
Kérdeztem dühösen az előttem álló magas férfitól, a látásom még most is homályos ,alig látok magam elé.
- Ilyenekről neked nem kell tudni , mostmár az enyém vagy !
A szemem elkerekedett mikor ezt hallottam, felpattantam az ágyról és szembe álltam az elrablómmal aki 20 centivel magasabb mint én pedig én is 170 cm magas vagyok.
- Te mégis kinek képzeled magad ? Kérdeztem dühösen és egy pofont akartam vágni neki de ő elkapta a kezem és megszorította de annyira hogy rögtön elzsibadt.
- Szép próbálkozás de nem gondoltad komo..... jól vagy ? Nyugi elkaptalak !
Hé hé..... maradj velem ! Hívjátok az orvost ! Kiáltotta
A szemembe erős fény világít , valaki beszél hozzám de csak egy egy szót érték. Amikor a szemem kitisztul egy ágyban fekszem, bézs falak vesznek körül és egy férfi mászkál körülöttem.
Egyértelműen egy orvos hiszen fehér köpeny van rajta és orvosi gépek vannak körülöttem.
- ISTEN hozta újra köztünk. Hogy èrzi magát ?
- Mi történt ? Ön meg kicsoda ? Hol vagyok ?
- Önnek kedves egy szivrohama volt de nagy szerencséje volt hogy a főnök gyorsan elsősegélyt nyújtott .
Mondta kedvesen a férfi.
- Szivrohamom ? De hiszen sose volt problémám a szivemmel !
- Bizonyos kábítószerek ezt sajnos ritkán kiválthatják mint mellékhatás! Most pihenjen és később visszajövök.
Gyorsan el is hagyta a szobát , már nem vagyok megkötözve de hiába próbálok nemtudok felállni . Bizonyos kábítószereket hát persze valamivel elaltattak mikor elraboltak. Hát persze ez is miattuk történt mint minden. Ekkor nyílt az ajtó és az előbbi férfi jött be az ajtón. Ismerős valahonnan .
- Jobban vagy ? Kérdi mogorva hanggal
- Jobban lennék ha vissza vinnél a házamban te szemét! Ordítottam a fejébe. Egy pillanat alatt ágy ágyamnál volt , egyik lábával az ágy szélére térdelt és a kezét a nyakamhoz nyomta .
- Te nem beszélhetsz így velem ! Te már az én tulajdonom vagy és addig nem mész innen sehova . Az enyém vagy .
A szeme égett a dühtől és az ujjai a nyakamba fúródtak.
- Ha tisztelsz és szótfogadó leszel akkor talán élvezheted is az itlétedet ha pedig pimasz ès szemtelen leszel akkor hullazsákban végzed !
Felpattant és kiviharzott a szobából.
Több óra is eltelt és csak sírtam és sírtam, mért történik ez velem . A fogvatartóm eléggé tisztán elmondta, ha nem viselkedek akkor meghalok .

⛔️ Vér és szenvedély 🔞Where stories live. Discover now