Egy új fejezet

1.2K 32 0
                                    

Reggel egyedül ébredtem , Alfréd a szakács már gondosan főzött a konyhában , néha én is ezt azt összedobok mert imádom ezt a konyhát fehér magasfényű bútor márványlappal igazán az én stílusom de meghagyom Alfrédnak .
Unalmamban kitakarítottam a hálót és a fürdőszobát ,a nappalit és a többi helységet a házvezető nőre hagytam.
Délután már megint egyedül voltam amikor Nicolas érkezett meg , gondterheltnek tűnt egy nagy fekete táskát rakott le a nappaliban .
- Szia Nico ! Öleltem át a nyakát
- Szia baby ! Nagyot sóhajtott az ölelésemben
- Minden rendben van ? Kérdeztem
- Eléggé hosszú napom volt..
- Elmeséled? Igazából sejtettem hogy semmit nem tudok meg
- Az utóbbi időben 2 szállítmányt is elloptak , és ma jöttünk rá hogy kik voltak . Sajnos belsős emberem volt aki nagyon közel állt hozzám, és nehéz volt megöletni egy barátot de mégis egy áruló volt .
- Sajnálom , Sajnos nagyon nehéz megbízható és hűséges embereket találni de jobb hogy időben rájöttél és nem történtek nagyobb bajok.
- De történt ma jó is ! Hirtelen mosoly húzódott az arcára .
- Kíváncsi vagyok ! Ügy ültem elötte mint egy kisgyerek aki a csokit várja
- Ma az apáddal találkoztam !
- Micsoda ? Az apámmal ? Szegények biztos kivoltak attól hogy eltűntem hogy viselik ? Váltság díjak kértél tőlük?
- Ugyan baby ! A szüleiddel tudattam hogy jól vagy az nap mikor haza hoztalak a kórházból. Ma találkoztam vele és megbeszéltük hogy amikor akarnak eljöhetnek hozzád .
- Ez egy szuper hír , jaj de örülök !
Ugrottam a nyakába
- Zoja figyelj ! A mai naptól amikor szeretnél elmehetsz, szabad nő vagy ! Mondta majd megharapta a száját !
- Elmehetek?
- Elmehetsz ha szeretnél !
- Szeretnéd hogy elmenjek?
- Szeretném ha saját akarotodból maradnál , így is maradnál ?
- Maradok ! Sugtam a fülébe, nemtudom mi van köztünk de ez így jó nekem és neki is !
- De tudod hogy én rossz ember vagyok aki öl és kegyetlen és a foglalkozásom a maffia drog és fegyverek a cég csak álca amivel igazolni tudom a vagyonom .
- Nicolas ha nekem kellesz akkor úgy kellesz ahogy vagy ! Talán kicsit ledöbbent azon amit mondtam
- Baby te megbabonáztál ! Folyton te jársz a fejemben és ha te jársz a fejemben akkor a farkomnak nemtudok parancsolni ! A sötét szemében láttam a tüzet ahogy rámnézett .
- A tiéd vagyok csak a tiéd !

Nicolassal folytattuk a beszélgetést , majd békísért a titkos szobájába ahol a haza hozott fekete táskából kipakolta a fegyvereket. Ilyet még sose láttam csak a filmekben . Nicolas alaposan bemutatta a fegyvereket és párat löttem is a fegyver arzenálban. Megkaptam életem első fegyverét ami a belépő a sötét életben . Eddig még sose szegtem törvényt.
Később már pár órája a medencében úszkáltunk mikor a biztonságiak csöngettek .

Nicolas egy pillanat alatt az ajtóban termett és pár perc múlva mérgesen jött vissza.
- Minden rendben ? Kérdeztem
- Igen, nyugodj meg de 2 betörőt látták a ház körül de nem sikerül őket elkapni .
Nicolas megnyugtatott hogy nincs baj és több ember is a házhoz jön.
Éjszaka nyugtalanul aludtam de reggel korán keltünk és reggeli után indultunk is a cégbe . Viszont engem ma a sofőr vitt el ,Nicolas épp a tegnap éjjeli betörők egyikét hallgatja ki mert elkapták és információt próbál kiszedni belőle .

⛔️ Vér és szenvedély 🔞Where stories live. Discover now