Álmosan nézek körül a szobában és törlöm a szemeim amikor észreveszem hogy nem is vagyok már megbilincselve . Gyors fogmosás után a nappaliba lépek de nem találok senkit majd hirtelen hangot hallok kintről , kisétálok és Nicolas a medence mellet áll és telefonon beszél de csuron vizes. Valószínű hogy most száltt ki a medencéböl. Izmos teste van és nap barnított bőre amihez passzol a barna haja ami majdnem fekete olyan sötét.
Rámnéz és a kezével int hogy maradjak csöndben . Pár perc múlva lerakja a telefont és oda sétál mellém.
- Jó reggelt baby . Olyan közel jött hozzám hogy le se bírtam venni a szemeim a kockás hasáról.
- Megkaphatod ha szeretnéd ! Ne elégedj meg a látvánnyal .
- Hozzád sem érnék . Vágtam vissza dühösen. Erre mérgesen elkapta a kezem és a mögöttünk lévő napágyra döntött és rám mászott.
- Valld be magadnak kislány hogy nedves lesz a bugyid tőlem.
- Eressz el te vadállat. Sikoltottam
- Te csinálod azt amit mondok és nem fordítva . Ezt ne felejts el és ha én azt mondom hogy tárd szét a lábad mert keményen megakarlak dugni akkor azt csinálod. Kiáltotta mérges hangon a fülembe és a kezeimet a fejem fölé szorította . A szívem már úgy lüktetett mintha ki akarna esni de ami ezután jött az igazán meglepett. Forró csokokat adott a nyakamra és néha meg is szívta , egyre jobban és édesebben csókolt a másik kezét búcsúztatta a hálóingem alá és megse állt és a bugyimban éreztem a kezét .Ekkor egy nyögés hagyta el a számát. Egyre gyorsabban mozgatta a kezét én meg minden körkörös mozdulata után éreztem hogy egy forróság önt el ami elsöprő érzést adott.
Nemtudtam már visszafogni magam hangos sóhajok és nyögések hagyták el a számát, a körmeim mélyen belevájtak Nicolas kezében és éreztem hogy túl vagyok életem első orgazmuság.Nicolas felállt és engem is felsegített, ekkor láttam meg mekkora dudor van a fürdő nadrágjában amit ő kicsit sem szégyelt.
- Megfoghatod! Mondta nagy mosollyal az arcán . De én ekkor szépen faképnél hagytam és a szobánkba szaladtam és a fürdőbe bezárkoztam.
Egy forró fürdő után mentem ki a szobából , viszont ekkor csak az üres házat találtam és egy levelet az ágyon .
- Szia baby . Ma hoznak neked pár ruhát és mindent amire szükséged lehet.
Pár óra múlva meg is jöttek a ruhák ami nem pár , hanem több szatyor ruha és alig hittem a szememnek hogy GUESS , Dior és hasonló szatyrokat látok. Minden ruhát megnéztem felpróbáltam és imádtam, mind a stílusom csak a fehérneműt nem értem nagyon szexi és vad darabok voltak amik a ruhákhoz nem igazán passzolnak.
Miután a szakács elmen két adag lassagnát is megettem ami Isteni finom volt , már rég nem ettem ilyen finomat.
A hűtő tele volt mindenfélével majd a kedvenc üvegemet pillantottam meg. Ott állt a hűtőben egy üveg limeos gin, a kedvencem. Elővettem egy tonicot és pár pohárral le is húztam. Késő este volt már mikor zenét raktam és fehérnemű divatbemutatót tartottam . Egy fekete bőr csatos fehérnemű volt rajtam piros magassarúval amikor észrevettem hogy nyílik az ajtó.
- Parancsoljon Mr . Nicolas Black .
Mutattam neki a kanapét aki szótfogadó an le is ült. Ekkor kezdődött csak a műsor. Egy kört sétáltam aztán az ölébe ültem de a farka már kő keményen állt a nadrágja alatt.
- Te ittál ? Kérdezte mérgesen.
- Csak egy ici picit ! Kacsintottam rá , majd csókolni kezdtem a nyakát, kigomboltam a fekete ingét és a hasán folytattam a csók csatát. Lefelé haladtam és elértem a nadrágja ővét amit gyorsan kicsatoltam és a nadrágját a földre nyomtam. Eddig igen csak bátor voltam de most már nem annyira hiszen még sose csináltam ilyet . Ezt elfeledtette a látvány ugyanis Nicolas kő kemény farkát a kezében fogta majd èn letérdeltem elé és elkeztem csókolgatni szépen óvatosan de ekkor Nicolas megfogta a fejem és rányomta a farkára a szám. Ekkor nagyot sóhajtott és ebből tudtam hogy neki ez jó , ettől a perctől az ösztönömre hallgattam ès elég jól csinálhattam ugyanis ez a férfi aki elöttem hever darabjaira hullot , csak nyögött és sóhajtott, egyre gyorsabban vette a levegőt és egy nagyot nyögött mikor forró spermát lövelt a számba.
- Gyere most ülj bele ! Mondta elégedett feljel én meg csak bólogattam.
- Igenis uram ! De annyit még mondanák hogy szűz vagyok . Mondtam bátran de csak a pia beszélt belőlem .
- Igazán különleges vagy baby.
Mondta majd felállìtott és a kezében bevitt a hálószobába . Befektetett, megölelt majd betakargatott.
- Zoja majd ezt folytatjuk ha józan leszel . Puszit nyomott a homlokomra majd mindketten pár perc alatt elaludtunk.
YOU ARE READING
⛔️ Vér és szenvedély 🔞
RomanceSose volt átlagos életem köszönhetően a vagyonos szüleimnek , akik a széltől is óvják az eggyetlen kicsi lányukat . Ez azonban nekem nem áldás , hanem átok ! Sosem tudtam mért van ez a beteges félelem a szüleimben , de egy nap minden megváltozott ug...