Új kezdet 🔞

2.8K 41 0
                                    

Reggel meglepetésemre arra ébredtem hogy Nicolas simogatja a hátamat .
- Ez nagyon jólesik . Mondtam álmos hangon .
- Vesd le a pólod !
- Mér ? Kérdeztem meglepődve
- Megmaszirozom a nyakad !
Engedelmesen kibujtam a pizsama polómból és a melleimet eltakarva hátatfordítottam neki várva a kényeztetést.
- Ez micsoda ? Végigsimított a gerincemen ahol a tetoválásom fut .
- Ez a kicsherceből egy kis idézet . Mondtam
- De hiszen én ezt már láttam , egy privát házibulin.
Amint ezt kimondta eszembe is jutott , tudtam hogy ismerős valahonnan . Ő az ! Vele gabalyodtam össze az utolsó partin . És másnap láttam a cégnél is, szóval már többször is találkoztunk!
- Szóval te voltál aki faképnél hagyott ?
- Nem szándékos volt , szívesen folytattam volna veled az éjszakát de közbe jött a meló !
- És másnap az apám cégénél ? Mit kerestél ott ?
- Téged ! Csak akkor még nem tudtam hogy Zoja Miller és a szombat éjjeli nő egy és ugyanaz !
- A cégnél utánam kutakodtál? Kérdeztem
- Ugyan, én nem kell kutakodjak az embereim mindent megoldanak. Veled szerettem volna találkozót !
- És mi tartott vissza ?
- Hát a kis aszinsztensed lerázott , aval az ürüggyel hogy vasárnap nem fogadsz ügyfeleket és próbáljam meg telefonon az időpont egyeztetést. Nyilván nemtudta hogy ki vagyok !
- Ezért raboltál el ? Mert nem tudtál velem találkozót elintézni ?
- Fogjuk rá ! Azt hallottam elérhetetlen vagy hát bebizonyítottam hogy annyira mégsem .
Elmosolyogtam magam, ezekszerint elértem a célom . Mindig is azt akartam hogy tiszteljenek.

Nicolas még mindig a hátamat simogatta mikor megfordúltam le se vette rólam a szemeit, vagyis jobban mondva a melleimről . A kezével elkezdett játszani az arcomon lévő tincs hajjal majd a keze lassan a melleimen kötött ki, jól megmarkolta majd az ujjával kezdte simogatni a mellbimbómat, próbáltam visszafogni magam de egy sóhaj kitört belőlem .

Közelebb hajol hozzám majd megcsókolt , szikrázott közöttünk a levegő . Egy mozdulattal már fölöttem volt és a lábaim közé férkőzött . Olyan szenvedélyesen csókol hogy az leírhatatlan csak arra tudtam gondolni hogy érezni akarom őt bennem .
A csókcsata közben a kezem a nadrágához vándorolt ami csak egy vékony pizsama nadrág volt . A kemény férfiasságát a nadrágon keresztül megfogtam és elkezdtem masszírozni , beleharapott a szájába az élvezettől .
- Akarod baby ? Kérdezte rekedtes hangjával
- Akarom !
Ilyen biztos még sose voltam semmiben , akarom ezt a férfit . Vele akarom elveszíteni a szüzességemet .

Nicolas végig csókolta az egész testem csak pár másodpercig időzött a nyakamon majd ismét visszatért a mellemre. De most nem csak nyalogatta, hanem szívni kezdte a bimbómat amitől fenyögtem és a lepedőbe kapaszkodtam.
A mellemről is elkezdett lefelé haladni ameddig el nem ért a bugyimhoz , egy pillanat alatt leszedte rólam és folytatta is a csókolgatást odalenn . Először lassan majd egyre gyorsabban mozgatta a nyelvét amitől úgy bizsergett a testem hogy már bele remegtem.
- Áááh , Nicolas . Nyögdécseltem a fülébe .
- Nyugi baby még lessz ennél jobb is.

Letolta magáról a nadrágját és megpillantottam a ferfiasságát amit a kezében tartott, a köldökéig ér, vastag és erek futnak végig rajta . Minden nő álma lehet és most ő az enyém . Kicsit aggódni kezdtem , ez az XXL méret hogy fogy belémférni .
Nicolas a lábam közé dugta,először csak a fejét dörzsölte hozzám amit a nedvességem gyorsan elterített. Majd egyre beljebb és beljebb nyomta , úgy éreztem hogy szétfeszít belülről, lassan mozgott ki és be , ahogy beljebb haladt egy zúrást kezdtem érezni ami hatására a körmöm a hátába karmolt.
- Mindjárt jobb lessz ! Suttogta a fülembe.
És tényleg így volt , lassan haladt mélyebbre bennem és a szúrás pár nyomás után átalakult egy hihetetlen érzéssé. Ő diktálja a tempót és minden tolásál egyre mélyebbre nyomja óriás péniszét amitől egyre hangosabban kezdek nyögdécselni.
Nicolas arca kipirosodott együtt ziháltunk és éreztem ahogy lüktet a farka bennem amikor hirtelen olyan orgazmusban van részem amiben még sose volt . Nicolas még párat tolt és remegve sóhajtozott mikor elélvezett.
Mellém feküdt és szorosan átölelt ,majd egy csókot nyomott a számra .

⛔️ Vér és szenvedély 🔞Where stories live. Discover now