Az irodámba hatalmas zajjal robbantam be, könnyek csordúltak ki szememből és az ajtónak dőlve a földre rogytam . A gondolatok úgy kavarogtak a fejemben, hogy észre se vettem a társaságomat Naomi állt az asztalom mellet egy rakat papírral a kezében amit szorosan fogott maga elött . Zavarunkban azt se tudtuk mit mondhatnánk egymásnak, de Naomi közelebb lépett hozzám és a földre ült mellém .A tárgyaló ajtaja elött egy pillanatra megálltam, Naomi vigasztalása nagyon jót tett nekem , majd rendbehozta a sminkem és egy ruhát adott rám . Kissé szűkösen fértem bele hiszen Naomi egy igazi model alkat hosszú szőke haja és vékony teste a magazinok címlapjára való ezért nekem épp hogy jó volt, a pocakomat alig tudtam bele préselni a vörös mini ruhába .
Végre összeszedtem magam és a tárgyalóba belépve szemléltem,már mindenki rám és Naomira várt . Nicolas az arcomat fürkészte én meg egy bólintással jeleztem neki , hogy minden oké jól vagyok .
A tárgyaláson kicsit túlságosan is kemény voltam, máskor próbáltam minél megértöbben kijavítani a hibákat de most mindenkit megkértem hogy estig küldjék el az új tervezeteket .A tárgyalás kőkemény 4 órát tartott, mikor már mindenki elhagyta a termet az anyós jelöltem megint csak engem méregetet de úgy tettem mintha észre se venném . Nekem ennél több eszem van , nemsokára elmegy vagyis remélem . Már csak gondolatától is hogy kinyitotta a száját hányingerem lett .
- Nicolas szivem menjünk mert elfáradtam, és vacsorára áthívtam Dayánát abban a reményben hogy megtudjátok beszélni a dolgokat .
Mondta miközben a kistükrében megigazította a sminket az arcán .
Próbáltam visszafogni magam egy mély levegőt vettem és közben Nicolas arcát néztem aki idegesen felpattant a székből. Egy pillanat alatt dühbe borulva kezdett bele
- Most már elég legyen anyám !
Eleget tűrtem az alzásodot és Zoya is !
Megróbált közbe szólni de a fiával szemben esélye se volt .
- Tudod kivel beszélsz te ? Zoya a gyerekem anyja, nem tűröm meg hogy így beszélj vele . Neki köszönhetem hogy újra élek és a sötétből kiszakított . Ők a családom és te becsmérelni mered a fülem hallatára ? Tudod eggyáltalán ki ő ? Dr. Zoya Miller az állam egyik legsikeresebb üzletasszonya , nem mellesleg neki köszönhetem az új projektemet . Ha nem is lenne a barátnőm akkor sem engedhető meg ez a hangnem . Szégyeld magad. Tudod te ki ő ?Teljesen elámúltam Nicolas nagyon mérges volt, föl le sétált a tárgyalóban . Senki nem mert megszólalni . Azt éreztem, hogy a szivem ki szakad meg se mertem szólalni mert nem akartam ebben a helyzetben semmi rosszat mondani hiába megbántott ez a nő .
Még mindig remegtem az idegességtől, és a babócám is nagyon mozgolódott úgy éreztem hogy rögtön kiszakad a hasam .
Feláltam a székből és az ablakhoz sétáltam, nehezemre esett még a séta is úgy remegett a lábam . Nicolas a hátam mögé sétált és a vállamat kezdte masszírozni , láthatta rajtam az idegességet . Felé fordultam és egy csókot nyomott a homlokomra , már is nyugodtabb lettem de a hasamban egyre nagyobb nyomást éreztem . Bivaly érős ez a kisfickó .Nicolas arca hírtelen lesápadt, a szemei a földre tapadtak . Mikor én is le néztem csak akkor tudatosult bennem , hogy melegség öntötte el a lábaimat. Hirtelen gyengeség jött rám, szemembe kezdtek gyülni a könnyek és a szívem majd megált mikor láttam hogy vörös vér folyik le a lábamon .
YOU ARE READING
⛔️ Vér és szenvedély 🔞
RomanceSose volt átlagos életem köszönhetően a vagyonos szüleimnek , akik a széltől is óvják az eggyetlen kicsi lányukat . Ez azonban nekem nem áldás , hanem átok ! Sosem tudtam mért van ez a beteges félelem a szüleimben , de egy nap minden megváltozott ug...