Hermionenin ağzından...
Okulun 3.haftasındaydık. Ron ve Harry Quidict için antremanlara başlamışlardı,bende daha önümüzde 1 ay olmasına rağmen sınavlara çalışmaya başlamıştım. Dün akşam kütüphaneden kitap bulmak için oraya gittiğimde Draco ve yandaşlarını gördüm. Kütüphane gibi bir yerde bulunabilecek en saçma kişilerdi bence. Görünmeden yan kitaplığa saklanıp konuşmalarına kulak misafiri oldum.
"Snape'in malzeme odasında adamotu tozunu ve merlinkökü suyunu alırsak iksiri yapabiliriz"
"Ama nasıl yapıcaz Draco"
"Sizi ahmaklar! Tabikide siz Snapi gözetlerken ben gidip alıcam!"
"Peki işe yararmı? O iksiri dumbledora nasıl ulaştırmayı düşünüyorsun?"
"İlk önce iksiri yapalım sonra o bunağa vermenin yolunu buluruz,ve eğer başarırsak ondan kurtulmuş olucaz!"
Sinsice kahkaha attı. Şok olmuştum.Profesör Dumbledora zehir verip onu öldürmeyi düşünüyorlardı. Alacağım kitapları almadan hemen Ron Ve Harry'nin yanına koştum olanları hemen anlattım. Snape anlatamazdık çünkü bize inanmazdı. Dumbledora anlatmamız en mantıklısıydi ama Harry reddetti.
"Onlara engel olmamız lazım. Dumbledor duymadan"
"Ama nasıl yapıcaz Harry? Ya biz müdahale edene kadar iksiri yaparlarsa!
"Hayır izin vermeyeceğiz, bir şekilde onlara engel olmamız lazım."
"Gözetleyelim"
"Yada Snape'in odasından o malzemeleri alalım"
"Elbet yedekleri vardır"
2 gün boyunca sürekli Draco ve yandaşlarını gözetledik birkaç kez odaya girmeye çalıştılar ama her seferinde birileri o koridordan geçtiği için içeri giremediler. Son dersten çıktıktan sonra tam koridordan dönüp merdivenlere gidecektim ki Draconun sesini duyunca durdum.Dinlemeye başladım.
"2 gündür giremiyorum! Hep etrafta birileri var! Ama bu gece bu işi halledeceğiz saat 12de benimle koridorda buluşun hemen malzemeleri alıp o gece iksiri yapıcaz!"
"Peki Draco"
"Tamam Draco"
Sessizce ilerlemelerin bekledim. Gidince hızlıca Griffindor ortak salonuna gidip Harry ve Ron'un odalarına çıktım. Kapıya vurdum. Kapıyı Harry açtı. Normalde erkek odası olduğu için içerde başka birileri olsaydı girmemi anormal bulabilirlerdi ama sadece Ron ve Harry'nin olması çok işime geldi. Hızlıca kapıyı örttüm.
"Bu gece saat 12de koridorda buluşup odaya gireceklermiş ve sabaha kadar iksiri yapacaklarmış"
"Tamam o zaman bu gece bizde uyumuyoruz planlarını batıracaz. 12de aşağıda buluşalım"
"Peki"
"Tamam"
Ron yatağından kalkıp yanıma geldi.
Kollarımı tuttu.
"Evet hepimizin işleri var farkındayım ama.. Seni özledim sevgilim"
"Doğruyu söylemek gerekirse bende özledim sevgilim"
Belimden tutup beni biraz daha kendine çekince bende ona yaklaşıp dudaklarımızı birleştirdim. Bir süre öyle durduktan sonra ayrıldık,gözlerimize bakarken gülmeden edemedim. Sonra kenarda sessizce oturan Harryi farkedince kızardım
"Gideyim ben"Hızlıca odadan çıkıp kendi odama gittim. Ders çalısmam lazımdı. Kitaplarımı alıp ortak salona indim. Masaya oturdum akşam yemeğine kadar tüm dersleri tekrar ettim.Harry ve Ron yanıma gelip koltuğa oturdular. Konuşmuyorlardı. Anlaşılan Harry plan yapıyordu,Ron ise, kafamı kaldırıp Ron'a baktığımda beni izlediğini gördüm,gülümsedim o da bana gülümsedi. Ah Ron'um,yakışıklı sevgilim...gözlerime kilitlediği mühteşem gözleri bana her seferinde aşkla bakıyor...
''Hadi aşağı inelim artık"
Harrynin sesiyle ayaklandık.Büyük salon dolmaya başlamıştı.Masalarda ihtişamlı yemekler ve süsler çok güzel görünüyordu.Herkes yerlerine geçtikten sonra Dumbledor konuşmak üzere ayağa kalktı.Gözüm Dracoların oturduğu masaya kaydı.Draco,Crabbe ve Goyle sinsice gülüp kendi aralarında konuşmaya başladılar.O esnada Draco onları izlediğimi farkedip tiksindirici bir bakış attı.Hemen önüme döndüm."Hepinize iyi akşamlar çocuklar.Size güzel bir haberle geldim Biliyorsunuz ki toplamda 11 tane büyücülük okulu var.Dün Sihir Bakanlığında bir toplantıya katıldım. 11 Büyücülük Okulu arasında en başarılı okul olarak Hogwarst'ı seçtiler ve yarın akşam farklı okullardan misafirlerimizi de olduğu bir balo düzenlenecek Yanlış birşey yapmayacağınızı ve misafirlerimize güzel davranacağınızı umuyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romione [𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔]
FanfictionR. Sen yanımdaysan bir ömür böyle durmaya razıyım sevgilim.