Hermione'nin ağzından...
En az 10 kişi ameliyathanenin önünde gelecek haberi bekliyorduk. Doktor kontrolünden 2 hafta sonra doktorun da dediği gibi bebek erken gelme kararı aldı. Yaklaşık 10 dakika önce Ginny'nin hastaneye geldiği haberini alıp hemen geldik. İçeriden sesler geliyordu. Bayan Weasley koridorda daireler çiziyordu, Harry Ginny'nin yanındaydı. Geri kalan herkesten çıt çıkmıyordu. En sonunda o ses geldi; cılız bir ağlama sesi. Herkes birden coşkuyla bağırmaya başladı. Her taraftan kol uzanıyordu birilerine sarılmak için. Birkaç dakika sonra doktor çıkınca herkes onun başına üşüştü.
"Bebek de annesi de iyi durumdalar. Bayan Potter sadece annem gelsin dedi."
"Benim"
"Şurada korumalıkları giyip kızınızın yanına gidebilirsiniz"
"Teşekkürler"
Bayan Molly heyecanla giyinip içeri girdi. Biz biraz daha dışarıda bekledik. Bu seferde hemşire çıktı.
"Anneye fazla yaklaşmadan içeri girebilirsiniz ama sadece 5 dakika. Hanımefendinin dinlenmesi gerekiyor"
Önlüklerimizi giyip sırayla içeri girdik. Ginny'nin saçları terden birbirine girmiş bir vaziyetteydi. Kucağında sadece birkaç dakika önce doğan James Sirius duruyordu. Ginny başını kaldırıp bize baktı. Ağlıyordu.
"Baksanıza şuna. Küçücük"
Güldük.
"Harry nerde?"
"Bayıldı"
"Ne!?"
Odada kahkaha sesleri yankılandı. Duvarın kenarındaki koltukta Harry baygın bir şekilde yatıyordu. Ginny'i daha fazla rahatsız etmek istemeyip odadan çıktık. Yanına sadece annesi kaldı geri kalanlarımız eve döndük.
Ron bugün işe gitmeyeceğini söylemişti.
Eve girdiğimizde birşeyler atıştırdık.
"Sevgilim"
"Efendim"
"Şahane bir fikrim var"
"Neymiş o?"
"Hogsmade'ye gidelim mi?"
"Yaa Ronn. Çok güzel bir fikir. Çok özledim orasını,aynı şekilde okulu da"
"Hazırlan gidelim"
"Tamam"Odaya koştum. Kot bir pantolon,mor bir kazak giydim. Saçımı ve makyajımı da yapıp çıktım. Ron'da üzerini değiştirince Hogsmade'ye buharlaştık.
El ele çocukluğumuzun geçtigi sokaklarda yürümeye başladık. Birkaç dükkan dışında hiçbir şey değişmemişti. Etrafta Hogwarts'tan öğrenciler görmek beni çok duygulandırdı. Keşke o yılları tekardan yaşayabilsek.
"Kaymak birasına ne dersin?"
"Olur derim"
Bağıran baraka'nın başka bir şubesi de burada açılmış. İçeri girdiğimizde birçok tanıdık yüz gördük. Bir masaya geçip 2 kaymak birası sipariş ettik.
2 kupa kaymak birası içtikten sonra ordan çıktık. Biraz daha dolaşıp birkaç dükkandan çeşit çeşit yiyecekler alıp eve geri döndük. Eve gelince öğlen içmem gereken haplarımı içmediğimi farkettim. Ron balkonda oturken hepsinden içip kutuları geri sakladım. Balkona Ron'un yanına çıktım. Birdahaki hafta Ron'un doğum günü vardı. Herşeyi planlamıştım. Bir tek onun haberi yoktu. Balkonda sessizce otururken Mektup geldi. Ron açıp okudu.
"İkizler beni çağırıyor. Dükkanda sorun çıkmış"
"Tamam hayatım bende kalkıp akşam için yemek hazırlayacağım"
"Akşama görüşürüz o zaman"
Alnıma öpücük kondurup buharlaştı.
Bende mutfağa gidip 2 çeşit yemek hazırladım. Bir tur yemeği yaktığım için tekrardan yaptım. Ben yemekleri yapana kadar Ron eve geldi bile. Yemeklerimizi yedikten sonra Ginny'nin eve geçtiğini öğrendik,oraya gittik.
Ginny odasında yatıyordu.
"Merhaba canım nasılsın?"
"Daha iyiyim. Ağrılarım bazen çok şiddetlense de iyiyim"
"Bir ihtiyacın olursa söyle"
"Bebek nerde?"
"Diğer odada"
Ron ve Harry diğer odaya gittiklerinde Ginny'nin yanına oturdum.
"Senin ilaçlarla işlerin nasıl?"
"Bilmiyorum hâlâ bir belirti yok. Ama olursa güzel planlarım var"
"Hmm aklından geçen o planları öğrenmek isterim"
"Bir ara söylerim şimdi sırası değil"
"Peki"
Ron kucağında James Siriusla odaya girdi. O an gözlerim onlarda kitlendi. Ron'un eline bir bebek anca bu kadar çok yakışabilir diye geçirdim içimden.
Yanıma geldiler.
"Şuna baksana. Elim kadar"
Güldüm.
"Tutmak istermisin?"
"Olur"
Ron bebeği bana verdiğinde yüzünü inceledim. Uyuyordu. Harry'den aldığı köyü kahve saçları vardı. Küçücüktü. Ağlamaya başlayınca irkildim. Annesine verdim. Erkekler dışarı çıkınca Ginny bebeği emzirmeye başladı.
"Gözleri masmavi"
"Senden almış"
"Evet. Sen şu planından bahset bakalım"
Planımı anlatmaya başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Romione [𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔]
FanfictionR. Sen yanımdaysan bir ömür böyle durmaya razıyım sevgilim.