3.Son hafta

149 12 4
                                    

Hermionenin ağzından...

Harry buraya geleli 2 hafta olmuştu.
Dördümüz çok güzel vakit geçirdik. 1 ay boyunca ben de dahil hiçbirimiz okul kitaplarını açmadığımız için ödevlerin hepsi son haftaya birikmişti. Tabi ben ve ginny o kadar çok ödevi pek zorlanmadan 3 günde bitirdik ama baktık ki erkekler ödevlerin yarısını bile zor bitirmisler bide onlara yardım ettik. 5 gündür sabahtan akşama kadar ödevlerden perişan olduk. Kendimize 1 günlük tatil ayırıp son günde büyülerin tekrarını yapmaya karar verdik.
Oturma odasında hepimiz bi koltuğa yayılmış oturuyorduk.
Bayan Weasley'in işi çıktığı için Bay Weasley ile birlikte gittiler,Percyde arkadaşlarının yanına gitmişlerdi aynı şekilde ikizlerde. Evde sadece dördümüz kaldık.
"Hermione tatlı birşeyler yapalımmı çok canım istedi"
"Olur. Ne yapıcaz?"
"Vişneli turta olurmu?"
"Olur"
Ginnyle mutfağa gidip işe koyulduk. Ron da odasından satrancını getirip Harryi zorla ikna etmiş olsada santranç oynamaya başladılar. 1 saat içinde 2 adet vişneli turta hazır oldu. Ron kokuyu hemen almış olmalı ki acıktığını söyledi.Ginnyle kendimize tabak alıp koltuklara karşılıklı oturduk.Erkekler bize bakmaya başladılar.
"Noldu beyler bı sorunmu var?"
"Bize turta yok mu?"
"Biz o kadar yapmakla uğraştık bence kendi turtanızı kendiniz alabilirsiniz"
İkiside itiraz etmeden kalkıp mutfaktan bir tabak kapıp geri geldiler. Ron hemen yanıma oturup yanağıma bir öpücük kondurdu,ona bakıp gülümsedim. Herkes bitirdikten sonra tabakları mutfağa Harry götürdü.
"Senin kadar mükemmel olmasa da çok güzel olmuş" Ron'un sözüyle gülüp hemen ona döndüm.
"Seni yerim çocuk"
Kahkaha attı.
"Çocuk? Yaratıcıymış, sevdim"
"Ya biz sizin birbirinize yürümelerinizi izlemek zorunda değiliz gidin odanıza"
Ron yan bakışlarla Ginnye dönüp somurttu. Başımı Ron'un omzuna yasladığımda saçlarımdan öptü,yumuşacık oldum. Harry halimize gülümsedi.Biz sevgili olana kadar çok çekti bizden. Ron gidip beni ona anlatıyormuş bende gidip Ron'u ona anlatıyordum. Başkası olsa hayatta katlanmaz bunlara yıllarca.
Yapacak başka birşey bulamayınca Hogwarstaki profesörlerin dedikodularını yapmaya başladık.
Hava kararmaya yakın Bayan ve Bay Weasley geri döndüler. İkizlerde yarım saat sonra geldiler. Percy ise arkadaşında kalacakmış. Beraber akşam yemeği yedikten sonra Ginnyle birlikte Bayan Weasleye yardım ettik. Gece olunca da hep beraber Ginny'nin odasında biraz oturduk. Daha sonra erkekler Ron'un odasına gittiler.Bizde günün yorgunluğuyla hemen uyuyakaldık.

/Sabah/
Ron'un ağzından...

Sabahın erken saatinde dışarıdaki kuş sesleri yüzünden uykum dağıldı. Harry karşımda uyuyordu.Biraz odada boş boş oturduktan sonra kalkıp mutfağa indim. Bir bardak su içtikten sonra yukarı çıktım ama odama değil. Ginny'nin odasının önünde durdum,biraz düşündükten sonra sessizce kapıyı açıp içeri girdim. İkiside uyuyordu ama sanki hermione uyanık gibiydi. Yavaşca yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum. Kafasını bana çevirip uykulu gözleriyle gülümsedi.
"Günaydın güzelim"
"Sanada günaydın sevgilim"
"Uyu sen gideyim ben"
Hızlıca kapıya yöneldim.
"Ron dur gitme"
Hermioneye döndüm.
"Uyumam artık kalkıcam. Dışarı çıkalım mı hem hava alırız biraz?"
"Sen istersinde ben gelmem mi birtanem"
Güldü. O gülünce ben bir kere daha aşık oldum.
"Odadan çıkayım o zaman giyin sen"
"Yok hayır pijamalarla durucam"
"Peki, gel"
Sessizce odadan çıktık.Merdivenlerin başında durduk. Elimi uzattığımda anlamamış bakışlar atıyordu.
"Bu yürüyüşü bana lütfedermisin hanımefendi"
Kıkırdadı.
"Tabiki yakışıklı beyfendi"
O elini elimin üstüne koyunca ben elimi çekip hızlıca bir kolumu bacaklarının altından geçirdim diğer elimide sırtına koydum.Tiz bir çığlık attı. Bunu beklemediği çok belliydi.
"Ron napıyosun bi gören olucak"
"Banane olsun"
Gülüp kollarını boynuma doladı, mutfağa kadar onu kucağımda taşıdım, mutfağa gelince indirmem konusunda ısrar edince indirdim.Bu sefer elini tuttum dışarı çıktık,evin biraz ilerisindeki dağlık alana kadar yürüdük sonra bir tepeye oturup güneşin doğmasını izledik.Dudağına güzel bir öpücük kondurdum, gülümseyip başını omzuma yasladı, kollarımla sardım onu.

Romione [𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin