4. Yeni kız

123 8 4
                                    

Hermionenin ağzından...

Bugün yeni okul yılımızın ilk günü. Herkes apar topar evden çıkıp hızlıca istasyona geldik. Hogwars trenine bindik. Ron tabiki yanıma oturup beni kollarıyla sarmıştı,birkaç abur cubur aldık yedik ama bu sefer kimsenin sesi çıkmıyordu. Dün odada Harry ile ne konuştular bilmiyorum ama sanki olumlu sonuçlanmış gibi. Hogwarsa vardığımızda herkes kapıda toplanmıştı. Hagrit birkaç duyuru yaptıktan sonra kendi kendine giden bir at arabasının yanında durduk,içinde bir kız vardı. Upuzun soluk sarı kıvırcık saçları vardı. Luna lovegood. Harryle konuşuyorlardı.
"Hadi binin. Beraber gidelim"
Çok uysal bir kızdı. Garip bir konuşma tarzı vardı. İlk Harry bindi sonra ardından hemen Ronla ben bindik.
Biz Ron'la Luna'yı incelerken Harryle muhabbet ediyorlardı. At arabası sihirle hareket ediyordu ama Harry ve Luna arabayı süren bir at gördüklerini iddia ediyolardı. Okula varınca hızlıca ortak salona çıktık eşyalarımızı yerleştirdikten sonra ortak salona indik. Luna etrafta yoktu demekki Griffindorlu değil e Slytherin havasıda vermiyor geriye Hufflepuf ve Ravenclaw kaldı.
Yemek saati geldiğinde büyük salona gittik. 1.sınıflar ve diğer büyük sınıflardan yeni gelenleri seçmen şapka yerleştirdikten sonra Dumbledor uzun bir konuşma yaptı ve en sonunda yemekler masaya kondu. İlk kez bu kadar acıkmıştım. Güzelce karnımızı doyurduktan sonra herkes kendi binasına dağıldı. Yeni gelenlerle tanışıp biraz oturduktan sonra yataklarımıza geçtik. Sabah olunca 2 kızın bağırış sesleriyle uyandık. Grace ve Amanda adında iki kız kavga ediyorlardı ama ben uykumu alamadığım için aklım hala uykudaydı tabi bağırışlar arasında bu pek kolay olmadı, mecburen kalktım. En başka kavganın nedenini anlamaya çalıştım. Grace,Amandanın beğendiği çocuğa aşk iksiri verip sevgili olmuş. Sabahın köründe kavga edecek başka konu mu yok ya ne saçma işler. Bu yıl çok popüler olan o aşk iksirinin mantığını anlamıyorum çok saçma. Seni sevmeyen birini neden kendine zorla aşık edersinki? Kızları umursamadan hızlıca giyinip çıktım. Ortak salonda birkaç erkek kendi aralarında kızların kavgasını konuşuyorlardı.
"Hey Hermione kızlar neden kavga ediyorlar?"
"Biri diğerinin sevdiği kişiye aşk iksiri vermiş o yüzden"
Umursamaz bir şekilde lavaboya yöneldim. İşlerimi bitirip ortak salona geçtim. Bugünkü ilk dersimiz Slytherin ile kehanet dersiydi. Merdivenlerden Ron ve Harry'nin sesini duyunca kalktım.
"Günaydın"
"Günaydın"
"Günaydın sevgilim"
"Ronald!"
"Tamam tamam"
"Bağırışlar vardı az önce, noldu?"
"Odada iki kız aşk iksiri kavgası yapıyor boşverin hadi büyük salona"
Büyük salona indik.Herkes yavaş yavaş toplanmaya başladı. Dumbledor konuşmasını bitirdikten sonra tavanda baykuşlar uçuşmaya başladı. Harry'nin önüne bir zarf düştü. Zarfı açıp okuduğunda siriusun en kısa zamanla tekrar görüşmek istediği yazıyordu. Bizi çatlak kazana davet ediyordu. Mektuplar kaldırılıp baykuşlar gittikten sonra masa yemeklerle donatıldı. Hepimiz doyduktan sonra muhabbet etmeye başladık. İlk konuşan yanımızda oturan Neville oldu.
"Şu Ravenclaw'a yeni gelen sarı saçlı kız kim?"
"Hayırdır Neville, aşık mı oldun yoksa?"
Hepimiz güldük. Neville ise yanakları kızardı.
"Luna Lovegood, bence tenefüste gidip tanış"
Neville gözlerini açıp bana baktı.
"Gerçektenmi?"
"Evet neden olmasın? Bence iyi anlaşırsınız"
Neville sevinçle gülümsedi.

Şimdi işte günün en berbat zamanı. Slytherin ile dersimiz vardı. Kitaplarımızı aldıktan sonra kehanet odasına gittik. Draconun saçma sapan sataşmalarını saymazsak ders güzel geçti. Tenefüste ise Neville hızla yanımıza geldi.
"Luna ile tanışmaya gidiyorum çok heyecanlıyım bana şans dilermisiniz?"
"Bol şanslar"
Hızlıca yanımızdan gitti,arkasından güldük...


Romione [𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin