7.Luna ve Neville

84 6 2
                                    

Hermione'nin ağzından...

Balonun üstünden birkaç gün geçmişti. O sabah uyandığımda kızlar başıma toplanıp Ron'un beni kucağında getirmesiyle dedikodular başladı. Ben herkese söylemeyi o sefer istemediğim için çok yorgundum uyandırmak istememiş,sadece arkadaşız benzeri bahaneler uydurdum ama inanmışa benzemiyorlardı. Umursamadım. Bu sabah uyandığımda çok ateşim vardı ve başım da dönüyordu. Harry ve Ron'a iyi olduğumu söylesemde beni hastane kanadına götürdüler. Birkaç saat istirahat ettim ve bu yüzden dersleri de kaçırdım.Tabi Ron bana tüm ödevlerimi getirmişti. 1 saat sonra gidebileceğimi duyunca sevinmiştim ve o 1 saatte ödevlerimi bitirdim.Hastane kanadından çıktıktan sonra Gryffindor ortak salonuna gidip kitaplarımı bıraktım. Ron ve Harry santranç oynuyorlardı. Koltuğa oturup onları izlemeye başladım.
"Şimdi nasılsın Hermione?"
"İyiyim"
Satrancı Ron kazanınca ufak bir zafer sevinci yaptı.
"Hermione,gel seninle de bir tur oynayalım"
"Ama sen her türlü yenersin"
"Belli olmaz"
"İyi madem oynayalım bir tur"
Harry'le yer değiştirdik. Ron çok iyi hamleler yapıyordu ama bende yakalayabiliyordum. Santranç oynamayı pek beceremiyordum ama Ron bana öğretince güzel oynamaya başladım. Yarım saat gibi bir süre sonra ben kazanınca sevinçle ayağa kalktım,Ron kazanmam için bilerek 1,2 tane hamleyi az yapmıştı gözümden kaçmadi ama beni mutlu etmek için yaptığının farkında olduğum için birşey demedim.
"Aşkta kazandık santrançda kaybetsek nolur"
Birden olduğum yerde durup şaşkın bir yüz ifadesiyle gülerek Ron'a döndüm. Böyle birşey beklemiyordum.
"Böyle birşey dememi hiç beklemiyormuydun nasıl da şaşırdın"
O da güldü halime.
"Beklemiyordum açıkcası"
"Belli oluyor"
Harry'de güldü. O anda salon kapısı sert bir şekilde açıldı. Ginny sinirli bir şekilde içeri girdi. Yanımıza geldi.
"Ginny noluyor?"
"Yok bişey. Aptal kızın biriyle kavga ettik sinirlerim bozuldu"
"Kiminle ne kavgası"
Derin derin nefesler aldı sakinleşmek için.Olduğu yerden birkaç tur attıktan sonra durdu.
"Hufflepuff'dan bir kızla kavga ettik. Kızı tanımıyorum bile. Koridorun kenarında kolumu çekistirmeye başladı. Harryi sana yâr etmem kızım benim olacak o görürsün bak sen. Harry senin gibi birine bakar mı sanıyorsun,kullanıyor seni.
Onu kendime aşık edince göreceksin kimi sevip sevmediğini felan demeye başladı yapıştım kızın saçını daha azıcık yolmuşken ayırdılar bizi!"
"Oha"
"Kim ki?"
"Bilmiyorum işte"
Ginny baya sinirliydi,e haklıda aslında. Harry oturduğu yerden kalkıp Ginny'nin kollarını tuttu.
"O kıza inanmaman gerektiğini sende biliyorsun. Hiçbir şey yapamaz bize. Ne sana karşı olan aşkımı yok edebilir. Ne de senin bana karşı olan aşkını,tamam mı? Gerekirse ben gidip benden uzak durmasını söylerim ama sen bir daha onunla muhattap olma"
"Tamam"
"Gel buraya"
Birbirlerine sıkı sıkı sarıldılar. Ginny dahada sakin görünüyordu. Ayrıldıktan sonra Harry ve Ron'a seslendi.
"Siz yinede dikkat edin! Bu aralar aşk iksiri fazla meşhur oldu. Her an biri size göz dikebilir. İşleri bir şişe iksire bakar"
"O salak tuzağa kapılıcak kadar aptal değiliz"
Öğle arasının bittiğini belli eden zil çaldığında toparlandık.Daha dersler bitmemişti.
"Sende mi geliceksin Hermione?"
"Evet sabah gelmediğim yeter"
"Kötu hissedersen hemen söyle"
"Tamam"
Kitaplarımızı alıp karanlık sanatlar,savunma dersine girdik. Bugün ne yazık ki son dersimiz Slytherinle ortaktı.Karanlık sanatlar,savunma dersi bittikten sonra biçim değiştirme, hogwarst tarihi ve uçma derslerini bitirdik. Başım tekrardan ağrımaya başlamıştı. Son derse girdiğimizde ilk dakikalar ne kadar sakin geçsede sonralardan pek de öyle olmadı.
"Yeni bir aşk doğmuş diye duydum! Granger? Weasley? Doğrumu bu duyduklarım? Kusura bakmayın ama destekciniz değilim. Hatta doğruyu söylemek gerekirse hiç de yakışmıyorsunuz."
"Kapat çeneni Malfoy! Yok öyle birşey"
"Tabi canım tabi. Anlıyorum"
Pis bir kahkaha attı. Ron'a dönüp umursamaması gerektiğini söyledim,önüne döndü.Profesor bizi uyardıktan sonra derse devam etti.

"Ben bunu boğarım oğlum! Elimde kalır bu benim. Sataşıp duruyor!"
"Ron bırak şunun peşini, başın belaya girer"
"Ben mi onun peşindeyim?"
"Kapatın konuyu"
Son dersin siniriyle bahçeye çıktık.Çimenliklere çantalarımızı bırakıp oturduk.Daha sora Ginny'de yanımıza geldi.Ron Ginny'nin bacaklarına yattı.Öfkesi hala geçmemiş bir şekilde olayı anlattı.Ginny ne kadar kafana fazla takıyorsun,umursama desede Ron pek de dinliyormuş gibi değildi.Konuyu kapatınca kısa bir sessizlik oldu.O esnada yanımıza koşarak gelen Neville'yi gördük.

"Çocuklar!Luna koridorun diğer ucunda tek başına oturuyor. Konuşmak istiyorum ama ne demeliyim bilmiyorum.
Yardım eder misiniz?
"Bence canlılar veya gök bilimi ile ilgili birşeyler sorarak sohbet başlatabilirsin. O konuları seviyor"
"Çok mantıklı! Teşekkürler!"

Koşarak yanımızdan ayrıldı. Harry ve Ron konuşurken Ginny ile ben ise Luna ve Neville'yi izliyorduk.Neville heyecanlı bir şekilde Luna'nın yanına oturup konuşmaya başladılar. 10 dakikadır gülerek sohbet ediyorlar. Nevillenin işi bu kadar çabuk kapmasına şaşırdım doğrusu. Zil çaldığında Ron yattığı yerden kalktı. Çantalarımızı alıp koridora gidiyorduk. Son kez bakalım dedik. O esnada Luna uzanıp Nevillenin yanağına bir öpücük kondurunca Ginny de bende şaşırdık, birbirimize bakıp güldük. Nevillenin kızardığı buradan belliydi. Hızlıca koridordan kayboldu.
Bizde ortak salona doğru ilerledik. Yemek saati gelmişti. Hiç iştahım yoktu,tekrardan başım dönmeye başladı. Yanımdaki Ginny'nin koluna tutundum.
"Hermione? İyimisin?"
"İyiyim başım döndü sadece"
Salona gidip yerlerimize oturduk ama benim hâlâ başım dönüyordu.
"Ron bana bir bardak su verirmisin"
"Tabi al"
Ellerim titriyordu,bardağı dahi tutamadım. Ron içmeme yardım etti.
"Hermione noluyor? Hastaneye götürelimmi?"
"Bilmiyorum başım dönüyor,biraz durun geçer yakında"
Biraz birşeyler atıştırdıktan sonra Harry'nin yardımıyla Gryffindor ortak salonuna gittik. Ron ikizlerin yanına gitmişti. Harry beni koltuğa oturttu.
"Şimdi iyimisin?"
"Hiç sanmıyorum. Başım dönüyor ve sanki midemde birşeyler hareket ediyormuş gibi acı his veriyor"
"Hermione inat etme hastaneye gidip baktıralım bi. Acaba zehirli bişeymi yedin"
"Yesem farkederdim"
"Hadi gel gidelim"
Harry koluma girdi,hastane kanadına kadar beni görürdü.Hastane görevlisi Bayan Pomfrey beni bir yatağa yatırıp. Tedavi etti. Ama sorunun ne olduğunu anlamış gibi gözükmüyordu.
"Bir zehirlenmeye benzemiyor. Daha farklı birşey ama ne olabilir?. Şu anlık ne olduğunu bilmiyorum ama hangi ilacın iyi geceleğinu biliyorum."
Harry yanımdaki sandalyeye oturdu.Bayan Pomfrey'i beklemeye başladık.Az sonra elinde iğneler,serumlar ve ilaçlarla geri döndü. Koluma baya acıtan bir serum taktı. Serumun içindeki ilacın damarlarımda gezdiğini hissedebiliyordum ve canımı yakıyordu. Ağzıma suyla beraber birkaç tane hap tıkıştırıverdi.
"Serum birkaç dakika canını çok acıtır ama sonra alışacaksın acısına. Serum bittikten sonra tekrar kontrol edicem, eğer hâlâ iyileşmezsen geceyi burada geçireceksin demektir.Ayrıca Bay Potter, 1 saat sonra hasta ziyaretleri bitiyor."
Bayan Pomfreymi gittikten sonra sızlamaya başladım,kollarımin acısını baya hissediyordum.
"Ron heryerde bizi arıyordur,gidip bulayımmı?"
"Evet merak etmiştir"
Harry yanımdan ayrıldı, birkaç dakika içinde yanında Ron ile döndü. Ron hızlıca yanıma gelip elimi tuttu. Elimi tuttuğu anda sanki lav değdirmişler gibi çığlık attım. Ron korkuyla elini çekti. Canım çok acımıştı.
"Hermione! Noluyor iyimisin?"
"Dokunmayın! Hiçbiryerime!"
Harry,Ron'u yanına oturttu.
"Bayan Pomfrey serum verdi. İçindeki zehir değil diyor ama ne olduğunu bilmiyor ondan kurtulmak için. Birkaç dakika çok acı çekeceğini söyledi"
"E gece burdamı kalacak?"
"O şimdilik belli değil"...

Romione [𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin