32.Doktor

78 7 38
                                    

Hermione'nin ağzından...

Evlilik güzel gidiyordu. Daha ilk haftasındaydık.Sabah erken saatte kalkıp kahvaltı hazırladım. Ron uyuyordu. Bugün o işe gidince kendime yeni bir iş arayacağım. Başka bir sorun daha var. Yaklaşık 4 aydır regl olmuyorum. Babamla trafik kazası geçirdikten sonra bazı hormonlarımda sorunlar oluşmuş. Komada da hiç regl olmadığım için bu durum ciddi bir hal aldı. Aylardır regl olmamam normal birşey değil. Ginny ile konuştum o da normal olmadığını söyledi. Bugün kontrolü varmış. Beraber gidicez hem bende doktorla görüşeceğim.

Odaya gittim. Ron'un yanağına bir öpücük kondurdum.
"Hayatım hadi uyan artık"
Yatakta biraz kıvrandı
"Günaydın güzeller güzeli karım"
Güldüm
"Hadi çabuk kalk kahvaltı hazır"
"Oooo erken uyanmışsın"
"Evet uyku tutmadı"
Mutfağa geçtim. 5 dakika içinde Ron da geldi.
"Miss gibi kokuyor. Çok acıkmışım"
"Afiyet olsun"
Kahvaltıdan sonra Ron masayı toplamama yardım etti. Lavoboya girdikten sonra yatak odasına gittim. Ron giyiniyordu. Bende dolaptan kıyafetler seçtim.
Boğazlı bir kazak altına da bej renkte bir pantolon giydim. Saçımı ve makyajımı da yaptığım esnada Ron beni izliyordu.
"Sen nereye güzelim?"
"Ginny'nin doktor randevusu varmış onun yanına"
"Tamam. Akşam görüşürüz"
Masadan kalkıp Ron'a sarıldım. Kokumu içime çekti,huylanıp kıkırdadım.
"Seni Seviyorum"
"Ben daha çok"
Alnıma öpücük kondurup evden çıktı. Askıdan çantamı alıp Potter evine buharlaştım. Kapıyı çaldığımda kapıyı Harry açtı.
"Hoşgeldin Hermione. Ginny hazırlanıyor. İçeri geçermisin"
"Olur"
Oturma odasına gidip oturduk.

"Nasıl gidiyor evlilik?"
"Güzel. O kadar da değişiklik yok aslında. Sadece daha fazla zaman geçiriyoruz önemli olanda bu"
"Aynen"
"Sen nasıl hissediyorsun? Bebek nasıl hissettiriyor?"
"Çok güzel Hermione. O kadar mutluyum ki. Birkaç ay sonra onu kollarımın arasında sallıyor olacağım. Elimde benden bir parça tutuyor olacak. Doğması için can atıyorum. Ginny eskisinden daha sakinken ben eskisinden daha enerjiğim. Çok güzeller onlar"

Gülümsedim. Harry bunları anlatırken bile yerinde duramıyordu. Küçük bir çocuk gibi sürekli kıpırdanıyordu.
"Hermione geldin mi?"
Kapıdan gelen sesle oraya döndük. Ginny turuncu bir takım ve üzerine de bir hırka giymişti.
"Evet canım"
"Gidelim mi? Saat yaklaşıyor"
"Olur"
Oturduğum yerden kalktım. Ginny Harry'nin dudağına bir öpücük kondurup kapıya yöneldi. Bende Harryle vedalaştım. Evden çıktık. Ginny'nin isteğiyle biraz yürüyüş yaptıktan sonra hastanenin yakınında bir yere buharlaştık. Sihir bakanlığına bağlı bir hastanede değil de Muggle hastanesine geliyorduk. Ginny Muggle hastanesine doğurmak istediğini söyleyince hepimiz şaşırmıstık ama tabikide saygı duyduk. Daha sonda Londradaki bir hastende iyi bir doktor bulduk. Aylardır buraya geliyordu.
Hasteneye giriş yaptık. Danışmada biraz sıra beklendikten sonra doktorun odasına çıktık. Sıra bize gelince girdik.

"Merhaba hanımlar size tekrardan görmek ne güzel. Bebeğin kontrollerinin vakti gelmişti zaten"
"Doktor bey benim kontrollerimden önce Hermione'nin başka bir sorunu var ilk önce onunla ilgilenebilir miyiz?"
Ginny'nin önceliği bana vermesine şaşırıp reddettim
"Ginny benim acelem yok ki senin kontrollerini yapsın ilk önce"
"Hermione, lütfen"
Tatlı tatlı bakınca sustum.
"Peki o zaman. Buyurun sizi dinliyorum"
"Doktor bey ben 5 ay önce bir trafik kazasından dolayı 4 aylık bir komaya girdim. Bu dönemde diğer doktorlardan aldığım bilgilere göre hiç regl olmadım, kaza geçirmeden önce de neredeyse 2 ay boyunca regl olmadım. Doktorlar hormonlarımın bozulmuş olacağını söylediler. Ben yeni evlendim. Yani ciddi bir sorunum varmı öğrenmek istiyorum"

Romione [𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin