25. Yeni üye

63 6 29
                                    

Hermione'nin ağzından...

3 yıl sonra...

3 yıl içinde çok şey değişti. Harry ve
Ron 2, Ginny ile ben ise 1 yıl önce mezun olduk. Harry Sirius ile,Ron ikizler ile işe başlamıştı. Ginny bir Quddicth takımıyla çalışmalar yapıyordu ama 2 hafta önce işi bırakıp nedenini hiçbirimize söylememişdi. Ben ise 1 yıldır sihir bakanlığında çalışıyordum. 3 yıl önce Billy, 2 yıl önce Percy evlenmişti ve 8 ay önce de Harry ve Ginny evlendi. Süpriz bir evlenme teklifi etmişti Harry. Siriusun ayarladığı bir düğün salonunda da ihtişamlı bir düğün yapmışlardı. Daha sonda 2 katlı güzel bir ev tuttular.

Ben de sihir bakanlığında iş bulduktan sonra bir apartman dairesi kiraladım. Akşamları sıra sıra evlerimizde toplanıyorduk. Son 3 yılım çok hızlı geçmişti. Okulda hiç sorun yaşamamışdık. Okul sonrası hayatımızda gayet güzel gidiyordu. Herkes çok mutluydu. Ron bazen evlilik hakkında düşüncelerimi almaya çalışıyordu. Harrylerden etkilenmesini çok iyi anlıyordum ama daha erken olduğunu ve kendimi hazır hissetmediğimi söylediğim için evlilik konusunu açmıyorduk.

Her günki gibi sabah rutinimi yapıp işe gittim. İşten sonra kısa bir alışveriş yapıp eve gittim. Biraz ev temizliği yaptıktan sonra akşam ikram için birkaç çeşit yemek hazırladım. Sonbahar geliyordu. Artık geceler daha serin oluyordu. Akşam yemeğimden sonra mutfağı toplayıp içeri geçtim. O esnada kapı çaldı. Gelen Ron'du. İçeri girdi. Dudağıma bir öpücük kondurup sarıldı.
"Hoşgeldin sevgilim"
"Hoşbuldum güzelim"
"İçeri geçelim"
10-15 dakika sonra tekrardan kapı çalınca kalktım. Harry ve Ginny gelmişti. Sarıldık. İçeri geçtiler.
Bir süre muhabbet ettik ama ikisinde bir haller vardı.

"Birşey mi oldu? Garip davranıyorsunuz?"
"Aşkım artık söyleyebilirmiyim?"
Harry ve Ginny bir süre bakıştılar. Ginny gülümserken biz hâlâ anlamsız gözlerle bakınıyorduk.
"Söyle"
"Yes be!"
"Noluyor?"
Harry koltuktan hızlıca kalkıp odanın için bir tur attı. Daha sonra karşımıza dikildi.
"BABA OLUYORUM!"
"NE!"
"NE!"
Duyduğum şeyin şokuyla ayağa kalktım. Ağzım iki karış açık bir şekilde Ginny ve Harry'e baktım. Ron da benimle aynı durumdaydı.
"Ciddimisiniz siz"
"Eveett"
"Aaaaaaaaa"
Ginny'e sıkı sıkı sarıldım. O ağlarken ben tekrar tekrar sarılıyordum.
"Dayı mı oluyorum?"
"Evet Ron"
Ron da Harry'e sarıldı.
Ginny'den ayrıldığımda hâlâ ağlıyordu. Baş parmağımla gözyaşlarını sildim.
"Ağlama kız. Bebek Potter geliyorr"
Güldü. Omzuna biri dokununca arkamı döndüm. Ron'du, kenara çekildim.
"Canım kardeşim"
"Abim"
Ginny Ron'a sarılırken yine ağlamaya başlayınca güldüm. Koşarak Harry'e sıkı sıkı sarıldım.
"Çok sevindim sizin adınıza"
"Baba oluyorum Hermione. Baba"
"Mükemmel bir baba olacaksın Harry"
Gülümsedi.

Bir süre daha heyecanlarını atamadılar. Hazırladığım tatlıları dağıtırken bir yandan da sorularımı peşpeşe gönderiyordum Ginny'e.
"Demek Quddicth takımından bu yüzden ayrıldın. Peki ne zaman öğrendin hamile olduğunu? Annenlere söylediniz mi?"
"Rahat bırak karımı hamile o"
Harry'nin isyanına güldük.
"Sen karışma bakıyım"
"1 hafta önce öğrendim. Harry'den de zor sakladım zaten. Yarın akşam annemlere söyleyeceğiz"
"Tamam bende gelicem"
"Gel tabi"

Gece yarısına kadar beraber sohbet ettik. Harry sadece daha 2 haftalık olan bebek potteri konuşmak istiyordu. Ginny izin vermeyince sustu tabi. Harry ve Ginny gidince Ron'la kaldık. Tabakları topladıktan sonra 2 kupa kahve yaptım. Koltuğa oturup sessizlik içinde kahvelerimizi içtik. Ron'un aklından neler geçtiğini tahmin edebiliyordum. Harry ve Ginny'nin yerine bizi koyuyordu.
"Sevgilim"
"Efendim?"
"Biz ne zaman onlar gibi olacağız?"
"Yakında sevgilim. Biraz zaman ver bana"
"Senin olsun tüm zamanlarım"
"Seni seviyorum"
"Bende seviyorum"

Dudaklarımı bir süre dudaklarında dinlendirdim.
"Bu gece burda kalsana"
"Seve seve"
Kahvelerimiz bittikten sonra yatak odasına geçtik. Bir çift pijama verdim Ron'a. Bazı geceler burada kalıyordu o yüzden dolabımda pijamalarını tutuyordum. Bende diğer odaya geçip pijamalarımı giyip odama geri döndüm. Birbirimize sarılıp uyuduk...

Romione [𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin