14. Kırık Kol

65 9 40
                                    

Hermione'nin ağzından...

"Hermione hadi uyan derslere geç kalacaksın"
Gözümü açtığımda başımda odamdaki kızlardan biri vardı. Alarmı duymamışım. Başımda hafif bir ağrı vardı. Birkaç ilaç içtikten sonra yüzümü yıkayıp giyindim. Harry,Ginny ve Ron bekliyorlardı. Bende gelince ortak salondan çıktık. Merdivenlerin biraz daha aşağısında başka bir sınıf vardı.
Slytherindi. Geçen haftasonu Ron'la gergin bir akşam geçirdiğimizden beri Draco'yu dövemediği için yakınıyordu. Bir keresinde Harry zamanında yetişmeseydi kim bilir neler olurdu.

Slytherinli öğrencilerin arasından Draco'yu seçmem zor olmadı. Ben merdivenlere dikkat ederek yürümeye çalışarken Ron biraz daha önüme geçmişti. Birkaç saniye sonra büyük bir çığlıkla önde birşeyler oldu. Hepimiz aşağıya doğru koşturunca bende gittim. Merdivenlerin bitiminde yerde yatan birkaç kişi vardı. Daha dikkatli bakınca bunların Crabbe,Goyle ve Draco olsuğunu gördüm. Draco en altta ezilmiş olacakki hem bağırıyor hem de çığlık atıyordu. Hiçkimse yardım etmiyor,hepimiz sadece bakıyorduk. Draco'nun bağışıyla Crabbe Ve Goyle kalktılar. Altlarında ezilen Draco ise yerde iki büklük kolunu tutuyordu.
"KOLUM! KOLUMU KIRDINIZ HAYVANLAR! İMDAT! KOLUM! DOKTOR ÇAĞIRSANIZA NE BAKIYORSUNUZ!"

Herkes birden telaşla bir oraya bir buraya heareket etmeye çalışıyordu. Karşıki koridordan Flich geldi. Hiçbirşey demeden Draco'yu kaldırıp kolundan sürükleyerek götürdü. Önümüzdeki Slytherinler ilerlemeye başlayınca bizde peşlerinden merdivenden indik. Koridorda yürürken Ron konuşmaya başladı.
"Çok da iyi oldu keşke kafası da kırılsaydı"
Göz devirip yürümeye devam ettim. Biraz gazlasak kafasını o kırardı. O yüzden Draco ile ilgili hiçbir şey demiyorduk Ron'a.

Büyük Salona girip yerlerimize geçtik. Birkaç dakika sonra Lavender'in bize doğru geldiğini görünce somurttum.
"Geliyo yılışık"
"Ha?"
"Kim?"
Ron ile Harry kafalarını kaldırınca Lavender ellerini önde birleştirip bitli gibi dikildiği yerden kıpırdanmaya başladı.
"Yarın ki maç için bol şanslar Ron eheheh"
"Teşekkürler"
Ron gülümseyip önüne dönünce Lavender zıplaya zıplaya yerine gitti.
"Neden gülümsüyorsun kıza! Yüz buluyor farkındamısın,sana yürümeye çalışıyor Ronald!"
"Sadece teşekkür ettim güzelim. Defol git mi deseydim? İstediği kadar gülümsesin bana umrumda mı sanki? Senin gülüşün yeter bana"

Cevabı ağzıma tıktığı için bişey diyemedim. Kurduğu cümlelere yumuşayıp sırıttım. Kafamı önümdeki kitaba döndüm. Harry ile Ron muhabbet ederlerken ben kitap okuyordum. 5 dakika içinde herkes gelince kitabı kapattım. Dumbledor konuşmasını yapmak için ayağa kalktı.

"Güzel sabahlar çocuklar! Biliyorsunuz ki yarın önemli bir Quddicth maçı var. Unutmayın ki bu maç sonucunda kazanacağınız kupa yıl sonunda binanızın kazanabilme durumunu da etkileyecek. Bol şanslar diliyorum!.

Dumbledor konuşmasını bitirip yerine geçince masalara yemekler geldi. 1 saat boyunca Ron ve Harry sadece Quddicth konuştular. Yemekten sonra derslerimiz farklı olduğu için onlardan ayrılıp kendi dersime gittim. Bugün ortak derslerimiz çok azdı. Sadece biçim değiştirme dersinde beraberdik. Dersler bitene kadar doğru düzgün görmedim ikisini. Tüm dersler bittiğinde üzerimdeki yorgunlukla sallana sallana Gryffindor ortak salonuna gittim. Kıyafetlerimi değiştirip duş aldım. Saçlarım neredeyse belime gelecekti. Ağırlık yapmaya başladılar artık kesme zamanı geldi. Odada bulduğum bı makası alıp yere bir örtü serip aynanın karşısına geçtim. Omuzumun biraz daha altına kadar kestim. Kesme işlemi bittiğinde cidden kafamın hafiflediğini hissettim. Yerdeki şaçlı örtüyü alıp attım. Saate baktığımda daha yemeye 2 saat olduğunu gördüm. Biraz kestirmenin fena olmayacağını düşünüp yatağıma uzandım.

"Hermione! Hadi kalk herkes Büyük Salona gitti. Yemek vakti."
2 saat uyuduktan sonda uyandırıldım
Yataktan kalkıp lavoboya gittim. Yüzümü yıkadım. Aynaya baktığımda gözaltlarımın şiştiğini farkettim. Saçlarım hâlâ biraz nemli ve uyurken kıvır kıvır oldukları için çok güzel gözüküyor. Odaya gidip üzerime peluş kırmızı bir hırka alıp hızlıca Büyük Salona gittim. Gerçekten de herkes oradaydı. Ama daha masalarda yemeklr yoktu. Geç kalmamama sevinerek Harry Ve Ron'un yanına gittim. Ron'un karşısında oturdum. Ron önündeki gazeteye öyle odaklanmış ki geldiğimi bile görmedi. Ama Harry hemen saçlarımdaki değişimi farketmişti.
"Kısa saç yakışmış Hermione"
"Teşekkür ederim"
Ron sonunda kafasını gazeteden kaldırıp beni farketmişti. İlk baktığı yer saçlarım olmuştu.
"Sevgilim... Çok güzel olmuşsun. Güzelliğine güzellik katmış bu saçlar"
"Teşekkür ederimm"
Biz Harry ile muhabbete başladık ama Ron gazeteye tekrar dönmüştü. Onu kendi haline bırakıp Harry ile konuşmaya devam ettik.
"Draco sabah düşmüştü ya hani"
"Ee nolmus?"
"Kolu kırılmış. Bayan Pomfrey düzeltmiş ama 2 gün yüklenmemesi gerekiyormuş. Birde ayağı ezilmiş topallaya topallaya geldi. Büyük ihtimalle yarınki maça katılamaz. Bayan Hooch o halde izin vermez oynamasına"
"Canıma değsin sonuna kadar hakketti. Beter olsun"
Ron tiksinerek konuşmustu.
"O zaman işiniz daha kolay"
"Evet Draconun yerine yedeklerden biri geçicek ama onlarda çok iyi"

10 dakika sonra yemekler gelince hiç konuşmadan yemeğimizi yiyip ortak salona çıktık. Uykudan ayılamamış olmalıyım ki esneyip duruyordum. Şöminenin önündeki koltuklarda başka birileri oturduğu için diğer köşedeki koltuklara oturduk. Harry yerdeki mindere çömelirken bende koltukta oturan Ron'un omzuna başımı yasladım.     Kolunu boynumdan geçirip saçımla oynamaya başladı. Onlar muhabbet ediyorlardı ben ise sadece dinliyordum. Ron'un saçlarımla oynaması beni iyice mayıştırıyordu.

"Hermione sen iyimisin? Hiç konuşmuyorsun"
"İyiyim sadece uykum var"
"O zaman git uyu sevgilim"
"Hayır senin omzun daha iyi"
Ron alnıma bir öpücük kondurdu. Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama Ron'un bana seslenmesiyle uyandım.
"Sevgilim geç oldu yatalım artık"
"Hah? Pekih tamam"
Ron kolumdan tutup beni odama çıkarttı. Daha sonra dudaklarıma güzel bir öpücük kondurunca gülümsedim.
"İyi geceler sevgilim"
"İyi geceler kızılım"
Odama gidip kendimi yatağa atmakla uykuya dalmam bir oldu...

______________________________
Merhabalar normalde sonunda yazmazdım ama bu bölümde yazmak  istedim. Çünkü sonunda hikayemi okuyup geçmeyen,yorum yapan iki kişi oldu ve beni çok mutlu ettiler. Şimdiye kadar herkes okuyup geçiyor oy verme zahmetinde bile bulunmuyordu.

1 haftadır müsait olmadığım için yazamadım ama şimdi tekrardan 2 veya 3 günde bir bölüm atmaya devam edeceğim :)

Yorum yapmayı unutmazsanız sevinirim.<3

Romione [𝑘𝑖𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin