Επέστρεψα γρήγορα με τη συνέχεια της ιστορίας που πολλοί αγαπήσατε, και ομολογώ πως αν δεν είχα τόση πολλή και θερμή ανταπόκριση δεν θα ξεκινούσα το δεύτερο βιβλίο τόσο σύντομα. Για την καλύτερη κατανόηση του, καλό θα είναι να έχετε διαβάσει πρώτα το πρώτο βιβλίο, αν ωστόσο για οποιονδήποτε λόγο επιλέξετε να διαβάσετε πρώτα αυτό, εννοείται πως είστε καλοδεχούμενοι. Αν θέλετε να μάθετε στο περίπου τι συνέβη στο πρώτο, υπάρχει μια σύντομη περίληψη στο βιβλίο μου "Μαγικός Extras", το οποίο είναι ένα έξτρα εγχειρίδιο με πληροφορίες, εικόνες και άλλα πολλά τα οποία συνδέονται γενικά με τη σειρά "Μαγικός". Επίσης, εξηγούνται και κάποια πράγματα, τα βασικά που πρέπει να γνωρίζετε τουλάχιστον, μέσα στο παρόν βιβλίο.
Όπως και το πρώτο βιβλίο, έτσι και αυτό είναι εμπνευσμένο από κάποια αγαπημένα anime, ταινίες και σειρές που έχω δει. Για να μη γίνουν παρεξηγήσεις αναφέρω τα βασικότερα εδώ:
Anime: Bleach, Avatar The Last Airbender, Demon Slayer, Attack on Titan
Ταινίες/Βιβλία: Ο Άρχοντας των Δαχτυλιδιών, Harry Potter
****
Για (αν)επίσημο soundrack του δεύτερου βιβλίου της σειράς μας, πιστεύω πως δεν θα μπορούσα να επιλέξω καλύτερο τραγούδι από το "My Heart is Broken" των αγαπημένων Evanescense.
Disclaimer: To τραγούδι ανήκει στους δημιουργούς, όχι σε εμένα. Δεν διεκδικώ κανένα δικαίωμα από αυτό, απλά το χρησιμοποιώ για λόγους ψυχαγωγίας.
Μπορείτε να το ακούσετε και να δείτε τους στίχους επάνω. (Αν σβηστεί λόγω πνευματικών δικαιωμάτων να με ενημερώσετε)
Γενικά δεν διεκδικώ κανένα δικαίωμα από τις εικόνες και τα τραγούδια που αναρτώ σε κάποια κεφάλαια.
*******
Σημείωση: Δεν έχει να κάνει άμεσα με αυτή την ιστορία, όμως επειδή είναι αυτή που γράφω αυτή τη στιγμή αποφάσισα να το ανακοινώσω εδώ. Κέρδισα σε έναν ακόμα υπέροχο διαγωνισμό της αγαπημένης DianaRay1, στον οποίο οι συμμετέχοντες έπρεπε να δημιουργήσουμε περιλήψεις ιστοριών που δεν είχαμε ξαναδεί ή γράψει ποτέ πριν, βασισμένοι σε ένα εξώφυλλο και έναν τίτλο βιβλίου που μας δίνονταν! Ως μία από τους νικητές, έλαβα αυτό το ξεχωριστό αυτοκόλλητο που βλέπετε στο εξώφυλλο του παρόντος βιβλίου, καθώς και την παρακάτω βεβαίωση ❤️
************
Ελπίζω να απολαύσετε το δεύτερο βιβλίο όσο και το πρώτο. Καλή ανάγνωση ❣😘🧝🏻♂️🧝♀️
⚠️ΠΡΟΣΟΧΗ!!! Αν διαβάζετε αυτό το βιβλίο από site όπως το teenfic.net, να ξέρετε πως ένα τέτοιο site είναι παράνομο, παραβιάζει τα πνευματικά δικαιώματα των συγγραφέων του Wattpad και πολύ πιθανών να περιέχει κακόβουλο λογισμικό το οποίο ενδέχεται να βλάψει τη συσκευή σας . Διαβάστε αυτό το βιβλίο από τη σωστή ιστοσελίδα, στο προφίλ μου ElliPam91 στο Wattpad.
Εγώ, η Έλλη Παμπάλου, ως μοναδική κάτοχος του προφίλ ElliPam91 και συγγραφέας του παρόντος βιβλίου, δηλώνω ότι ΔΕΝ δίνω τη συγκατάθεση μου για να δημοσιευθεί το βιβλίο μου σε οποιοδήποτε άλλο site πέραν του Wattpad.
Αν αντιληφθείτε ή πέσετε θύμα οποιασδήποτε τέτοιας απάτης, μπορείτε να κάνετε καταγγελία στη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος στο παρακάτω link:
https://www.lawspot.gr/nomika-nea/kataggelia-gia-egklimata-kyvernohoroy-nea-ilektroniki-ypiresia-meso-govgrLawspot
YOU ARE READING
Μαγικός, Βιβλίο 2 #SCBC2024
FantasyΜετά την εξορία του Ιάσονα, οι φίλοι του προσπαθούν να γιατρέψουν τις πληγές τους και να μάθουν να ζουν χωρίς αυτόν, κρύβουν όμως μια μικρή ελπίδα ότι θα επιστρέψει. Κάτι περίεργο συμβαίνει με τον Γιάννη, καθώς μετά το πάγωμα και το μυστήριο τρόπο μ...