Έλφια, Χώρα των Ξωτικών, 150 χρόνια πριν
Όσο επικίνδυνη και αν φάνταζε η ιδέα του και όσο κι αν προσπαθούσε μάταια ο Λουδοβίκος να τον πείσει, ο Άνθιμος αποφάσισε να την εφαρμόσει. Θα δημιουργούσε ένα μαγικό εργαστήριο στο άδειο υπόγειο, στην αίθουσα ανάμεσα στα αχρησιμοποίητα κελιά, στο οποίο θα έκανε διάφορα μαγικά και επιστημονικά πειράματα. Μπορεί να μην ήταν μάγος, όμως είχε μελετήσει αρκετά την Αλχημεία, έτσι με τα κατάλληλα φυτά και βότανα που θα μάζευε θα μπορούσε να φτιάξει φίλτρα τα οποία θα έδιναν σ' όποιον τα έπινε ειδικές ιδιότητες. Θα μπορούσε ακόμα και να δημιουργήσει κάποιο είδος τεχνητής μαγείας... Θα έκανε ακόμη και ιατρικά πειράματα. Έτσι στον ελεύθερο χρόνο του, όσο του επέτρεπαν τα καθήκοντα του ως σύμβουλος φυσικά και με τη βοήθεια του Λουδοβίκου ο οποίος, ως Δαιμόνιο του, έπρεπε να υπακούσει και ας μη συμφωνούσε, ξεκίνησε να φτιάχνει σιγά- σιγά το εργαστήριο. Έφτιαξε αρκετές κατασκευές που πήγαιναν πολύ μπροστά για την εποχή και κατάφερε να συγκεντρώσει φιαλίδια και άλλα δοχεία για τα φίλτρα. Μέχρι και μικροσκόπια βρήκε και τα έφερε κρυφά στο εργαστήριο. Τα πρώτα πειράματα σε ποντίκια του υπογείου ξεκίνησαν και είχαν ενδιαφέροντα αποτελέσματα, βέβαια υπήρχαν και εκείνα τα κακόμοιρα που δεν τα κατάφεραν... Αναρωτιόταν κατά πόσο θα είχαν αποτέλεσμα εκείνα τα πειράματα σε Ξωτικά και άλλα πλάσματα, όμως δεν είχε σκοπό να βλάψει κανέναν. Ήταν απλά ένα ευχάριστο διάλειμμα από τη βαρετή του καθημερινότητα, και ίσως στο μέλλον να κατάφερνε κάτι μεγάλο το οποίο να αποκάλυπτε στον Κόσμο και τότε θα κέρδιζε δόξα και κανένας δεν θα τον υποτιμούσε πια.
Πενήντα χρόνια πέρασαν έτσι. Τα πειράματα και οι έρευνες του Άνθιμου είχαν φτάσει σε άλλο επίπεδο, το ίδιο και οι γνώσεις του για τη Μαγεία, την Αλχημεία αλλά και την ιατρική επιστήμη. Ωστόσο ακόμα δίσταζε να μοιραστεί τα αποτελέσματα των ερευνών του με τους άλλους. Σίγουρα δεν θα τον καταλάβαιναν με τα μικρά μυαλά τους.
Παράλληλα συνέχιζε να μελετάει όλες τις επιστήμες και να παρακολουθεί με ενδιαφέρον την εξέλιξη τους, ενώ αναρωτιόταν για τις πιο τρελές θεωρίες. Ο Αλβέρτος εξακολουθούσε να τον περιγελάει κάθε φορά που του εξέφραζε μία άποψη η οποία ήταν κατά τη γνώμη του ακραία. Μια φορά αναρωτήθηκε:
"Άρχοντα μου... Γιατί να μην μπορούν όλα τα Ξωτικά να παντρεύονται όποιον ή όποια θέλουν και να κάνουν όσα παιδιά θέλουν;" Ο Αλβέρτος γύρισε και τον κοίταξε λες και αυτό που του είπε ήταν το πιο ηλίθιο πράγμα που είχε ακούσει. Βρίσκονταν και μερικοί αξιωματικοί μαζί του καθώς προετοιμάζονταν για το ετήσιο συμβούλιο.
BẠN ĐANG ĐỌC
Μαγικός, Βιβλίο 2 #SCBC2024
Viễn tưởngΜετά την εξορία του Ιάσονα, οι φίλοι του προσπαθούν να γιατρέψουν τις πληγές τους και να μάθουν να ζουν χωρίς αυτόν, κρύβουν όμως μια μικρή ελπίδα ότι θα επιστρέψει. Κάτι περίεργο συμβαίνει με τον Γιάννη, καθώς μετά το πάγωμα και το μυστήριο τρόπο μ...