Ο Γιάννης στεκόταν στη μέση περίπου του ξέφωτου, κρατώντας το καινούργιο τόξο του, καθώς ο Ορέστης εξηγούσε σε εκείνον και στους υπόλοιπους τη χρήση της φωτιάς επάνω σε όπλα, κάνοντας τον να νιώθει για μία ακόμα ένα φορά déjà vu, και για λίγο το μυαλό του επέστρεφε στο πρώτο εκείνο μάθημα που ο Σωκράτης εξηγούσε στον Ιάσονα τη χρήση μαγικής ενέργειας επάνω στο σπαθί.
«Λοιπόν, τα στοιχεία της φύσης, όπως και οι μαγικές ενέργειες, μπορούν να μεταφέρονται σε διάφορα όπλα με σκοπό το πιο εύκολο δάμασμα τους και ευκολότερη χρήση στη μάχη.» είπε ο Ορέστης κι έβγαλε το σπαθί του. Το κούνησε μία φορά στον αέρα κι έπειτα η φωτιά εξαπλώθηκε από το χέρι του πάνω στη λεπίδα, ανάβοντας σαν δαυλό το σπαθί. Ο Γιάννης θυμόταν αρκετά ξωτικά της φωτιάς και τον τρόπο με τον οποίο μάχονταν έχοντας αναμμένη φωτιά επάνω στα σπαθιά τους.
«Βέβαια για το τόξο τα πράγματα είναι λιγάκι πιο δύσκολα, γιατί θα πρέπει να βάλεις τη φωτιά σε δύο σημεία: το τόξο και το βέλος που θα ρίξεις. Πρέπει να συγκεντρωθείς μονάχα σε αυτό για να μην εξαπλωθεί η φωτιά γύρω σου. Φωτεινή, ως τοξότρια, θα μας κάνεις την τιμή να δείξουμε μαζί στον Γιάννη τον τρόπο;» είπε ο Αρχηγός της Φωτιάς, σβήνοντας το σπαθί του και τοποθετώντας το ξανά στη θήκη του.
«Μάλιστα, Αρχηγέ.»
Η νεαρή τοξότρια της φωτιάς περπάτησε βγάζοντας το τόξο της και στάθηκε πλάι στον Γιάννη.
«Αρχικά κρατάς το τόξο σε ευθεία γραμμή και αφήνεις τη φωτιά να απελευθερωθεί, σκεπτόμενος ότι πρέπει να ποτίσει μόνο το τόξο και τίποτα άλλο.» έλεγε ο Ορέστης καθώς η Φωτεινή έκανε τις αντίστοιχες κινήσεις. Μεμιάς το τόξο της άναψε φωτιά που πήγαζε μόνο από αυτό.
«Στη συνέχεια, παίρνεις ένα βέλος και αφού αφήνεις και σε αυτό να ξεχυθεί λίγη φωτιά, λιγότερη από ότι στο τόξο, το ανάβεις και το τοποθετείς στη χορδή.» Η Φωτεινή έκανε και αυτή την κίνηση, έβαλε το φλεγόμενο βέλος στη χορδή και στόχευσε σε ένα στόχο στη άκρη του ξέφωτου. «Έπειτα στοχεύεις και ρίχνεις κανονικά όπως με το κοινό τόξο.» συνέχισε ο Ορέστης. Το νεαρό ξωτικό άφησε ο βέλος και εκείνο βρήκε αμέσως το στόχο του, με μια κίνηση του χεριού της όμως έσβησε τη φωτιά από πάνω του για να μην τον κάψει.
«Αν δεν θέλεις να βάλεις φωτιά σε κάποιο στόχο, μπορείς επιτόπου να σβήσεις το βέλος σου.» εξήγησε ο Αρχηγός της Φωτιάς. «Όμως ας τα πάρουμε από την αρχή τα πράγματα. Πρώτα πρέπει να μάθεις να εμποτίζεις το τόξο σου με φωτιά. Ας το καταφέρεις πρώτα αυτό και μετά προχωράμε στα επόμενα βήματα. Τώρα, στάσου όπως σου έδειξε η Φωτεινή και άναψε το τόξο σου. Φαντάσου τη φωτιά να ρέει μέσα του, προσπάθησε να τη νιώσεις και να την αποδεχτείς σαν ένα κομμάτι του εαυτού σου. Με την υσηχία σου.» Εκείνος και η Φωτεινή απομακρύνθηκαν μερικά μέτρα για να μην τον αγχώνουν και ο Γιάννης πήρε θέση υψώνοντας το τόξο σε κάθετη θέση στην ευθεία.
YOU ARE READING
Μαγικός, Βιβλίο 2 #SCBC2024
FantasyΜετά την εξορία του Ιάσονα, οι φίλοι του προσπαθούν να γιατρέψουν τις πληγές τους και να μάθουν να ζουν χωρίς αυτόν, κρύβουν όμως μια μικρή ελπίδα ότι θα επιστρέψει. Κάτι περίεργο συμβαίνει με τον Γιάννη, καθώς μετά το πάγωμα και το μυστήριο τρόπο μ...