Δεύτερη Σκοτεινή ΔιάστασηΣτη μεγάλη τραπεζαρία όπου γίνονταν επίσης τα συμβούλια, είχαν συγκεντρωθεί ο Άνθιμος, οι Τρεις Λοχαγοί και ο Ιάσονας. Όλοι είχαν από ένα ποτήρι αίμα μπροστά τους, εκτός απ' τον Ιάσονα ο οποίος έπινε κρασί.
«Λοιπόν, αγαπητοί μου, σας κάλεσα όλους εδώ γιατί έχω κάποιες ανακοινώσεις να κάνω, καθώς και σχέδια για την κατάκτηση της Χώρας των Ξωτικών.» Στο κέντρο του τραπεζιού βρισκόταν απλωμένος ένας χάρτης της χώρας. «Πριν από αυτό όμως, οφείλω να εξηγήσω στον Ιάσονα πως λειτουργεί ακριβώς το Πετράδι Δημιουργίας Κόσμων, αφού ως Τέταρτος Λοχαγός πρέπει να γνωρίζει. Πρώτα όμως, έχω μια ανακοίνωση να κάνω στους υπόλοιπους από εσάς. Ο Ιάσονας, ως γιος μου, εκτός από Τέταρτος Λοχαγός θα γίνει επίσης και Πρίγκιπας της Σκοτεινής Διάστασης, η οποία θα μετονομαστεί σε Διάσταση της Νύχτας και εμείς θα ονομαζόμαστε Νυχτερινοί, για να ξεχωρίζουμε από τους άλλους, τους προδότες Σκοτεινούς της Ελπινίκης.» Κανένας από τους τρεις δεν έδειξε να χαίρεται με την ανακοίνωση της στέψης του Ιάσονα σε πρίγκιπα, ωστόσο μόνο ο Αντίνοος άφησε να φανεί η δυσαρέσκεια στο πρόσωπο του.
Ο Άνθιμος στράφηκε στον γιο του:
«Λοιπόν, Ιάσονα, ήρθε η ώρα να σου εξηγήσω πώς λειτουργεί το Πετράδι Δημιουργίας Κόσμων. Πού πιστεύεις ότι βρίσκεται αυτό το πολύτιμο και παντοδύναμο πετράδι;» τον ρώτησε σαν δάσκαλος που εξέταζε έναν μαθητή του.
«Είμαι σίγουρος πως βρίσκεται καλά κρυμμένο σε κάποιο υπόγειο κάτω από το κάστρο.» απάντησε εκείνος.
«Λάθος!» αναφώνησε ο Άνθιμος με ένα παιχνιδιάρικο χαμόγελο. «Το Πετράδι Δημιουργίας Κόσμων βρίσκεται μέσα μου, αφού το κατάπια για να αποκτήσω τις δυνάμεις του και να τις αξιοποιήσω στο έπακρο. Δε βρίσκεται σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο του σώματος μου, όπως είναι το Μαύρο Πετράδι το οποίο βρίσκεται στην καρδιά μου και δίνει δύναμη μέσα από τις φλέβες μου σε όλο μου το σώμα. Το Πετράδι Δημιουργίας βρίσκεται παντού, έτσι μονάχα εγώ μπορώ να εξαπλώσω τη Σκοτεινή Διάσταση οπουδήποτε θελήσω και να τη διαμορφώσω όπως θέλω. Όταν εξαπλωθεί σε ένα μέρος η Σκοτεινή Διάσταση, οι αλλαγές που γίνονται εκεί είναι μόνιμες και η ενέργεια αυτή δεν αναιρείται ακόμα και αν πεθάνω. Δηλαδή, αν με σκοτώσουν, υποθετικά πάντα γιατί κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει, δεν καταστρέφονται αυτομάτως οι δύο Σκοτεινές Διαστάσεις. Αν με σταματήσει όμως κάποιος την ώρα που δημιουργώ έναν τέτοιο κόσμο, τότε η ενέργεια μπορεί να ακυρωθεί.»
VOUS LISEZ
Μαγικός, Βιβλίο 2 #SCBC2024
FantasyΜετά την εξορία του Ιάσονα, οι φίλοι του προσπαθούν να γιατρέψουν τις πληγές τους και να μάθουν να ζουν χωρίς αυτόν, κρύβουν όμως μια μικρή ελπίδα ότι θα επιστρέψει. Κάτι περίεργο συμβαίνει με τον Γιάννη, καθώς μετά το πάγωμα και το μυστήριο τρόπο μ...