Na ďalší deň znova to isté. Ráno raňajky, potom plávanie, uťahovanie si z malých detí a tak.
Poobede sme išli do centra mesta na zmrzlinu. Ja som sa ako vždy držala pri Erikovi, lebo v mojej skupine nebol nikto iný s kým by som sa mohla baviť. Už som celkom dosť opálená za tých pár dní čo som tu. Plaváreň je presklenná a teplo tam býva ako v saune. Vždy som idem od tepla uvariť. Jediným potešením je studená voda. Síce ja moc vodu nemusím, ale keď je tak nehorázne teplo... Stále mi nejde do hlavy, ako tú vodu dokážu udržať studenou, keď je všade tak teplo.
Vždy čakávame pred plavárňou na pražiacom slnku inštruktorov, aby nám prišli otvoriť. Takže asi sa ani nemám čo čudovať, že som sa konečne trocha opálila. A mám taký pocit, že mám asi úpal, lebo zaoberať sa blbosťami o studenej vode, to nie je téma pre mňa a navyše som zo seba zatiaľ nedostala jedinú súvislú vetu. OK, prejdem radšej do reality.,,Dobrá je tá zmrzka, čo?" Doliezla černovláska za Erikom lízajúcim zmrzlinu svetelnou rýchlosťou.
,,Áno parádna je, len sa neuveriteľne rýchlo ,,srrrrkk,," nasal zmrzlinu , ,,topí," asi po piatich sekundách konečne dopovedal vetu.
,,Áno to je pravda. Inak čo robíš dnes poobede?" Spýtalo sa dievča, ktorého podprsenka by mne, celkom prsnatej pasovala akutát tak na riť. Neviem či to náhodou nemala D-éčka. To si ešte zistím.
Čakala som čo Erik odpovie, lebo sme boli dohodnutí na boxovaní a potom sme mali liezť s chalanmi na strom. Dnes som ich obidvoch stretla, vycerili na mňa zuby a zamávali, ako keby sme sa poznali roky.
,,No asi už mám plán," pozrel sa na mňa s prosebným pohľadom v očiach.
To ako vážne chce aby som mu povolila nejaké rande s hentou tam? Je to chudera, to je môj doterajší názor na ňu. Aby baba pozývala chalana von a to hneď po dvoch dňoch čo sa poznajú ...troška blbé.
,, No veď choď, na mňa nepozeraj," povedala som až veľmi silene. Vadí mi, že má tráviť popoludnie s ňou.A viete čo? Rozhodla som sa, že nebudem sa viac miešať do jeho vecí, už teraz som stále pri ňom. Nech si ide s kým uzná za vhodné, nemôžem od neho čakať, že bude celý tábor len vysedávať pri mne. Nechápem, čo to zas riešim, ja som asi ozaj dostala ten úpal.
Radšej som sa vzdialila, nech sa v kľude môžu dohodnúť, veď aj tak som tam ako piate koleso na voze.
Hneď ako sme prišli z mesta, tak som sa zvalila na posteľ a zavrela oči.
Mám taký pocit, že sa so mnou niečo deje. Keď tak teraz premýšľam o mojich doterajších prioritách, tak sa mi zdajú skoro až smiešne. Pred táborom som do školy musela vždy prísť namaľovaná a vymódená, lebo by mi podkopalo sebavedomie, keby mám prísť napríklad s dva dni neozmývanými vlasmi. Teraz si vlasy vždy namočím v bazéne a to len cez čapicu, ale už neriešim, že sa mi skučeravia a budem si ich musieť žehliť. Radšej si ich také prírodné zviažem vzadu a idem.
A najhoršie je na tom môj "frajer". Rozhodla som sa, že je to úplne primitívny vzťah z obidvoch strán, takže bude lepšie, keď si nájdeme niekoho iného.Erik sa už chystal na svoje, ja to nazvem "rande" a ja som sa vybrala na strom.
Sama som tam ledva trafila, ale nakoniec som to zvládla.
Všade som počula rušné ulice, čo mi chýbalo, lebo tento tábor je dosť mimo všetkého diania. Ešteže sú títo ľudkovia s dobrou wifi takí šibnutí a bývajú kúsok od lesa.Rozhodla som sa, že dám Dávidovi vedieť o mojom rozhodnutí. Práve bol online, čo mi aj celkom vyhovovalo.
,,Ahoj, musím sa s tebou o niečom porozprávať :/ ," napísala som mu.
Dávid: cc tak hovor
Jak ja len neznášam tie skratky! Čo sme v cirkuse? Len samé jj,cc a neviem čo všetko.
Ja: No nezdá sa ti náš vzťah nezmyselný?
David: ejj naucila si sa nove slovo? Akoze mislis ze je nahovno?
To je idiot! Ako som s ním mohla toľko vydržať?? Ani nevie aké i sa píše v slove myslíš.
Ja : Prosím ťa prestaň.
David : OK
Ja : Tak teda OK. Je koniec. Už spolu nechodíme. Nájdi si inú, takú ktorej sa bude páčiť tvoje macherstvo, mňa to už prešlo a prepáč, že som to na teba tak narýchlo vybalila :/ :'/.
David : Vies co? Strc sa.
YOU ARE READING
Až po uši
RomanceNeznášala som plávanie a neverila na pravú lásku . Až dokým som nestretla JEHO.