Plánovala som vydržať až do rána, ale nejako ma zmohlo a zalomila som. Ráno som sa zobudila ako ležím stále v tej istej polohe na Erikovi, ktorý má pre zmenu v ruke knihu. Ešte len som začala rozliepať oči a už všetku pozornosť venoval mne.
,,Dobré ráno Ruženka, ako sa ti spalo v takejto krkolomnej polohe?"
Pokým to nepovedal, tak mi nič nebolo, ale teraz som cítila každý jeden sval v tele a najhoršie to bolo s krkom. Pozbierala som sa a posadila na kraj postele. Spravila som si kruh hlavou raz na jednu stranu, potom na druhú, ale zlepšenie som mohla čakať márne.
,,Bože všetko ma bolí. Si zlá podložka vieš o tom ?" otočila som sa naňho.
Len sa zasmial, potočil hlavou a zmizol v kúpeľni. Mrkla som na hodiny a veru moc času do raňajok nezostávalo. Mala by som sa dať trochu do poriadku a ísť sa najesť, lebo som hladná ako vlk.
Zaklopala som na dvere kúpeľne a čakala na bobkovu odpoveď. Keď mi dosť nezrozumiteľne odpovedal (pravdepodobne so zubnou kefkou v ústach)tak som vošla. Očesala som sa, vyčistila pleť a celý čas som sa sťažovala ako ma bolia ramená a všetko okolo.Na kefku som si vytlačila guľku pasty a chystala sa vojsť si s tou diabolskou vecičkou do úst, keď mi Erik položil ruky na ramená a ja som si od ľaku netrafila do úst. Všetku pastu som si rozmazala po líci.
,,Ja som nevedela, že ty si ešte tu," hovorila som počas sústredeného rozmazávania si pasty. Som šikulka a toto sa môže stať jedine mne. Kašlala som na pastu, nech si tam aj zaschne. Stratila som proste trpezlivosť. Vytlačila som si druhú guľku pasty a Erik sa už len uškŕňal. Bezpečne a bez žiadnych ďalších komplikácii som vošla do úst a začala drhnúť.
,,Pozor varovanie pre srdco. Moje ruky sa blížia na tvoje ramená," robil si zo mňa prdel. ,,A keď s tebou skončím, budeš v siedmom nebi."
,,Ou tak to sa teším," povedala som a stihla si okvackať tričko s penou.
Erik mi začal masírovať stuhnuté ramená a ja som si na chvíľu zabudla umývať zuby. Len som si užívala jeho teplé ruky a anjelské dotyky. Pozrela som naňho ďakovným pohľadom a usmiala sa. Zrazu prestal s masírovaním a prešiel na inú taktiku. Jeho dych som cítila na krku a malé vlásky na čele sa mi z toho postavili dupkom. Keď sa jeho pery dotkli krku tak som túžila aby som si nikdy tie zuby nedoumývala a aby neprestal. Toto bude asi najdlhšie umývanie aké som kedy praktizovala. Začal mi jemne bozkávať krk a prešiel až na ramená. Po desiatich sekundách znova prestal a ukázal na umývadlo čo som pochopila ako že si mám už doumývať zuby.
,,Ty si chceš tie zuby zodrať? Nechaj si tam niečo aj na zajtrajšie umývanie. " Poslušne som si vypláchla penu z úst a kefku odložila. Erik čakal opretý o sprchu a sledoval každý môj pohyb. Keď som sa otočila k nemu, tak som mu prekazila pohľad na môj zadok. Ja mám oči aj vzadu. Nemusím ho vidieť, aby som vedela kam pozerá. Chytil mi ruku a začal sa mi hrať s prstami. Zrazu mi dal pusu a ja som odtrhla pohľad od našich rúk. Potom som dostala ďalšiu a ďalšiu. Cítila som jeho zubnú pastu, alebo to bola moja? Spravila som mu takú malú prehliadku ústnej dutiny. Musím priznať, že si tie zuby dobre umyl.Strhli sme sa až keď nám niekto vošiel do izby. My sme boli v kúpeľni, ale čo nám mal kto loziť do izby. Cez škáru medzi dverami a zárubňou sme sa pozreli a bola to Erikova inštruktorka. Vypleštil oči a čakali sme čo ďalej. V ruke držala nejaké papiere, chodila po izbe a obzerala si veci ako keby niečo hľadala. Potom chytila moje tričko ktoré ležalo na zemi čo som už nevydržala a vošla za ňou.
,,A ty tu čo robíš?" spýtala sa ma.
,,Ja?"
,,Keď sa hodnotia izby, tak máte byť všetci na raňajkách."
Do prdele to už je toľko hodín?
,,Em áno už idem, len som si ešte umývala zuby."
Ona sa ďalej venovala hodnoteniu poriadku v izbe. Pozrela som na oči ktoré všetko sledovali z kúpeľne a naznačila Erikovi aby išiel aj on. Inštruktorka si ho ani nevšimla, lebo sa prešmykol šikovne ako líška. Keď sme za sebou zabuchli dvere a ju nechali v tom našom bordeli, tak som sa rozosmiala na celú chodbu. Mohla som si to dovoliť, lebo všetci okrem nás boli na raňajkách.
Cestou na raňajky som si zoškrabala pastu a premýšľala nad tým, či budeme svoj vzťah ukazovať aj ostatným. Ale Erik túto dilemu vyriešil za mňa. Hneď ako sme boli medzi dverami jedálne, tak ma chytil za ruku a dal mi pred všetkými pusu. Niektorí si to ani len nevšimli a raňajkovali ďalej, niektorých to vôbec nebralo a pár báb zhíklo. S úsmevom som si prišla pre raňajky, ktoré boli dnes ako na želanie, lebo toasty milujem.
Deň prešiel ako voda (asi preto, lebo väčšinu dňa som bola vo vode) a znova som sa ocitla na izbe s Erikom sama.
,,Počúvaj."
,,Čo by si chcela moja?"
,,Poďme tancovať."
,,Ako? Neviem či som zle počul ja, alebo si ma ty včera nepočúvala."
,,No veď práve, to je ono. Idem ťa naučiť tancovať."
,,Radšej nie ak nechceš mať zajtra fialové nohy."
,,Tak za prvé, každé leto mám nohy plné modrín, ktoré neviem kde som si stihla spraviť a za druhé tých pár ďalších sa tam medzi nimi stratí."
,,Ale ozaj nie, vieš aké som drevo?"
,,To nevadí. Poď!" Povedala som a už som ho ťahala do stredu izby.
Asi tu najprv troška posuniem veci. To aby sme sa tu nezabili, ale upratovať sa mi ozaj nechce.
,,Dobre, začnime nech to mám čím skôr za sebou. Ale moc sa nesmej."
,,Takže na zemi si predstav myslený štvorec, v ktorom sa budeme pohybovať. Najprv sa samostatne naučíme nohy a potom budeme riešiť ďalšie veci. Ty si chalan, takže začínaš pravou nohou dopredu a to už máš jednu stenu štvorca. Teraz sa o deväťdesiat stupňov otočíš a vykročíš ľavou nohou dozadu. To už máš druhú stenu štvorca. Znova sa otočíš o deväťdesiat stupňov a pravou nohou dopredu. Otočíš o deväťdesiat stupňov a ľavou nohou dozadu," vysvetľovala som a pritom som mu predvádzala základy.
,,Už teraz som z toho mimo."
,,Poď vyskúšame si to. Postav sa za mňa a opakuj kroky po mne. Budem rátať raz, dva, tri. Na raz budeme vykračovať pravou nohou dopredu alebo ľavou dozadu a na dva, tri sa budeme otáčať s prešľapovaním." Erik sa presunul na mňa a hodila som naňho povzbudivý pohľad.
,,Takže začneme. Raz, pravá dopredu dva otáčaš, tri prešľapuješ." Pozrela som dozadu, či mu vyšiel prvý krok ale bol úplne mimo. Mala som chuť sa zasmiať, ale nemohla som, lebo by to vzdal.
,,Nevadí, poď ešte raz." Začala som znova rátať a keď som sa pozrela smerom vzad, tak bol v pozícii, kde mal byť.
Keď som ho naučila základ do štvorca (aj keď s chybami, lebo poskakoval ako strelená srnka a keď išiel dozadu tak nohu moc zdvíhal, ale ako tie najhrubšie základy to malo) tak sme to išli vyskúšať vo dvojici. Postavila som sa pred neho a už na jeho postoji bolo vidieť, že strašne zneistel.
,,Neboj sa ma, ja ťa neuhryznem." Najprv vykročil zlou nohou, takže mi skočil rovno na prsty a v zlomku sekundy bol na druhej strane izby a ospravedlňoval sa.
,,To nič. Vyskúšame to znova." Tento raz vykročil správne, ale namiesto ľavej nohy dozadu, vykročil pravou, čím som mu ja skočila na nohy.
,,Ja som ti hovoril, že som drevo."
,,A ja som ti hovorila, že to nič neznamená. Proste ideme znova."
Keď sme zvládli základné kroky do štvorca v dvojici, tak som prešla na vrch tela.
,,Ľavý lakeť musíš mať hore, lebo ty si chlap a podopieraš ním môj. Ďalej, nedržíš ma na páse ale hore na lopatke a taktiež musíš viesť. Čo znamená, že do otočiek ma musíš ako keby ťahať. Ja sa podriaďujem tvojmu tempu."
Síce stále skackal ako srnka a robil kroky žirafy, aj napriek tomu sa tento zverinec s ním dal zvládnuť. Ja som rátala a stále ho viedla, lebo ani za svet nevedel, do ktorej strany sa má otočiť ale inak to bolo celkom k svetu.
,,No čo ty moje drevo? Nejako ti to začalo ísť."
,,A aj baviť ma to začalo!" Vychvaľoval sa.
,,Dobre, dáme si ešte päť kôl a zvyšok necháme na zajtra. Stiahnem nejakú hudbu a môžme si to vyskúšať tak ozajsky. Nemôžem ti naraz vtĺknuť do hlavy toľko informácii. Musíme počkať, kým ti ich mozog spracuje a potom môžme pridávať," zacitovala som nemenovanú osobu.
,,Ale, ale" zasmial sa. ,,Niekto si tu berie moje rady k srdcu," len som pokrútila hlavou a dokončili sme začaté.
Po tancovaní sme sa obidvaja osprchovali (pravdaže samostatne) a zvalili sme sa na moju posteľ.
,,Čo hovoríš na prvú lekciu?"
,,Nie je to také zlé, ako som si myslel. Celkom ma to baví. Asi tak ako robiť ti toto," povedal a na celú izbu sa ozval plesk. Dal mi tak po riti, že ma štípala ešte ďalšie dve minúty.
,,Héééj!" Skríkla som a začala do neho pichať prstom. Čo mi aj nadšene opätoval. Takto sme sa chvíľu bavili, až pokým neumlčal moje výkriky do tmy bozkami. Úplne sme sa zabudli ďalej šťuchať a plne sme si venovali sústredenosť. Rukou som mu siahla pod tričko, čo mi znova oplatil a ruka sa mu ocitla až pri zapínaní podprsenky. Bozkávali sme sa tak divo, že nechcem vidieť zajtra svoje pery. Zrazu som pocítila nečakanú voľnosť na hrudníku a kým som sa stihla spamätať, tak som mala na komplet rozopnutú podprsenku.
,,Ovládaj sa chlapče!" Znova som si ju zapla a so smiechom ho skopla z postele.
,,Helou!" Snažil sa tváriť urazene. ,,No dobre, už to nespravím," povedal, čo aj splnil lebo si išiel pre knihu a zavalil ma na mojej vlastnej posteli. Takto sme si dlho do noci čítali, až pokým som nezaspala s knihou v ruke.
Keď si Erik všimol, že jej ruky pochabli a Greenovka spadla na brucho, tak vzal čítanie a odložil. Zaželal jej dobrú noc, aj keď ho nemohla počuť a išiel sa po prebdenej noci konečne vyspať.Dlho som nepridávala lebo som nemala čas tak som vám tento týždeň pridala dve časti :) Len tak si píšem tú bozkávaciu časť v kúpeľni a vyruší ma mama, aby som išla miešať cesto?? :'D Všetko čo som tam chcela použiť mi úplne vypadlo z hlavy :/ Našťastie som si potom spomenula :3 a dala im tam aj niečo naviac.
Vidím, že vás tá súťaž celkom bavila a nemyslela som si, že sa zapojí tak veľa čitateliek :33 Bohužiaľ ste napísali také super komenty, že som si skoro nemohla vybrať :'D Rozhodla som sa, že venujem tri časti. Čiže túto a dve ďalšie. Ešte stále som si nevybrala tretí víťazný koment, tak sa snažte.
YOU ARE READING
Až po uši
RomanceNeznášala som plávanie a neverila na pravú lásku . Až dokým som nestretla JEHO.