9

1.9K 90 30
                                    

Mi Hada

Uyarı! Bu bölüm cinsellik içerir.

.

İki Ay Önce

Ellerinden tutmuş ritimle hareket ederken o da ayak uyduruyor, kahkahalarla dans ediyorduk.
Bir kaç dakika sonra daha slow, barda çalan şarkıya benzer bir parça açıldı.

Gözlerimi gözlerinden ayırmayarak bedenimi kıvırmaya başladım. İşaret parmağımı göğsü üzerinde gezdirdim ve göz temasını kesmeden dizlerimi bükerek aşağı indim. Gözlerinden gözlerime akın eden bir arzu vardı. Tekrar doğrulurken beni kendine çekerek ters çevirdi ve dansıma eşlik etti. Erotik dansımız ve boynumda gezinen dudakları yüzünden nefes nefese kalmıştım. Öpmüyor sadece damarım üzerinde gezdiriyordu. Elleri benim barda ona bakarak yaptığım gibi belimde gezindi. Sanki o andan beri bunu yapmak istiyordu. Belimde ki elleri südyensiz göğüslerime doğru çıkarken sivrilmiş uçlarımı hissettiğine emindim. O bunları yaparken şarkı devam ediyor, ben ise yavaş hareketlerle kasıklarına kalçamı sürtüyordum. En sonunda boynuma geldi ve sol elini yanağıma doğru çıkartarak başımı, sol omzumda ki başına doğru çevirdi. İşte o an bizim sert ve tutkulu öpüşmemiz başlamış oldu.

Kendimi ona doğru çevirerek kollarımı boynuna doladım ve ellerimi kısa saçları arasında gezdirdim. Onun elleri belim ve kalçam arasında gidip geliyordu. İki dudağım arasında ki alt dudağını emerek dişlerimle çekiştirdim. Yaptığım hareketle beraber Mile'den kısık bir inleme çıkmış, beni daha da şevklendirmişti. Ayrıca ısırdığım yerde ufak kan damlaları vardı. Dilimi oranın üzerinde gezdirip onu öpmeyi devam ettim. Biraz önce bedenlerimizin yaptığı dansı şimdi dudaklarımız ve dillerimiz yapıyordu.

Dudaklarımızı ayırmadan üzerime doğru bir kaç adım attı ve bedenimi duvarla kendi arasına aldı. Belimde ki elini sırtıma çıkarmış canımın yanmasını önlemişti. Dudakları ruhumu emerken parmakları ilk önce kalçama gitmiş nazikçe okşadıktan sonra bacağıma doğru inmişti. Kavradığı bacağımı sertçe sıkmasıyla dudaklarına doğru inledim.

"Ahh!" İnlememle beraber daha da hırslanarak öpmeye devam etti beni. Ardından boynuma doğru küçük öpücüklerle ilerledi ve her yerini emmeye başladı. Yarına savaştan çıkmış gibi görünebilirdim ama umrumda değildi. O işine devam ederken ben kucağına çıkmış, iki bacağımı da beline dolamıştım.

Dudakları boynumdan kulağıma ilerledi. "Eros muy hermosa." İçimi gıdıklayan nefesi ve iltifatıyla kıkırdadım. Kendi güzelliğinin farkında bile değildi. ( Çok güzelsin.) 

Beni sıkıca tutarak belimi duvardan ayırdı ve odama ilerlemeye başladı. Odam düz koridorun sonunda olduğu için bir yere çarpmadan gelebilmiştik. Bir kaç adım daha atıp hedefine ulaştı ve beni kendiyle beraber yatağa bıraktı. Dudaklarımız tekrardan birleşirken elleri belimde geziniyor, tişörtümden içeri sızıyordu. Her bir dokunuşuyla tüylerimin diken diken olduğunu hissedebiliyordum. Tişörtümü biraz daha yukarı sıyırarak gözlerime izin ister gibi baktı. Gözlerimi yumarak beklediği izni verdim ona ve yataktan hafifçe doğrularak tişörtümü çıkarmasına yardım ettim. Çıkardığı tişörtümü odanın bir köşesine attı ve gözlerini çıplak göğüslerime doğrulttu. Onları sanki önünde enfes bir yemek var gibi izliyor, alt dudağını ısırıyordu.

Aramızda ki mesafeye daha fazla dayanamayarak onu kendime çektim ve dudaklarına yapıştım. Çölde su bulmuşum gibi bırakamıyor, her an bana dokunsun, öpsün istiyordum. Hırçınlığıma hırçınlıkla karşılık vermiş, çıplak göğsüme çıkardığı eliyle avucundan taşan göğsümü sıkmıştı. Acıyla karışık bir zevkle adını inledim. "Melissa!" Aldığım zevki fark edip bu sefer pembe uçlarımı iki parmağı arasında sıkıştırdı. "Ahh, lütfen!" Gözlerini gözlerime kilitlemiş, halimle eğlenir gibi sırıtıyordu. "Ne lütfen? Bana istediğin şeyi söyle." Gözlerin de şehvet kıvılcımlarını görebiliyordum. "Daha fazlasına ihtiyacım var." Gözlerin de ki kıvılcımlar harlandı. Bir eliyle göğsümü sıkarken diğerine öpücükler bırakıyordu. Göğüs ucumda yuvarlak şekillerle dilini gezdirdi ve ardından bir bebek gibi emmeye başladı. Elimi saçlarına çıkarmış verdiği zevkle çekiştiriyordum. Emdiği göğüs ucumu dişleri arasına almasıyla derince inledim. 

Göğsümde ki eli yavaşça kasıklarıma doğru indi ve kadınlığım üzerinde parmaklarını gezdirdi. Yavaş ve yumuşak hareketleri beni çıldırtıyordu, parmaklarını daha çok hissetmek istiyordum. O da daha fazla dayanamamış olacak ki şortumu çıkardı ve tişörtüm gibi bir kenara fırlattı. Zevk sularımla ıslanan kilotuma da aynısını yapmıştı. İlk başta geri çekilerek çıplak vücudum üstünde gözlerini gezdirdi. Kızaran yanaklarımla ona bakıyordum. "Gerçek anlamda peri gibisin." dedi gülümseyerek. Ardından dudaklarını kulağıma yaklaştırdı ve fısıldadı. "Mi hada." (Benim perim.) 

"Burada bir adaletsizlik var." dedim ve onun da tişörtünü içinde ki südyenle beraber çıkardım. Benimkiler gibi büyük olmasa da dolgun göğüslere sahipti. Her iki göğsüne de birer öpücük kondurdum ve intikam alırcasına sivrilmiş uçlarını parmaklarım arasında sıkıştırdım. Boynunu geriye atarak inledi ve hoşuna gitmiş gibi sırıttı. "Niña traviesa." Melissa ile ilgili fark ettiğim bir şey varsa, libidosu yükselince İspanyolca konuşmasıydı. Neyse ki ben İspanyolca biliyordum ama onun bundan haberi yoktu. (Yaramaz kız.)

Yataktan aşağı kayarak bacak arama doğru ilerledi. Parmaklarını vajina dudaklarım arasında gezdiriyordu. "Benim için ıslanmış." dedi ve klitorisimi baş parmağı ile sertçe ovuşturdu. "Ahh!" Seslice inlemiş, avuçlarım arasına aldığım çarşafı çekiştirmiştim. O parmakları ve dudaklarıyla vajinamla ilgilenirken ben inlemeye devam ediyordum. Bir yandan da içimde bunların aynısını ona yaşatma arzusu gittikçe büyüyordu.  

Dudakları klitorisimi emerken parmakları içimde gidip geliyordu. Bedenim daha fazla buna dayanamadı ve titreyerek boşaldım. Bulutların üzerinde yürümekten çok uçurumdan düşmeye benziyordu bu his. Ama inanılmaz bir zevkle.

Son kez vajinama bir öpücük kondurdu ve yüzümle aynı hizaya geldi. "Tadın güzelmiş." Bir yandan sırıtıyor bir yandan da zevk sularımla ıslanmış parmaklarını emiyordu. Onu üzerimden yana doğru ittim ve üstüne çıktım. Dudaklarımı kulağına yaklaştırarak fısıldadım. "Bende senin tadını merak ediyorum." Onun da söylediği gibi yaramaz bir kız gibi gülümsemiş ve kulak memesini emerek boynuna ilerlemiştim. 

Biraz önce yaşadıklarımı bende ona yaşatıyor ve en ufak hareketim de inlemesi ile onunla birlikte zevke geliyordum. Sonunda o da zevkin doruklarına çıkmıştı ve şimdi ben onun göğsüne tünemiş bir şekilde yatıyordum. Elleri saçlarımda gezinirken biz sohbet etmeye devam ettik. Sevdiğimiz şeylerden ve anılarımızdan bahsediyor birbirimizi daha da yakından tanıyorduk. Onunla sevişmek kadar sohbet etmekte güzeldi. 

En son ben uykuya dalmadan önce bir şeyler daha söyledi ama ben algılayamadan kendimi uykuya teslim ettim.

.

o gece, o gece diyip duruyorsun noldu o gece diyordunuz 

buyrun bu oldu

bölümü sevdiniz mi? yoksa daha iyisi olabilir miydi? 

valla ben kendimi aşarak ilk kez bu kadar uzun smut sahnesi yazdım 900 kelime falan çüş yani

ben artık kaçanzi, iyi gecelerrr

mi hada | melissa vargasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin