Hisler
@ayperiyazgi: No, I can't sleep until I feel your touch
@ebrarkarakurt18: saçlar lens mi
/@ayperiyazgi: of ya nerden bildin@abreusmelisavargas: You can turn me on with just a touch, baby
/ @ayperiyazgi: I look around and Sin City's cold and empty
/ @rrr: NOLUYO NOLUYO
/ @ttt: şarkı sözü sadece ne abarttın
/ @rrr: bana pek öyle gelmedi...@handebaladin: bal gibi bal gibi
/ @ayperiyazgi: burda bi bal varsa o da sensin canım@ddd: çok güzelsiniz hanfendi
/ @aaa: maşallah de nazar degecek karıma
/ @ddd: asıl size masallah diyeyim bu ne güzellik
/ @nnn: ben ömrümde böyle dönüş görmedim..."Ayperi yeterli bu kadar saat 1'den beri çalışıyorsun." Andrea attığı smaçları durdurmuş çattığı kaşları ile bana bakıyordu. Söylediği gibi 1'den beri salondaydım ve şu an saat 6'ydı. Ondan önce de üç saatlik bir fitness yapmıştım. Bedenim her an isyan bayraklarını çekmek istese de buna izin vermiyor, üç gündür yoğun bir antrenman yapıyordum. Bu üç günde yaptığımız Tayland ve Brezilya maçın da istediğim kadar duramamıştım ama bunun finallerde de aynı şekilde devam etmesini istemiyordum. Bu yüzden elimden geleni ardıma koymuyor o isyan bayrakları çekilene kadar antrenmanı bırakmıyordum.
Andrea benimle girdiği laf dalaşından galip ayrıldı. Benche oturup soluklanmak için kendime zaman tanıdım o esnada tanıdık gelen melodi ile kenarda ki telefonumu aldım, Ebrar arıyordu. Gelen çağrıyı cevaplayıp telefonu kulağıma yasladım ve anında kulağımı onun sesi doldurdu. "Sakın bana hâlâ salon da olduğunu söyleme!"
"Tamam söylemem." Alaycı ses tonum onu daha da sinir etmiş, telefonu kulağımdan uzaklaştırmamı sağlayacak cinsten bir kaç şey söylemişti. "Her neyse sakinim. Şimdi o salondan çıkıyosun ve otele geliyorsun. İlk bi yemek yemeye gideriz sonra da 101 gecesi yapıcaz kızlarla."
"Şaka yapıyorsun! Kızım Allah'ın Bangkok'un da okey takımını nereden buldunuz?" Ebrar yüzyılın başarısını yapmış gibi bir ifade takınarak cevap verdi. "Sen bizi ne sandın bebek, her yere hakimiz." Bir süre daha konuşmuş ardından gülerek telefonları kapatmıştık. Bu kız her koşulda enerjimi yerine getirmeyi başarıyordu. Bildirimlere bakarken Ebrar'ın bir kaç kere daha aradığını gördüm, muhtemelen antrenman da olduğumu telefonlarını açmayışımdan anlamıştı.
Tam telefonu kapatıp kenara koyacağım esnada bilinmeyen numaradan, biraz önce yerine gelen keyfimi kaçıracak bir mesaj geldi. Melissa'nın fotoğrafıydı, sırtını bina duvarına yaslamış birini bekler gibi duruyordu ve fotoğrafın çekildiğinden haberi yoktu. Esmer bir kadın uzaktan kendini de kadraja alarak çekmişti. Yüzü fazlasıyla tanıdık gelen bir kadın.
Onunla bir haftadır konuşmalarımız kısa mesajlardan ibaretti ve ne kadar görmezden gelmeye çalışsam da beni yıpratan şeylerden birisinin onun yokluğu olduğunun farkındaydım. Bu olmamalıydı.
Mesaja cevap vermeden önce profile girdim ve kenarda yazan Yesli Well ismini gördüm, tahmin ettiğim gibi onun eski karısıydı fotoğrafta ki.
+53 * **** ***
Sizin oralarda bir deyim vardı sanırım
dükkan ve tilkiyle ilgili
ne saçmalıyorsun sen?
bence ne dediğimi gayet iyi anladın
gerçi o gecenin sabahında yanıma gelmesinde de anlamış olman gerekiyordu
tabii melissa sana bunu söylediyse
Bünyemi kaplayan sinir yüzünden titreyen ellerim ile numarayı engelledim ve telefonu kenara bıraktım. Su şişemi açıp kafama diksemde içime basan sıcaklığı almaya yetmedi suyun soğukluğu. Gidip onun yüzüne karşı bu mesajların hesabını sormak istedim ama yapamazdım. Onun hayatında böyle bir yerim yoktu. En başında ilişkimize duygularımızı katmayacağımızı söylemiştik.
Peki neydi şimdi bu içimi saran kasvet, gözlerimden taşmamak için direnen yaşların sebebi neydi?
Ardı arkasını bilmediğim şeyler yüzünden bu hâle gelmem kadar saçma başka bir şey yoktu. Aklıma gelen şeyler gerçek olmamalıydı, kapılmamam gereken hislere çoktan teslim olmuş olamazdım.
.
birazda hüzün
o sabahın arkasından Yesli'nin çıkacağını tahmin ettiniz mi?
bence ettiniz OWPSTKNGFP
17'nin hatrına bi aşk farkındalığı gerekiyordu bence
bu arada Ayperi'nin modeline sonunda net olarak karar verdim, önce ki insta fotosunu da değiştirdimm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mi hada | melissa vargas
FanfictionKolunu yastıkla kafası arasına koymuştu, bu sayede bana azda olsa yüksekten bakıyordu. Diğer eliyle yüzüme düşen turuncu saç tellerimi kulağımın arkasına götürdü. Yüzüme parmak uçlarıyla sanki her an kırılmaya hazır bir cam parçasıymışım gibi nazikç...