1

3.7K 115 64
                                    

Yeni Başlangıçlar ve Unutulmayacak Anılar

Yeni Başlangıçlar ve Unutulmayacak Anılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@ayperiyazgi: unforgettable moments

yorumlar kapalı.


🌙🧚🏻‍♀️

"Ayperi! Hadisene kızım, bir türlü hazırlanamadın." Ebrar içerden sabırsızca bağırıyor, hızlı olmam gerektiğini söyleyen otuzuncu ikazında bulunuyordu.

Son kez aynadan kendime baktım ve parfümümü sıkıp dış kapıya ilerledim.
Kapıya yaslanmış sıkkınlıkla beni bekleyen Ebrar, gördüğü manzarayla yerinden doğrulmuş ve elimden tutarak etrafımda döndürmüştü. Bir yandan da ıslık çalıyordu.

"Vay anasını avradını sayın seyirciler. Bugünün ekstra bi özelliği varda benim mi haberim yok lan. Ne bu güzellik?" Evet bugünün ekstra bi özelliği vardı. O geceden sonra ilk kez görecektim onu.

"Ben her zaman çok güzelim kurtçuk, bugüne özel değil." Egolu bir tavırla çenemi yukarı kaldırmış, bana hayranlıkla bakan arkadaşımı sırıtarak izliyordum.

Ebrar eliyle gözlerini kapattı ve kafasını başka bir yöne çevirdi. "Biraz daha bakarsam aşık olacağım, hayır sen benim kankamsın. Sana aşık olamam, hayıır!"

Gülerek koluna vurdum ve topuklu ayakkabılarımı giyip kapıyı açtım. "Hadi zevzeklik yapmada yürü, geç kalıyoruz."

Bugün Tvf'nin hazırladığı bir yemek organizasyonu vardı. Hem A milli erkek voleybol takımı hemde biz yani kadın voleybol takımı, aynı zamanda federasyondan bazı isimlerin kaynaşması ve ligler başlamadan önce oyuncuları rahatlatmak için yapılan bir şeydi. Bana sorarsanız bugünün en büyük anlam ve önemi onu görmekti.

Bir kaç ay önce yine buna benzer bi plan yapılmıştı. Sultanlar Ligi'nde ki oyuncuların kendi aralarında planladıkları bir geceydi. O gece içkiyi biraz fazla kaçırmıştım ama sarhoş değildim. Yaşanan her şeyi hatırlıyor ve hepsini kendi isteğimle yaptığımı biliyordum. Yine olsa yapar mıydım? Sanırım evet.

Ama bunların aynısı onun içinde geçerli mi emin değildim. O gece o da içmişti ve evi İstanbul'un diğer yakasında olduğu için ve kızların arasında evi en uygun olanda ben olduğum için benim evimde kalmıştı. Ne yaşandıysa da ondan sonra yaşanmıştı zaten.

Tamam gecenin başından beri dikkatimi çekiyordu ve ben her an kızların yanında onun üstüne atlamamak için zor duruyordum ama onun bakışları da hayra alamet değildi.

Aklıma gelen anıların bir an önce gitmesi için silkelendim. Biraz daha düşünmeye devam edersem bu gecenin de sonu farklı olmayabilirdi. Ama olmaması gerekiyordu. O artık sadece rakip takımın oyuncusu değil aynı zamanda benim takım arkadaşımdı. Ve bu durum hiç etik olmazdı.

Ebrar'la birlikte alana ilerledik ve kızlarla selamlaştık. Uzun süredir görmediğim arkadaşlarım vardı ve hepsini çok özlemiştim. Zehra kollarını etrafıma sardı ve sıkıca sarıldı, aynı şekilde karşılık verdim. "Ohh, nasıl özlemişim kız seni." Gülümseyerek kollarından ayrıldım ve yüzüne baktım. Seviyordum bu kızı, her şeyden öte güzel bir kalbi vardı. "Bende çok özlemişim Zeze'm. Ne zamandır görüşemiyoruz."

"Öyle oldu valla ya. Aynı şehirdeyiz ama antrenmanından, maçından zaman kalmıyor. Robot muyuz, sporcu mu anlamadım ki." Gülerek sohbetimize devam ettik ve Zehra kolumdan tutarak beni bir yere götürmeye başladı. "Gel bak seni biriyle tanıştırıcağım."

Kafamı çevirmemle gittiğimiz yerde ki Melissa'yı görmem bir oldu. Aynı anda o da başını kaldırmış ve bizim uzun bir süre sonra gözlerimiz birleşmişti. Siyah takım elbise, beyaz gömlekle gelmişti ve kahretsin ki çok yakışmıştı.

"Ayperi, bu Melissa Vargas. Biliyorsundur zaten yeni takım arkadaşımız. Bundan sonra o da bizimle birlikte milli takımda oynayacak." Biliyordum.

"Melissa, bu da Ayperi Yazgı. Kendisi hem Eczacıbaşı'nda hemde milli takımda smaçör."

"Biliyorum, daha önce tanışmıştık." Gözleri gözlerimden hâlâ daha ayrılmamış, elini uzatmış sıkmam için bekliyordu. Uzun kemikli elini tuttum, o da hissediyor muydu bilmiyorum ama sanki avuçlarımız arasında elektrik akımları geziyordu.

"Evet, ama yeni başlangıçlar güzeldir. Tekrardan memnun oldum Melissa." Gülümsedim. Umarım yeni başlangıçlar lafımın içeriğinde gizlediğim mesajları anlamıştır ve ona göre davranırdı.

.

Helllooooo, ben geldim

Uzun zaman olmuş buralara gelmeyelii

Sizce ilerleyen bölümlerde bizi ne bekliyor?

Bence aşşşırı yüksek cinsel tansiyon bekliyor ama hayırlısı

Cat'e yani Ebrar'ın başrol olduğu kitaba ara vermiştim uzun zaman önce. Şimdi tekrardan devam etsem mi emin değilim

Sizce etmeli miyim?

mi hada | melissa vargasHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin