4

4.3K 243 202
                                    


Bolumu yolculukta yazdim, hata varsa simdiden kusura bakmayin. İyi okumalar.<3

Yine aynı, normal okul günlerinden biriydi. Bilgisayarıma virüs bulaştığını fark ettiğim ve bunu temizlemekle uğraştığımızdan bu yana 2 gün geçmişti. O günden beri bilgisayarımda hiçbir sorun yoktu, hatta anormal derecede hiç kasmamaya başlamıştı. Sanki yepyeni bir bilgisayarı kullanıyormuşum gibiydi.

Okul çıkışına doğru Koray'la mesajlaşmıştık ve okuldan sonra bara gitme kararı vermiştik. Şimdi de yan yana üniversitemizin bahçesindeki motora adımlıyorduk. Motora bindiğimizde evin yoluna hiç sapmadan direkt bara doğru sürmeye başladı arkadaşım.

"Kanka her zamanki bara gidiyoruz yine değil mi?" dedi Koray.

"Evet, başka doğru düzgün mekan yok." dediğimle beraber beni onayladığını belli edercesine bir mırıltı çıkardı. Hava yavaştan kararmıştı.

Kısa bir sürüş ardından barın önüne geldik ve Koray motoru park etti. Kasklarımızı çıkartıp barın kapısına doğru adımladık.

Kapıdaki güvenlikler bizi gördükleri gibi gülümseyip selam verdiler ve kapıyı açıp yana çekildiler. Biz de aynı şekilde karşılık verdik. Hep geldiğimiz icin artık tanınıyorduk güvenlikler arasında.

Boş bulduğumuz duvara yapışık rahat koltuklarda oturduk ve sırtımızı dayadık. Hemen bir garson yanımıza geldiğinde ikimiz de alkollü kokteyl söylemiştik. Siparişlerimiz gelince şerefe yapıp sohbet ede ede içmeye başladık.

Bir süre geçmişti ki arkadaşımın gözleri bir yerde takılı kaldı. Bakışlarımı baktığı yere çevirdiğimde bir adamı izlediğini gördüm. Adam bana tanıdık gelmişti. Bir anda nereden hatırladığım aklıma geldi ve kaşlarımı kaldırdım. Hala ona bakan Koray'a döndüm ve "O eski sevgilin değil mi?" diye sordum.

Bana dönmeden başını salladı. Hatırladığım kadarıyla aralarında herhangi bir sorun olmadan ayrılmışlardı fakat sonradan eski sevgilisi, Koray'ın peşini bırakmayıp onu rahatsız etmeye başlamıştı. 1 ay boyunca Koray onunla uğraşmıştı.

Ayağa kalktı ve "Ben bir onun yanına gideyim." dedi.

Kaşlarımı hafif çattım. "Hoşlandığın biri varken bu biraz yanlış olmaz mı? Eski sevgilin sonuçta. " diye sordum.

Bana bir bakış attı ve gözlerini başka tarafa çevirdi. "Onunla biraz anlaşmazlık yaşadık." dedi. Bana bakıp "Sonra anlatsam olur mu?" diye sordu. Kısa bir süre bakışlarımı arkadaşımda gezdirdim. Yüzünde sanki o anları hatırlamışçasına hafif sıkkın bir ifade vardı. Anlaşmazlık olsa da hoşlandığı biri varken eski sevgilisiyle konuşacağını düşünmüyordum aslında. Ne olmuştu ki aralarında? Başımı sallayıp "Tamam öyleyse." dedim.

Gülümseyip omzumu sıktı ve elinde kokteyl ile yanımdan uzaklaştı.

Arkama yaslandım ve telefonumu çıkartıp 2. bardağımı kafama diktim. Bitirdiğim bardağı masaya koydum ve bir garson çağırıp bir bardak daha istedim, sarhoş olasım vardı.

Garson, önüme bardağı koyduğunda elimle kavrayıp büyük bir yudum aldım. Tam bu sırada, yanımda bir hareketlilik sezdim. Koltuğun çöktüğünü hissederken kafamı sağımda oturan kişiye çevirdim. Onun gözleri de direkt olarak bana bakıyordu.

"Selam."

Bana biraz daha yaklaşıp aramızdaki boşluğu doldurdu. Kolunu benim sırtımı yasladığım yere koymuştu, diğer elinde içki tutuyordu. Gülümseyen yüzüne boş boş bakıp tekrar önüme döndüm ve içkimden tekrar büyük bir yudum aldım.

Hacker (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin