..
"Kanka Aren'le öpüştük."
"Ne!?"
Hislerimden tamamen emin olduğum o geceden sonra, Aren beni evime bırakmıştı. Koray yatağında uyuyordu, ben de kendi yatağıma yatıp uykuya teslim olmuştum. Uyumadan önce Aren ile karşılıklı iyi geceler demiştik birbirimize mesaj olarak.
Gündüz olunca Aren'le yaşadığımız her şeyi Koray'a anlatmaya başlamıştım. Direkt konuya böyle girmem biraz şaşırtıcı olabilirdi ama anlatmaya genelde ortadan başlardım. Aklıma gelen ayrıntıları bile söylerdim.
Arkadaşım bunu dememle tabiri caizse şoka girdi. Tepkisi beni güldürdü. Baştan sona anlatmaya başladım. Spor salonundaki olayı anlattım önce, beni pür dikkat dinliyordu. Başını sallıyor, yüz ifadeleri ikide bir değişiyordu anlattığım şeye göre.
"Sonra motoruna bindik..."
"Evine mi götürdü?" dedi şokla.
Kaşlarım çatıldı. "Hayır." dedim. 'Hee' yapıp yüzünü normale döndürdü.
Anlatmam bitince onun tepkisini görmek için sustum. Heyecanlı bir sesle "Oldunuz yani?" diye sordu.
Gözlerimi kaçırdım, elimi kaldırıp ensemdeki saçlarla oynarken "Yaani sanırım." dedim. "Neyiz bilmiyorum şuan."
Kaşlarını çattı. "Sorsana." dedi.
Ona çevirdim gözlerimi. "Ne diyeceğim lan çocuğa?" dedim ciddiyetle.
Kendini role verdi. "Bak kanka şey diyeceksin, aşkım biz neyiiiz?" dedi son cümlesinde sesini incelterek.
Gülerek "Gerizekalı." deyip ittirdim onu omzundan, sırtı koltuğa yaslandı. Şebek gibi gülüyordu. Göz devirdim, hâlâ gülümsüyordum.
Aren'e olan ufak hoşlantım dün gece yaşadığımız andan sonra arttığını hissediyordum. Sarıldığımızda yaşadığım o his, tanımlanamazdı. Kokumu içine çektiğini hissetmiştim, bu karnımda ağrı oluşmasına neden olmuştu. Ne denirdi ona, kelebek hissi?
Bana anlık heves miydi diye sormuştu. Asla değildi, sadece ben çok utangaçtım. Sadece ona karşı olan bu gereksiz utangaçlığımın nedenini bilmiyordum. Belki de ona çok rezil olmamdı, belki de sadece bana olan etkisiydi.
Gerçi eski eskide kalmıştı. Bence hatırlamıyordur bile.
Kendi kendime başımı salladım bilmiş bir ifadeyle. Bana 'şizofren' bakışı atan Koray'dan bahsetmeyeceğim.
Telefonumun bir anda titrmesiyle elimi cebime götürdüm. Ekrandaki bildirimin kimden geldiğini görünce gülümsemeden edemedim.
Aren: Günaydın.
Bugün saat 10.00'da seni alacağım. :)
..
Aren'in ağzından
Wills Şirketi Kurucusu Görkem Boz: 'Yaklaşık 10 yıldır dünya sıralamasında ilk 10'da olan Wills Şirketi'ne bu sıralar iftiralar atıldığının farkındayız. Sessiz kaldık çünkü bu iftiraların biteceğini düşündük lakin beklediğimiz gibi olmadı. Bu iftiraların hiçbirinin bir kanıtı olmamasına teğet geçiyorum. İftiraları atanların hepsinin amacı sadece primdir. Senelerdir halka hizmet ediyoruz, büyük başarılar elde ediyoruz. Hiçbir zaman halka veya herhangi bir yere kötülüğümüz olmadı. Biz sadece işimizi yapıyoruz. Lütfen iftiralara aldanmayın.'