İyi okumalar.<3
•
"We were too close to the stars..."
Ellerim gitar telleri üzerinde bir yukarı bir aşağı giderken kısık sesle söylediğim şarkı da çaldığım melodiye eşlik ediyordu. 1 saniye duraksayıp akor geçişi yaptım ve kucağımdaki gitarı çalmaya devam ettim. "I never knew somebody like you, somebody."
Şarkının sonuna geldiğimde ses volümümü arttırdım. "I see my reflection in your eyes." Sonrasında sadece melodiyi çaldım. Son bir akor değişikliği yapıp öbür elimi tellerden aşağı doğru kaydırdım.
Şarkı bittiğinde tam arkamdan gelen el çırpma sesiyle irkildim. Arkamı döndüğümde kapı pervazına yaslanmış, gülümseyerek bana bakan Aren'i gördüm. "Aren?" dedim şaşkınlıkla.
Dudaklarındaki minik tebessümü bozmadan vücudunu kapı pervazından ayırdı ve odamın içine adımlarken "Selam." dedi. Gözlerimi ondan ayırmadan "Selam. Burada ne işin var?" diye sordum.
Odayı incelerken "Okan'la takılıyorduk, sonra Koraylara gidecekti. Kapıda Koray beni görünce sen de gel içeriz dedi. Gitar sesi duyunca da odana geleyim dedim, burada yaşadığını bilmiyordum." dedi.
Flashback(Birkaç dakika önce)
Binanın kapısının önüne geldiklerinde "Burası." dedi Okan, Aren'e binayı işaret ederek.
Aren başını salladı, onların evinin olduğu cama bakarken anlık gözlerini kıstı ve arkadaşına döndü. "Hadi görüşürüz kardeşim." dedi. Okan gülümsedi ve "Görüşürüz." deyip tokalaştılar.
Tam bu sırada binanın kapısı açıldı ve içinden Koray çıktı. Okan, Koray'ı görünce gülümseyip ona doğru adımladı. İkili gülümseyerek sarıldılar. Aren onlara kısa bir bakış atıp gitmeye yeltenecekken "Aren sen de gel istersen." dedi Koray.
Aren onlara döndü. "Yok, yalnız bırakayım sizi." dedi gülümseyerek.
Bunu duyan Koray "Ares de burada, içeriz beraber gel." dedi. Asıl amacı Aren ve Ares'i bir araya getirmekti. Bu yüzden onu da çağırmıştı.
Aren, Koray'ın bu dediğiyle kaşlarını kaldırıp düşündü. Tekrar gözleri evlerinin olduğu cama çevirdi ve onlara dönüp "Geleyim bari." dedi.
Koray gülümsemesini bastırıp Okan'ın elini tuttu. 3'ü beraber binanın içine, oradan eve girdiler.
Flashback Son
Yaptığı açıklamaya başımı salladım. "Üniversiteye geçince Koray'la ev tuttuk." dedim son cümleye ithafen.
Anladım dercesine başını salladı. Odayı incelemeyi bitirdiğinde yeşillerini benim yatağımın olduğu duvardaki posterlerde gezdirdi. Sonra hala yerde oturduğum için kafasını eğerek "Çok güzel çaldın." dedi.
Gülümseyerek ayağa kalktım ve kucağımdaki gitarı yatağıma koydum. "Teşekkür ederim." dedim platin sarısı saçlarımı karıştırıp gözlerine bakarak. Bu şarkıya 1 haftadır çalışıyordum. Bu sıralar daha çok ders çalışmakla zaman geçirdiğim için gitarı adam akıllı elime alamıyordum.
Dudağının kenarı kıvrıldı. İstemsizce onu süzmüştüm. Üstünde koyu yeşil ince bir kazak, altında siyah kargo pantolon vardı. Siyah saçları dağınıktı. Benim üstümde ise beyaz tişört ve dizlerime kadar gelen mor şort vardı.
"Ama daha güzel bir şey var." dedi. Bakışlarımı bana dikkatle bakan kısık gözlerine çıkarttım. Dediği şeyle dudaklarımı yalayıp konuştum. "Nedir?"