8

3.6K 272 151
                                    

Medya: Aren'in motoru

Öğlenin ilk ışıklarıyla gözlerimi araladım. Araladığım gibi anında perdenin arasından giren güneş ışığı nedeniyle gözlerimi refleksle tekrar kapattım.

Yüzümü buruşturdum ve gözlerimi ovaladım. Rahat yatağımda yavaşça doğruldum. Üstümdeki ince örtüyü itekleyerek yataktan kalktım ve yavaş adımlarla banyoya yürüdüm.

Bugün dersim yoktu; zorunlu olarak kafeye gidip çalışma günüm de değildi, yani bugün sadece dinlenme günümdü!

Banyodaki işlerimi hallettikten sonra yatağımı düzelttim. Koray gece Okan'da kalmıştı, yani evde yoktu.

İyice uykulu halimden arınınca mutfağa gittim. Buzdolabından çıkardığım sosis paketinin arkasındaki yazıları incelerken cebimde titreyen telefonumla elimi cebime attım ve gelen bildirime baktım. Bildirim, Aslı'dan gelmişti.

Aslı: Selam Ares 12:05

Nasılsın

Ares: Selam Aslı.

İyi senden?

Aslı: Ben de iyiyim. Teşekkür ederim.

Bir şey söyleyecektim sana

Ares: Evet?

Cevap beklerken kafamı telefondan kaldırdım ve tezgaha koyduktan sonra paketin ağzını açtım. Mesaj geldiğini görünce tek elime telefonu aldım ve gelen mesajı okudum.

Aslı: Şimdi kütüphaneye gidiyordum da projemi yapmak için, müsaitsen beraber gidelim mi?

Hem yardım edersin yapmama.

Lan ben kahvaltı yapacaktım.

Ares: Yemek yiyeyim ondan sonra olabilir.

Aslı: Şey önce yemek yemeye gidebiliriz istersen. Ondan sonra kütüphaneye geçeriz.

Elimdeki açılmış pakete bakarak düşündüm. Yemek yapmaya çok üşeniyordum. Dışarıda yeme fikri daha cazip gelmişti. Paketi tezgaha bıraktım ve parmaklarımı klavyede gezdirdim.

Ares: Tamam. Kütüphanenin önünde buluşuruz.

Aslı: Tamamdır. Hazırlanıyorum.

Orada görüşürüz

Tam ben de görüşürüz yazıyordum ki, çok tuhaf bir şekilde WhatsApp uygulaması kendi kendine kapandı.

Kaşlarımı çattım ve telefonun ana ekranına bakmaya başladım boş boş. "Ne oldu şimdi?" diye mırıldandım kendi kendime. Sanırım telefonum bozulmaya başlamıştı. Bilgisayarın yanında yeni telefon da almak durumunda kalmazdım umarım. Cevap yazmayı es geçtim ve mesajlaşma uygulamasına girmeden direkt telefonu yeniden başlatmaya bastım. Belki yeniden başlattıktan sonra kendine gelirdi.

Çekmeceden lastik alıp paketin ağzını kıvırdım ve lastiği bağladım. Çekmecelerden birini açıp paketi yerleştirdim.

Odama geldikten sonra dolaba yürüdüm. Altımı değiştirmeme gerek yoktu, üstüme sadece bir tişört geçirsem yeterdi.

Tişörtü giyince masaya koyduğum telefonumu elime aldım ve PIN kodunu girdikten sonra ekranı kapatıp cebime yerleştirdim. Altımda lacivert bir eşofman vardı, üstüme de siyah düz bir tişört geçirmiştim. Cüzdanımı da cebime yerleştirdim.

Hacker (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin