•
"Bence bu adam şüpheli." dedi ekrandaki esmer, gömlekli adamı parmağıyla işaret ederek.
"Değil mi? Şüpheliler listesine alıyorum." dedim ve adama tıkladım.
Saat kaçtı bilmiyordum ama gece yarısını çoktan geçmişti. Gizem çözme oyunu bulmuştuk internette ve indirmiştik, şuanda da oynuyorduk. Tam ekran oynadığımız için saati göremiyorduk, telefonlarımız da uzaktaydı. İkimiz de kalkıp bakmaya yeltenmiyorduk.
Yanımdan sesli bir şekilde esnediğini duyduktan sonra "Kanka ben yatacağım." dedi.
Ona döndürdüm başımı. "Niye ya? Çok yakınız katili bulmaya ama."
"Sen bul valla kim söylersin bana. Hadi iyi geceler." dedi ayaklanırken ve tekrar esnedi.
"İyi geceler." dedim ve odadan çıktıktan sonra ekrandaki oyuna odakladım kendimi. Birazdan horlama seslerini duyardım.
"Ölen kişinin kız kardeşi katilin yengesi olabilir mi?" dedim kendi kendime, kaşlarım çatık bir elim çenemde ciddiyetle ekrandaki karakterlere tek tek bakarken.
Birini seçmem gerekiyordu, onu katil ilan ettirecektim ve hapise düşecekti.
Tam kimi seçeceğime karar vermiştim ve tıklayacaktım ki, kızıl saçlı olan kadına kendi kendine tıklandı. Ben ne olduğunu anlamadan yükleme ekranı geldi ve ekranda 'Tebrikler, katili buldunuz!' yazısı çıktı.
Ben anlamazca ekrana bakarken ekranın tam ortasında çıkan bir kutucuk içinde yazıyla şaşkınlığım on katına çıktı.
'Gerçekten esmer adamı mı seçecektin? Kızıl olanın katil olduğu o kadar belliydi ki.'
Gözlerimi kocaman açmış, kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı. "Sen..." diye fısıldadım.
':)'
Ekrana gelen gülücükle "Hacker..." dedim kısık bir sesle. Nereden çıkmıştı şimdi?!
'Uzun zaman oldu.'
Yutkundum, gerçekten uzun zaman olmuştu ve tekrar bilgisayarımı hacklemişti şimdi. Acaba ne zamandan beri bilgisayarımdaydı?
Aklımda bir çok soru işareti oluşmaya başladı. Zaten hacker nefes alsa ben 'neden' diye sorardım. Ne yapsa sorguluyordum çünkü öyle olmasını sağlıyordu.
'Yalnız, antivirüs programını kim kurduysa helal olsun, zar zor kırabildim.'
Evet, Aren güçlü bir yazılım kurmuştu bilgisayarıma. Hiçbir zararlı yazılım giremez demişti. Bu hacker onu bile kırabilmişse ne yaparsak yapalım ondan kurtulmak gibi bir seçeneğim yoktu sanırım.
Aklımın bir köşesinde ise rüyamda onu görmem vardı.
Gergin olmalı mıydım bilmiyordum ama ilk zamanlardaki gibi bir gerginlik yoktu üstümde. Aksine oldukça rahattım. Bu rahatlığım nereden geliyor diye kendime sormak isterdim ama bir şeyler soracağım başka biri vardı o da hackerdı.
Gözlerim kameraya kaydı. Bantı da kaldırmıştım, görüyor muydu acaba beni şuan?
Emin olmak için kameraya bir anda nah çekmemle çıkan şak sesi odayı doldurdu.
Bunu yapmamla biraz bekledim, herhangi bir yazı çıkmayınca izlemediğini anladım. Ona bir süredir sormak istediğim soruyu sormadan önce derin bir nefes aldım.
"Neden benimle bir anda uğraşmayı bıraktın?" Tamamen meraktan soruyordum.
'Özledin mi beni yoksa?'