Kafam çok karışıktı.
Ne hissettiğimi bilmiyordum. Hissettiğim şey küçük bir hoşlantı mıydı, yoksa daha ötesinde bir şey miydi?
Uzun bir süredir birine karşı böyle bir kafa karışıklığı yaşamamıştım. Hayatıma birçok kişi girmişti ama kimse benim kafamı bu denli meşgul etmemişti. Benim için bu bir ilkti.
Aren, bir anda hayatıma girmişti. Nasıl hayatıma dahil olduğunu bile hatırlamıyordum ama bir şekilde girmişti işte. O hayatıma girmeden önce de bir hacker çıkagelmişti.
Artık hackerla herhangi bir iletişimim kalmamıştı, tamamen salmıştı beni. Bu sessizliğinin nedeni ne bilmiyordum, bir anda benimle neden uğraşmayı bırakmıştı bilmiyordum ama arkasında kesinlikle bir şey vardı. Hacker kimdi çok merak ediyordum ve bir gün öğreneceğimi hissediyordum garip bir şekilde. Ona hep sormak istiyordum, neden ben diye. Ama buna hiç fırsatım olmamıştı. Muhtemelen sorsam da istese cevap vermezdi.
Bana nedenini bilmeksizin yardım edip durmuştu. Daha sonra hacker ile hiçbir iletişimim olmamasına rağmen onu rüyamda görmüştüm. Ama bu rüya normal bir rüya da değildi. Onu rüyamda bu şekilde görmek tüm dengelerimi şaşmıştı.
Elimde olsaydı, rüyamı kontrol edebilseydim arkamı dönerdim. Fakat rüyamı maalesef ki kontrol etme yeteneğim yoktu, bu yeteneğe sahip olanları kıskanıyordum.
Ama eğer arkamı dönseydim gerçek kimliğini görür müydüm işte orası tartışılırdı. Belki de sadece bilinçaltımın yarattığı biri olacaktı göreceğim kişi. Fakat gerçekten tanıdıktı. Garip bir tanıdıklık hissi yaşamıştım rüyamda.
Aren'e gelecek olursak, onunla bir anda yakınlaşmıştık. Adama kaç kez rezil olmuştum saymayı uzun zaman önce bırakmıştım. Görünüşünden hoşlanmıştım başta, daha sonrasında tanıya tanıya bu hoşlantı büyümeye başlamıştı. Onu sadece arkadaşım olarak görüyordum, ta ki balo akşamı ben sarhoşken yaşanan şeyden sonra, benim için işler tersine dönmüştü.
Onunla resmen öpüşecektim ve bunu kendi isteğimle yapacaktım. Sarhoştum ama itiraf etmem gerekiyor ki sarhoş olmasam da bunu isterdim. Ama çok utanç verici bir şeydi! Onunla neredeyse öpüşecektim, Aren'le!
Ondan beni öpmesi için ayaklarına kapanıp yalvarmamama şaşırmıştım, sarhoş halimden beklerdim.
Düşününce çok komikti.
Ve sorun şuydu ki, o sarhoş değildi. Hadi ben sarhoştum kendimde değildim diye bir bahanem olabilirdi ama o sarhoş değildi. Ayık bir şekilde, beni öpmek istemişti. Bu anın getirdiği bir istek miydi acaba diye düşünmeden edemedim, her ihtimali düşünüyordum.
Bana attığı o mesaj gülümsememi sağlamıştı. Benim için spor salonuna gidecek olması nedensizce içimin hoş etmişti. Ufak, minicik bir olay olmasına rağmen böyle yapması beni mutlu etmişti. Başka biri yapsa böyle hissetmeyeceğimi biliyordum. Bana hissettirdiği bu hoş his ilk değildi işte, çok kez tattırmıştı bana bunu. Çok kez Aren'in bana yaptığı ufak bir şey benim içimde bir şeylerin hareketlenmesine neden olmuştu.
Spor salonundaydım, Aren beni söylediği gibi spor salonuna bırakmıştı ve kendisi de şu anda ağırlık kaldırıyordu. Su içip telefonda öylesine dolaşırken gördüğüm haberle düşüncelerimden sıyrıldım.
'Hackerlar yine Wills Şirketi'ne yaptı yapacağını!'
Haberin devamı için parmağımı aşağı kaydırdım.
'Wills Şirketi'ne ait bir sitenin hacklenip aynı hackerlar tarafından kapatıldığı ortaya çıktı. Şirket ise iki sitesi de hacklendiği için büyük zora girdi. Bilgisayar virüsü denilen virüsle aynı hackleme sistemi kullanıldığı açığa çıktı. Hackerların kimliğinin tespit edilmesi için çalışılıyor.'