Zápas konečně začal a moje nervy se navýšily. "Klid oni to zvládnou" říká vedle me Bára. Je celkem vtipné že uklidňuje zrovna mě.
29 minuta nastala a stále nic, ale faulu málo nebylo.Haraslín kope přímak do brány. Celá Letná se okamžitě ozvala k dostanému bodu a ja s ní. Do naší brány zahučel míč od slavisty. Dále dal gól Asger v 63 minutě a nám se dostal míč do brány v 85.
Je to 2:2 rozhodčí nastavuje 6 minut. Slavie avšak faulovala našeho hráče takže se bude kopat penalta. Krejčí si nastoupil na penaltu a mně buši srdce natolik že nevnímám svět okolo mě.Přišlo mi to jako zpomalené, když Láďa kopl míč do brány. Okamžitě jsem vyskočila a obejmula Báru "tyvole oni to dokázali" řvala jsem snad 100x. Rozhodčí zapíská konec hry a my jen se zbytkem Letné oslavujeme výhru.
Okamžitě běžím po chodbě, kde jsou hráči a vidím svého bratra. Obejmuho jako kdyby nebylo zítra. "My to daly" opakuje mi do ucha. "To si piš že jo" ozve se za ním a tam stoji Láďa. Ani nevím co mě to popadlo, ale obejmula jsem i jeho. Sice pot a špinavý dres není můj šálek kávy, ale ted to řešit nehodlám. Nic jsme neříkali..po chvíli jsem se odvrátila z objetí a všimla si že kluci šli oslavovat do šatny a zbyly jsme tu jen my. "Musím uznat že ta penalta byla dobrá pane Krejčí"řeknu mu s úsměvem od ucha k uchu. "Dekuju paní Mejdrova doufám že jste fandila" odpoví mi a zasměje se "nejvíc ze všech" chvíli držím vážný obličej, ale nevydržím to a začnu se smat.
Něco ve mně bublá jako kdyby to mělo explodovat každou chvíli. Držíme oční kontakt a jeho oči zajedou na mé rty. Až pak mi dojde, jak jsme blízko u sebe. "Měl by jsi se vrátit k týmu myslím že potřebují svého kapitána" řeknu, aby jsme neudělali něco čeho bychom litovali "asi máš pravdu" naposled se na mě podívá a odchází směrem k šatnám "já mám vždycky pravdu" slyším jeho smích až za rohem a i na mém obličeji se nachází úsměv.
Domu jsem přišla až okolo 12 a jen si udělala hygienu a zatočila do ložnice spát.
Zdá se mi to nebo slyším cinkaní něčeho? Ne nezdá, protože mi píše brácha.
Kouzelník🧙
Čau Andy hele mam malý
problem😁
Halooooo
Vstaň potřebuju těCo blbneš je 3 ráno
No on se Krejda tak
trochu opil víš*kouzelník vám posila video*
Na videu jde vidět Láďa jak se směje a ukazuje na kameru "to je pro Andy? Ahoooj Andy přijd za mnou a půjdeme zas spolu domuuu" lidi se okolo něj smějí a video končíNechápu co mysli tím zas ale
to teď s nim řešit nehodlám
pojed pro něj prosím
Tak mu zavolej taxíka ne?
My se o něj bojíme aby
To někde nehodil
stejně tě furt volaFajn pošli mi adresu
Havranová 532 (random ulice😭)
Tím naše konverzace skončila a já šla s mikinou a teplákama do auta. Nehodlám se převlékat, když bar je jen par minut od mého bytu. Minule mi pomohl on, tak teď si alespoň budeme kvit.
Zajíždím k baru a vidím, jak venku čeká Láďa s klukama. Vyjdu ven, abych mu pomohla. "Dobré ráno krasavče tak pojď půjdeme domu" mluvím na Laďu, který se začne hned usmívat když mě vidí " Jee Andy je tady kluci a chce jít semnou domu ja vám říkal že mě má ráda"řekne a kluci se začnou chechtat "hej však vela ťa lubí Andrea" Šulo se zapojí do konverzace se smíchem. Ja se na ně jen podívám a přestanou se smát. "Jsem fakt unavena tak pojď" táhnu Láďu do auta a dávám mu pas. Sedám si do místa pro řidiče a konečně vyjíždíme směrem ke Krejdovo bytu. Cesta byla překvapivě tichá jelikož usnul a ja jen poslouchala rádio.
"Tak jsme tady" zastavuju před jeho bytem a zjišťuji že už nespí"víš že jsi hrozne sexy když řídíš?" Co-cože? "Děkuju? Potřebuješ ještě něco?" Odpovím mu lehce nejistě.
"Jo pojď se mnou domu"
ČTEŠ
Večerní sny
FanfictionAndrea Mejdrova sestra devatenáctky ve Spartě. Ladislav Krejčí kapitán ve Spartě. Co když se znovu potkají? Bude to stejné? Popis je cliché tak to zkus přečíst a udělat názor podle sebe:)