Ráno před bouří

2K 33 0
                                    

Ráno se probudím s kruhami pod oči,vlasami po celém polštáři a obličeji. Jak já to miluju vstávat v 7 ráno do práce fakt úžasný . Když se konečně vyhrabu z postele abych si mohla jít udělat kafe tak slyším cinkaní svého mobilu. Tak tohle je buď moje mama (která stojí za tím že vstávání v 5 ráno je normální) nebo jeden z mých "úžasných" bratrů ( ty mají ráno v 6 svoje ranní rutiny aby mohly po nich holky šílet,nebo alespoň to je jediný co mi děla smysl proč by vstávali v 6 ráno).

Po zvednutí telefonu zjistím že volá Honza na FaceTime.
"Dobré ráno krásko" řekne a jen slyším smích v pozadí. "Dobré ráno kouzelníků čím jsem si zasloužila tenhle úžasný hovor v sedm ráno?" Sarkastický odpovím jelikož po ránu fakt náladu na tohle nemam.

"Nebuď nepříjemná volám ti jen abych tě pozval na oslavu chci to totiž slavit dneska v Duplexu"odpoví můj bratr kterému bude tenhle víkend 28. "Kdo tam bude? Nebo víš co neříkej mi to,jelikož vím že tam budou tvoji kopačáci" řeknu s vědomím že se ty kluci zas vypnou a pak to bude na mě jak minule.

"Ježiš to furt řešíš? Stalo se to jednou a neboj tentokrát se můžeš opít i ty"odpoví s hlučným smíchem "no tak fajn v kolik?" Řeknu jelikož tenhle týden byl fakt unavující a rada bych se odreagovala "super tak ja pro tebe pošlu kámoše a bud ready okolo 19" Řekne v rychlosti " Počkej jak jako tvůj kamarád? Kdo to j-" nestihnu se ani zeptat a bratr se jen urychleně rozloučí že musí jít a vypíná hovor. Fakt super.

Nemůžu ale ztrácet čas jelikož si všimnu času. Urychleně se obléknu do černého topu s bílými kalhoty a sakem. Udělám si make-up a už jen zasouvám nohy do podpatku a běžím z mého bytu ke garážím. Naštěstí přijedu včas jelikož bydlím kousek.

Pracuji jako asistentka v modelingové agentuře...moje práce není zla dostávám i dobře zaplaceno jen moje šéfka je ježibaba z hlubin bažin. Den každopádně přežiju i když jsem se pohádala s třemi lidmi kvůli barvě kterou si vezme celebrita na akci. Tahle práce je fakt někdy až moc drama.

Když přijedu domu tak je okolo 16 takže si udělám večeři a jdu do sprchy. Po sprše se jen lehce namaluju a rozhoduju co si vezmu na sebe. Nakonec zvítězí moje tmavě fialové šaty které mi dělají hezkou postavu. Mam ještě dost času tak si volám s moji kamarádkou Viktorií která se semnou potká až v klubu.

V 19:28 sejdu dolu a vidim zaparkovaný černý mercedes. Doufám ze je pro mě a nenastoupím někomu do auta...nechápu že jsem nejela se svým,ale to už je jedno. Nastoupím si do auta a všimnu si jeho.

Večerní snyKde žijí příběhy. Začni objevovat