chapter 26

759 77 23
                                    

" Ladies and gentlemen, welcomes you to beijng. The local time is 5.15 A.M. for your safety and the safety of those around you, please remain seated with your seat belt fastened and keep the aisles clear until we are parked at the gate. "

එදා සිදුවීමෙන් දවස් දෙකකට පස්සෙ ජංකුක් තම ප්‍රධාන ආරක්ශන උන ශින් සමග beijing එන්න පිටත් උනේ ටේහ්‍යොන්ගෙ ආරක්ශාව හ්‍යොන්ලට භාර කරනගමන් මැන්ශන් එකේ ආරක්ශාව තවත් වැඩි කරමින්‍

Personal jet එකෙන් නැතුව korean airline එකේම bussness and high class ticket book කලේ bussness වැඩකට යන විදියට. ජංකුක් air port එකෙන් එලියට එද්දිත් අවශ්‍ය කරන විදියටම හැමදේම ලෑස්ති වෙලා තිබුණා.

JJK groups chain ලෝකෙ පුරාම hotels, shopping complex, luxury pubs and clubs, indoor and outdoor game & entertainment centers, luxury cafes, clothing centers, apartments ආදී නොයෙක් පැති වලින් විශාල වශයෙන් ව්‍යාප්ත වෙලා තිබුන නිසා චීනෙ පවා JJK groups සඳහා සුවිශේශී තැනක් හිමිවූ අතර main branches වලින් එකකුත් beijingහි පිහිටවලා තිබුනා.

"Welcome to china Sir"

Mr. Xian chen චීනයේ පිහිටුවා ඇති JJK groupsහි සහ JJK groups නමින් චීනය පුරා ව්‍යාප්තව ඇති සියලුම ව්‍යාපාර පිළිබඳ සොයාබැලීමට ජංකුක්ගෙ අනුදැනුමෙන්ම පත්වූ නාමික ceo සහ coo mr. Jackson wangගේ assistant. මීට අවුරුදු 2කට පෙර සිට JJKහි රාජකාරි වල නියැලෙන වයස අවුරුදු 23ක පසුවන හුරුබුහුටු පෙනුමක් තිබුන විශ්වාසවන්ත සේවකයෙක් උන ඔහුට korean, mandarin, English, arabic, russian යන භාශා පිලිබඳ දැනුමක් තිබූ අතර ඇතැම් අවස්ථා වලදී ඒ දක්ශතාවයන් නිසා ව්‍යාපාරයට වූ ලාභ පිලිබදව ජංකුක්ගෙ පවා පැසසුම් වලට ලක්ව සිටි චීනය තුළදී Jackson wangට අමතරව ජංකුක් සමීපව සිටි විශ්වාසවන්ත එකම පුද්ගලයා උනේ ඔහුයි. ගුවන්තොටුපලින් පිටතට එනවාත් සමගම chen ජංකුක් ඉදිරියට ගොස් ඔහුව පිලිගත්තෙ ආචාරශීලීවයි. ඒ වෙනකොටත් ජංකුක්ගෙ ආරක්ශාව සඳහා දහ දෙනක් පමණ වූ ආරක්ශක පිරිසක් ඔහු වටා සිටී.

වැදගත් මීටින් එකක් නිසා ඔහුට පැමිණීමට නොහැකි වන බවත් ඒ වෙනුවෙන් ඔහුගේ assistant එන බවත් එය අවසන් වූ වහාම හමුවීමට පැමිණෙන බවත් පෙර දින රාත්‍රියේ Jackson ඔවුන්ගේ දුරකතන ඇමතුමේදී ජංකුක්ට කියා සිටියේය. ඔවුන් අතර තිබුනේ විශ්වාසවන්ත මිත්‍රශීලී බවක් නිසාම ඔවුන්ගේ කතාබහත් සුහදශීලීය.

Devil's prince (Completed)Where stories live. Discover now