chapter 17

815 99 9
                                    

Jungkookගෙ ගාඩ්ස්ලා derikව ground එක කොනකින් තියන ටිකක් පළල් මාර්ගයකින් අරන් යනකොට හම්බවුනේ devils mansion එක. ඒත් mansion එකට අඩි 20ක් වගේ දුරකින් පැත්තකට වෙලා තියන ගස් වලින් තණකොලවලින් වට වෙලා තියන පුද්ගලයො 6කට විතර එක පෙලට යන්න පුලුවන් දොරක් සහිත ගුහාවක් වගේ තැනක් derikට දකින්න පුලුවන් උනා.

ජංකුක් කොහෙද?

ඔහු දැනටමත් ඒ මාර්ගයේ අවසානයේ ඉන්න බව ඒ දොර විවෘත වෙලා තිබෙන නිසාවෙන් හැමෝටම තහවුරු කරන්න පුලුවන් උනා.

Mansion එකේ jungkook හැර වෙන කිසිම කෙනෙක් යන්න අකමැති, බය වෙන එක තැනක්. ඒ වගේම ජංකුක් ආස තැන් වලින් උඩින්ම තියන තැනක්.

ඇතුල් වෙනවත් එක්කම මීටර් 6ක දුරකින් යකඩ පොලු වලින් හදලා තියන දොරක්... ඒ යකඩ දොර වහලය වෙනකන්ම උස එකක් උනා. එය ඇතුලින් ගුහාවක් වගේ කලුගලෙන් හදලා තිබුනා. ඒ දොරෙන් ඇතුලෙ වෙන හැමදේමත් පිටත ඉදිරියෙ ඉන්න අයට පෙනුනා. කූඩුවක් වගේ... ඒත් සාමාන්‍ය කූඩුවකට වඩා විශාල එකක්. ගල් වලින් හදපු වතුර වලක් පවා දකින්න පුලුවන්. ඒ වගේම ටිකක් ලොකුවට වැඩුනු අතු බෙදුනු ගහක්....

ජින්, හොබී එතනට නෑවිත් mansion එකට ගිය නිසා සුගා,නාම්ජුන් විතරක් දොරෙන් පිටත කැමරාවක් සමගම ඉද්දි ජංකුක් ඉන් ඇතුලෙ හිටියා. ඒත් තනිවම නෙමෙයි. ඇතුලට ආව ගමන්ම derik බය වුනේ තමන් එක රහසක් දැනගත්ත නිසා වගේම කවදාවත් හිතුවෙ නැති විදියෙ දඬුවමක් බව තේරුනු නිසා.

Derik - black panthers *mumbling*

ඔව් දොරෙන් එහා පැත්තෙ හිටියෙ black panthers ලා දෙන්නෙක්. ඔවුන් ගොඩාක් දරුණුයි වගේම ශක්තිමත්. ලේ රසට ආසා කරන panthers ලා දෙන්නා හීලෑ උනේ ජංකුක්ට විතරයි. එතනත් ලොකු රහසක් තියනවා. ජංකුක්ගෙ හ්‍යොන්ලා පවා හොයන ජංකුක් හංගන් ඉන්න...

 ජංකුක්ගෙ හ්‍යොන්ලා පවා හොයන ජංකුක් හංගන් ඉන්න

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Devil's prince (Completed)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz