~2 Ay Sonra~
Çocukların Minho'yu kabul ettiği günün üzerinden iki ay geçmişti. Bu iki ayda Minho çocuklara çok alışmış, çocuklarda onu benimsemişlerdi. Minho'nun Seungmin ile olan komik düşmanlığı, Changbin'e bağırmaları ve çocukların da bu yaptıklarına tepki olarak onun şakalarına eşlik etmesi her şeyin yolunda olduğunu gösteriyordu.
Peki Minho ile ben?
Aramız hala çok çok iyiydi ama garip bir şeyler vardı. Kendisini görünce kalbimin hızlı atmasına hala engel olamıyordum. Bu yetmezmiş gibi bir de sürekli onu görmek istiyordum... Ne kadar tutarsız bir insanım...
Bayım bende olan bütün garipliklerin sebebi neden siz oluyorsunuz..?
"Changbin hyungun bininci isteği üzerine son kez planı gözden geçireceğiz! Herkes salonda toplansın."
Aish bu çocuk... Evde birbirimizi bulmak çok zor sanki! Nereden özeniyor anlamıyorum şu duyuru yapma işine...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Şimdi kadın hakkında size bahsettiğim her şeyi anladınız değil mi?"
"Changbin kadını kendimden daha iyi tanıyorum artık!"
"Peki... Şimdi planı son kez anlatıyorum... Lan bakmayın öyle vallahi son."
"Ya Yeon-ah Noona bile önceki planlarda bizi bu kadar zorlamamıştı. Neden bu kadar sıkıştırıyorsun bizi hyung?"
"Evet bu arada, Seungmin haklı. Planı hazırladıktan sonra tekrar falan yapmazsın sen. Sadece yapman gerekenleri yapar, planın tekrar tekrar üzerinden geçmezsin."
"Arkadaşlar Minho bizimle ilk defa bu işi yapacak. Tekrar etmem normal değil mi sizcecede?"
"Ahh öyle diyorsun yani hyung. Tamam o zaman tekrar edebilirsin."
"İzin verdiyseniz Seungmin bey başlıyorum."
Seungmin göz devirdi, Changbin ise bundan memnun olmuş olacakki gülümsedi... Şu sinir etmeler bitmiyor!
"İlk olarak binaya giriş yapacağız. Bugün binadaki asansörlerin kontrolleri yapılacak. Bizde bundan sorumlu olan kişiler olacağız onların gözünde. Minho ve Yeon-ah yukarıya, öğle arasında olan avukatların odasına çıkarken ben aşağıdaki insanlardan sorumlu olacağım. Hepimizin elinde kulaklar var, yerlerinize geçince takarsınız. Çünkü Seungmin bizi kameralardan görüyor olacak ve yönlendirme yapacak. Buraya kadar her şey tamam mı?"
Üçümüzden Changbin'i kafamız ile onayladık. Sonra Changbin bana bakmaya başladı galiba anlatma sırası bendeydi. Hafifçe öksürdüm ve konuşmaya başladım.
"Ben ve Minho işimizde başarılı avukatlarız. Bu yüzden bu kadın bize başvuracak. Aslında asıl avukat ben olacağım ama Minho'da hep benimle olacak ve yanımdan ayrılmayacak. Odaya girerken olduğu gibi çıkarken de Seungmin'i dinleyeceğiz."
Sonra Seungmin'e döndüm. Şimdi yapacaklarını anlatma sırası ondaydı.
"Bende sizi çatıdan bilgisayar ile izliyor olacağım. Bir sorun olursa engellemeye çalışacağım eğer yapamazsam sizi en güvenli yollarla dışarıya çıkarmaya çalışacağım."
Seungmin konuşmasını bitirince Minho'ya döndü... Bu hareketi o kadar hoşuma gitmişti ki...
"Yeon-ah o kadınla daha çok görüşeceği için sizin konuşmalarınızla sorumlu olacağım. Dikkatim Seungmin'in sesinde olacak. Ayrıca Yeon-ah zor bir durumda kalırsa yardım edeceğim."
Changbin gururla Minho'ya baktı ardından eliyle kalkmamızı işaret etti.
"Hadi bakalım görev başına!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~416 kelime~
Ayayayayay selemeleeerrrrr
Nasılsınızzz iyi misinizzzzz <3Şimdikkk ufacık bir isteğim vardı benimmm 🤏🏼
Size bazı sorular sorsamm cevaplar misinizzzzz acabaaaaaNiyseee Vedalaşalımmm
SIZI SEVİYOREMMMMM143 I LOVE YOUUUUUU <3333
Mükemmel üçlümüz ve Minho'muz ile kalınnn babababaaaaayyyy
Kontrol etmeden atıyorum yazım yanlışı varsa kusura bakmayinnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unknown Past | Lee Minho
FanfictionSen geçmişini hatırlamayan bir meleksin sadece Minho... Bense yaşadığı her dakikayı hatırlayan bir şeytanım... Geçmişini hatırlamadığın için mi böylesin, yoksa sen hep bir melek miydin? Kaan Boşnak | Bizi Nasıl Etkiler? (Angst) 12.07.2023 25.09.202...