Yol boyu kimse konuşmamıştı. Bende araba duruna kadar başımı camdan kaldırmamıştım.
"İşte bina burası."
Seungmin'in sesini duymam ile hemen Minho'nun tarafındaki cama döndüm. Bina gerçekten fazlaca büyüktü.
"Şaşırdın değil mi noona? Changbin hyung ile ilk gördüğümüzde bizde çok şaşırmıştık."
Genelde iş dağılımımız söyle olurdu; Seungmin bol bol araştırma yapar, Changbin gideceğimiz mekanı önceden gözetler ve gezer, bense oyunculuk kısmı ile ilgilenirdim. Bu yüzden onlar burası hakkında çokça şey biliyorlardı.
"Şimdi ben sizden önce gireceğim yaşlı dostlarım. Ben size komut verince arkamdan gelirsiniz!"
Ve koşarak arabadan kaçtı... Ah Seungmin sen adamı cidden delirtirsin!
Kendisi çok genç sanki- Benden genç ama... Aish şuan bunu mu düşüneceğim gerçekten!"Neyse arabada beklemeyelim, kapının önüne çıkalım hadi."
Minho nazik hareketler ile kapıyı açtı ve çıktı. Onun çıktığını gördükten sonra bende tam kapımı açacaktım ki birden kapım açılıverdi.
"Buyurun güzel bayan."
Bir önüme uzatılan ele, birde elin sahibine bakıyordum.
Eğer amacınız beni heyecanlandırmaksa bunu çok iyi yapıyorsunuz bayım...
Kahverengi gökyüzünü izleyerek bana güven veren elleri tuttum. Gökyüzüne o sevdiğim yıldızlar serpilmişti yine.
Bayım, o yıldızlarınızın ortaya çıkma sebebi ne olur sadece ben olayım!
"Hadi gidelim Yeon-ah"
"Gidelim!"
Minho'nun eli elimdeyken hemen Changbin'in de elimi tuttum ve binanın kapısına doğru koşmaya başladım.
Bu çocuklar benim şansımdı!
"Ooo noonam ve hyunglarım bensiz bensiz eğleniyorlar! Öyle olsun."
Taktığımız kulaklıklara gelen ses ile kahkaha atmaya başladık. Dışarıdan geçen insanlar bize deli gözüyle bakıyorlardı ama bu ücümüzünde umrunda değildi. Biz deliysek deliyiz size ne kardeşim!
"Neyse canım yaşlı dostlarım-"
"Seungmin!"
"Dikkatli bakarsanız Changbin hyungun sinirlendiğini görebilirsiniz!"
Ve yine Seungmin'in o eşsiz kahkaha sesi... Onun gülmesi benim için her şey demekti, bunu bir kez daha hissetmiştim...
"Neyse girin hadi!"
Üçümüzde kendimizden emin adımlarla içeriye girdik. Önde ben olduğum için girişteki kadın ile konuşması gereken kişi de bendim.
"Merhaba hanımefendi."
"Merhaba, buyurun lütfen."
"Biz asansörün yıllık kontrolü için gelmiştik. Nereden gitmemiz gerekiyor acaba?"
"Anladım. Hemen şuradan sağa dönün, asansörler orada."
Garip bir şekilde bizden kart istememişti. Bunu yapması yanlıştı büyük ihtimal yeni başlamıştı. Tabiki de bu bizim işimize gelirdi.
Üçümüzde asansörlerin önüne geldik. Şimdi sadece Seungmin'in yukarıya çıkın demesi gerekiyordu.
"Minho hyung ve noonam asansörden inecek adam ve kadının yerine geçeceksiniz. Yüzünüzü gizlemeyi unutmayın!"
Birkaç saniye sonra asansör kapıları açıldı ve içeriden Seungmin'in bahsettiği kişiler çıktı. Onlara selam verdikten sonra asansöre hemen biz bindik. Changbin ise orada çalışıyor süsü vermek ile görevliydi.
Minho ile asansörden koşar adımlarla çıktık ve etrafa bakınmaya başladık. Kahretsin! Girmemiz gereken odanın yerini bilmi-
"Karşınızdaki çiçeğin önündeki kapıya girmeniz lazım."
Ahh doğru Seungmin! Bir anlık heyecan ile onun varlığını unutmuştum...
Minho ile odaya girmiştik. Hemen masalara koştuk, çerçeve içindeki fotoğrafları bizim fotoğraflarımız ile değiştirdik. Bazı şeyleri daha değiştirdikten sonra sıra Minho ile o kadını beklemeye gelmişti,..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~438 kelime~
Selemleeeerrr
Yıllar sonra saçmaladığım bir bölüm ile karşınızdayım!!Gram içime sinmedi ama @Seungh3ll bölümü çok istediği için atıyorum...
Yoksa bu bölümü de atmazdım.Kontrol etmeden atıyorum (çünkü üşendim)
Yıllar sonra bölüm attığım için bu bölümü:
@Tugbawqss
@seungh3ll
@Rosie_qt52
HyunniemmAşklarıma hediye ediyorummm ❤
SIZI SEVIYOREMMMM
HARIKA ÜÇLÜMÜZ VE HARIKA MINHO'MUZ ILE KALIN BABABABAAAAAYYYYYY
Sen kendini sevmediğin sürece istediğin hiç bir şey olmayacak! Kendini sev ve kendine güven sonra da olacakları izleee
(Not: @Rosie_qt52 Tugbawqss aşklarım sorularima verdiğiniz cevaplari da en yakın zamanda paylaşacağım!) kullanıcıdan bahsetbir kullanıcıdan bahset
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unknown Past | Lee Minho
FanfictieSen geçmişini hatırlamayan bir meleksin sadece Minho... Bense yaşadığı her dakikayı hatırlayan bir şeytanım... Geçmişini hatırlamadığın için mi böylesin, yoksa sen hep bir melek miydin? Kaan Boşnak | Bizi Nasıl Etkiler? (Angst) 12.07.2023 25.09.202...