-12. Bölüm-

163 25 167
                                    

"Yeon-ah! Konuşabilir miy-"

Minho bağırarak mutfağa girdi. Eh yanımda Changbin ve Seungmin'i görünce de sözünü bile tamamlamadan geri çıktı-
NE GERI MI CIKTI? Aish Minho sen sen ciddi misin?

Göz ucuyla Changbin'e baktım. Gülüyordu. Evet evet gülüyordu.

"Bu çocuk hep böyle midir?"

"Kim? Minho mu? Alakası yok canım."

Aslında cidden hareketleri düzgün ve rahatsız etmeyen cinstendi. Ama Changbin'den hafif tırstığını düşünüyordum. Aslında Changbin Minho ile vakit geçirse onu severdi.

"Changbin bu akşam yemeğini dördümüz yiyoruz değil mi?"

"Yeon-ah beni bilirsin siz benim için çok değerlisiniz. Kavgamızın sebebi de buydu zaten. Ama ben kavgadan sonra çok pişman oldum. Söylediklerime, düşündüklerime, hareketlerime ama sabahında yine saçmaladım. O yüzden artık gelişine bırakıyorum."

"Yani bugün masada dört kişiyiz hyung? Odana falan çıkmayacaksın?"

"Hayır çıkmayacağım Seungmin'im."

Seungmin ile birbirimize bakıp gülümsedik. Changbin böyle dediğine göre ya Minho ile arasını yapmaya ya da onu tanımaya çalışacaktı. Ve bunu benim için yapması çok tatlıydı. Canım kardeşim ya!

Changbin bir anda bizi şoka uğratarak Minho'ya seslendi. (Yeon-ah ve Seung şoka uğradı, sizde bime uğrayın chxndhdj)

"Minho! Mutfağa gelir misin?"

Ne ne ne? Mutfağa neden çağırıyordu ki? Daha masa bile hazır değildi. Ben kendi kendime konuşurken Minho geldi. Gözümün içine bakıyordu ve sanki bakışları şey gibiydi... 'Beni kurtar Yeon-ah!' Der gibi evet.

"Minho evimizin bazı kuralları var. Bunlardan biri de yemeği beraber hazırlamak. Eh sende madem bizimlesin yardım et bakalım."

Minho'nun şoka uğramış o surat ifadesi her şeye bedeldi. İçimden kahkahalarla gülerken dışarıdan gayet normal duruyordum. Minho'ya elimle gelmesini işaret ettim. O da ikiletmeden yanıma geldi.

"Biberleri doğrayabilir misin?"

Minho yavaşça kulağıma eğildi ve ben yerimde taş kesildim. Bu kadar yakınlık çok çok çok fazla.

"Yeon-ah sence tüm derdimiz biberler mi? O adamın amacı ne? Korkuyorum o adamdan."

Tam kahkaha atacaktım ki durdum. Ani hareketim ile tüm gözler üzerime döndü.

"Noona bir sorun mu var?"

"Sorun? Ah Seungmin benim olduğum ortamda sorun mu olur ne saçmalıyorsun."

"Senin olduğun ortamda sorunun alası olur canım. Ama neyse açım ben acele edelim!"

Changbin'e side eye bakışlar attıktan sonra Minho'ya döndüm. Ve parmak uçlarımda hafifçe yükselip kulağına fısıldadım.

"Korkma ya. Zararsızdır kendisi."

Benim Changbin'e attığım bakışlar Minhk tarafından şimdi bana atılıyordu... Side eye...

"Yeon-ah doğradığın biberleri getirsene."

Hemen Minho'ya döndüm. Minho'ysa korkuyla Changbin'e bakıyordu.

"Changbin... Bekle iki dakika."

"Kızım kaç saattr doğrayamadın mı?"

"Alda sus hadi."

Minho mahcup gözlerle bana bakarken ona gülümsedim ve boş bulduğum bir işi ona verip, bir başka iş ile da kendim uğraşmaya başladım.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-401 kelime-

seungh3ll  için yazdığım bir bölüm ile karşınızdayımmmm selemeleerrr. İlk defa bir bölüm için bu kadar istek aldım ve 5 istekten 4'ü Esleminho'ya aitti...

Bende hemen onun için bir bölüm yazıverdimmm

Niyse
SİZİ SEVİYOREMMMMMM

HARIKA OLDUGUNUZU KABUL EDINNN VE ONA GÖRE YAŞAYIN
RİCA EDIYORUMMMM <333

Üçlümüz ve Minho'muz ile kalınnn <333

Üçlümüz ve Minho'muz ile kalınnn <333

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes yazdığı kişiler hakkında cool fotoğraflar koyarken benim haller djsmdhsndhsn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes yazdığı kişiler hakkında cool fotoğraflar koyarken benim haller djsmdhsndhsn

Unknown Past | Lee MinhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin