Aslında kitabı bu şekilde bölmek istemezdim ama teşekkür etmem gerektiğini düşündüm...
Unknown Past şuan 100 küsür oylamayı geçmiş bulunuyor! Ve bu benim için inanılmaz bir şey...
Hikayeyi yazmaya başladığımda böyle bir şey hayal etmemiştim bileeeeeee. Öyle bir heves paylaştım "Zaten okunmaz canım isteyecince de silerim." Diye düşünmüştüm ama şuan silerim diye düşündüğüm kitabın teşekkür bölümünü yazıyorum...
İlk olarak iyikime teşekkür etmek istiyorum... O her şartta beni destekleyen ve yazdığım yazıları ilk okuyan kişi... Yardımlarnı hiç bir şekilde esirgemediğin için teşekkür ederim her şeyim! Yolun başında da beraberdik hala beraberiz... Bilmiyorum ne desem yetersiz kalacak... Sadece senin anlayacağın şu üç kelimeyi yazmak istiyorum buraya "İyiki sen İyikim..." (Tugbawqss)
Selen'im... Daha yeni yeni tanışmaya başladığımız bir dönemdi bu kitabı yayınladığım zamanlar. Ama sen hiç çekinmeden, hiç üşenmeden gelip uzun uzun yorumlar yapıp beni çok çok mutlu etmiştin... Senin o eleştirilerin benim için çok çok değerliydi hala da öyleler... Teşekkür ederim hala benimle olduğun için küçük kardeşim... (Rosie_qt52)
Eslem'im... Bu kitaba ilk yorum yaptığın zaman asla bu kadar yakın olacağımızı tahmin edemedim. Tanıştığımız zaman belki sıkıla sıkıla, belki bana güle güle bu kitabın her bölümünü okudun, oy verdin ve yorum yaptın... O zaman bile sabrına hayran kalmıştım aşkım... Bu kitabın yorumlarında çok kavga ettik biz dhsjhdmshe hepsi çok değerli bebeğim... Teşekkür ederim kitabıma o yorumu yapıp tanışmamıza vesile olduğun yetmiyormuş gibi beni bu kitabın yazımı boyunca da yalnız bırakmadığın için... (seungh3ll)
Hatice'm... Tanıştığımız ve kaynaştığımız zamandan sonra gelip üşenmeden kitabı okuyan ikinci güzelim... Belki sende sıkıldın okurken ama yine de bölümleri oylayıp, yorumlarını benden esirgemedin ne desem az kalıyor... Teşekkür ederim bebeğim... (Hyunniemm)
Veeee yorum yapmadan okuyan ama desteğini sürekli olarak gösteren sürekli okurlarımmmmm
Sizi paylaşmak istemedim rahatsızlık duymanızdan çekindiğim için...
Ama size de çok çok çok teşekkür ederim bu kitaba şans verip okuduğunuz, her yeni bölümde gelip oyladığınız için... Wattpad iyiki bildirimleri gönderiyor sizi görmek beni o kadar mutlu ediyor ki anlatamam...Kitaba olan destekleriniz için teşekkür ederim...
Hayal bile etmeye tenezzül etmediğim bir kitap için şuan teşekkür etmeme sebep olduğunuz için...Sizi seviyoremmmmmm
Kendinizi çok çok sevmeyi ve değer vermeyi unutmayın! Beni üzmeyin... İnce detaylarınızı farkedin. Bu söylediklerim size komik gelebilir ama sizin ne kadar ince düşünen, zarif, nazik ve tatlı insanlar olduğunuzu ben biliyorum :)
Bu seferlik Üçlümüz ve Minho'muz ile değil benimle kalın :)
(Bölümü silmekten vazgeçtim 🤏🏼😭❤ çok güzel yanıtlar aldım ve kıyamıyorum)
(28 Ağustos 2023)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unknown Past | Lee Minho
FanfictionSen geçmişini hatırlamayan bir meleksin sadece Minho... Bense yaşadığı her dakikayı hatırlayan bir şeytanım... Geçmişini hatırlamadığın için mi böylesin, yoksa sen hep bir melek miydin? Kaan Boşnak | Bizi Nasıl Etkiler? (Angst) 12.07.2023 25.09.202...