"Ne demek çocuğu bulabilir misin!?"
"Ay yeter be!"
Hızla arkamda bağıran Minho'ya döndüm. Changbin ortamda bulunmadan bile karıştırmıştı her şeyi.
Kadın o kadar garip bakıyordu ki bu Minho'yu çok rahatsız etmişti. Üstün yalancılık yeteneklerimin ortama giriş yapması gerekiyordu.
"Ya cidden yeter değil mi ama!?"
Minho aniden bana dönüp "Ne diyorsun?" Bakışları atarken ona göz kırptım ve devam ettim.
"Şu iş yerinde bir şey mi düzgün olmaz be! Yine bilgisayar sıkıntı çıkardı değil mi Minho Bey?"
Ne yapmaya çalıştığımı hızlı kavramıştı, o yüzden hemen bana ayak uydurdu.
"Evet Yeon-ah Hanım yine sıkıntı çıkardı. Bir anda bağırdım özür dilerim."
"Özür dilermiş."
"Minho Hyung, özür dileyince noonam ile gurur duydum doğrusu. Rol gereği dahi olsa Minho hyung özür diledi."
Ah Changbin ve Seungmin sizi canımdan çok seviyorum ama çok çeneniz düşük! Onlara susmalarını fısıldadım ve Minho'nun yanına doğru yürüdüm.
"Bakalım nasıl problem çıkardı yine bu cihaz."
Bilgisayardan gram anlamazdım. Ki evimizde bir adet Seungmin olduğu için anlamama gerekte yoktu. Ama bu bilgisayar benim bildiklerimden daha garipti.
"Noona o son çıkan modellerden birine benziyor. Ondan ne olduğunu anlamadın. Yaşlı olduğundan da anlamamış olabilirsin tabi."
Seungmin'in kulağıma gelen sesi ile derince bir nefes verip kafamı yere eğip sakinleşmeye çalışırken Minho bıyık altından gülüyordu. Kadınsa ne yaptığımızı anlamaya çalışıyor ama hiç bir şey anlamıyordu.
"Ah hallettim Minho Bey. İşinize devam edebilirsiniz."
Onun oturması için sandalyeden kalktım ve kendi masama doğru hareket edeceğim sırada kendimi huzur bulduğum kolların arasında buldum...
"Dikkatli ol- Yani dikkatli olun Yeon-ah Hanım."
Bayım sonsuz huzur bulmak için, sonsuza kadar size mi sarılmam gerekiyor..?
"Ben parayı ödeyecektim ama!"
Bir anda Minho ile o kadına döndük. Sinirden kıpkırmızı olmuş yüzünü görünce kahkaha atma isteğimi zor zapt etmiştim. Bence sinirlenme sebebi bu anı Minho ve benim yaşamamdı.
Ne yani kırk küsür yaşıyla Minho ile flört ediyordu ve onu kendine aşık edeceğini mi zannediyordu. Hah!"Ah tabi efendim hemen işinizi halledelim."
Kadına sinirle attığım bakışların haddi hesabı yoktu. Ama o kadar aptaldı ki, o bakışlardan bir anlam bile çıkarmıyordu.
"İyi öğlenler Minho Bey!"
Minho'yla vedalaşırken gözlerinde olan mutluluk bana dönünce soldu ve yerini tehdit eden, küçümseyen, alaycı bakışlar aldı.
"Ve... Adın neydi bu arada tatlım."
Yapmacık bir gülümseme ile kadına baktım. Sinir şey!
"Yeon-ah."
"Yeon-ah... Bay bay işte."
Kadın odadan çıktıktan sonra kendimi sandalyede geriye attım ve dönmeye başladım. Aradan birkaç saniye geçmişti ki Minho'da aynı şeyi yapmaya başladı.
"Yalnız bunu yapmak çok eğlenceliymiş!"
"Ama baş döndürücü ve mide bulandırıcı bir şey!"
Ben rahatsız olup durduğumda o hala dönüyordu. Kahkaha sesleri birçok şarkıdan daha güzeldi. Onun kadar masum olmayı diledim o an.
"Yeon-ah niye gülüyorsun? Komik mi gözüküyorum."
"Ne! Gülüyor muyum?"
Sizi izlerken gülecek kadar olduysam bayım... Benim size olan sevgim normal değildir değil mi..? Ben sizi gereğinden daha çok seviyorum ve buna engel olamıyorum. Belki de engel olmak istemiyorumdur...
"Noona ve Minho Hyung aşağıya tekrar inin. Adamlar on dakika sonra orada olurlar."
Minho ile değiştirdiğimiz her şeyi geri düzelttik ve odadan çıktık. Aşağıya indiğimizde çatık kaşlarıyla bizi bekleyen bir adet Changbin vardı...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~492 Kelime~
Selemeleeeerrrr
Nasılsıniz canlarımmmm? Umarım iyisinizdiiiiiirrrr değilseniz bile burada ben varımmmm! Dertleşmek, sohbet etmek isterseniz benimle bunu yapabilirsinizzzzz!
Ehehehe Changbin neye sinirlendi acaba yine JXMWHSMWSMSJSM
Simdiii size bir sorum vaaarrr
Bir kpop grubunda olsaydınız pozisyonlarınız neler olurdu? Ve de yaş sıralamasında kaçıncı olurdunuz? (Grubunuz sizinle beraber 4 kişi!)Bunu cevapları benim için önemli! Bir yerde kullanacağım yani cevap verirseniz çok mutlu olurum!
Niyseeeee SIZI COK COK SEVİYOREMMMMMMMM
BUNDAN SONRA GÜNLÜK EN AZ BIR KERE AYNANIN KARSISINDA KENDINIZI ÖVÜNNNNN! COK COK DEGERLISINIZZZZ UNUTMAYINNNNNNNN
Mukemmel üçlümüz ve Minho'muz ile kalınnn babababaaaaayyyy 🤏🏼😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unknown Past | Lee Minho
FanficSen geçmişini hatırlamayan bir meleksin sadece Minho... Bense yaşadığı her dakikayı hatırlayan bir şeytanım... Geçmişini hatırlamadığın için mi böylesin, yoksa sen hep bir melek miydin? Kaan Boşnak | Bizi Nasıl Etkiler? (Angst) 12.07.2023 25.09.202...