~Minna~
Herään aamulla kun Rommi nuolee kasvojani. Minusta olisi ihana hommata koira tai toinen kissa, mutta en tiedä miten Rommi niihin suhtautuisi tai Niko. Rommi kyllä on ainakin Rillan kanssa hyvissä väleissä, aina kun he sattuvat joskus näkemään toisensa. Niko on näyttänyt kuvia kun Rilla ja Rommi makaavat eri paikoissa ja nukkuvat toisiinsa vasten käpertyneinä. Ne kuvat ovat maailman suloisimpia. Niko tulee tänään kotiin, minulla on häntä helvetin moinen ikävä. Ilmeisesti myös Nikon pikkuveli tulee meille kylään, no ei se taida mitään haitata. En tiedä onko Niko kertonut minusta perheelleen, itse en vielä ole. Kai sekin pitäisi kohta tehdä, ennenkuin ne saavat sen tietoon jostain muualta, kuten seiskasta. Ne kun tuppaavat aina kirjoittamaan kaikesta mahdollisesti, kuten jos joku julkkis on nähty kaupungilla jonkun kanssa yhdessä kulkemassa.
Ihankuin he eivät voisi olla vaikka vaan kavereita toistensa kanssa, huoh... Jokaisella pitäisi olla myös yksityisyyttä ja meillä jokaisella on myös henkilökohtaisia asioita. Kaikki ei kuuluu julkisuuteen, vaikka osalle se ei tunnu menevän millään päähän. Pitäisi myös muistaa että ei on EI, vaikka olisikin julkisuuden henkilö. Kuviinkan ei tarvitse aina suostu. Kuten esimerkkinä se fanien piiritys Nikoon siellä kauppakeskuksessa, se ei ollut millään tasolla hyväksyttävää. Onneksi menin väliin, koska nyt olemme yhdessä. Ilman sitä, en usko että olisimme edes tässä pisteessä vielä. Rommi alkaa syödä hiuksiani ja kaivautuu peittoni sisään, hyökäten varpaideni kimppuun. "Voi ihana pikku peto, nousen nousen. Saat aamupalaa ja huomiota.", puhelen ja kaappaan kissan syliini, jääden hetkeksi aikaa rapsuttelemaan häntä.
Vedän kaapista Nikon hupparin päälleni ja suuntaan keittiöön. Kaadan Rommille yhteen kuppiin lisää kuivaruokaa, toiseen vaihdan puhtaat vedet ja kolmanteen lisään märkäruokaa. Rommi juoksee innoissaan syömään ja minä menen siivoamaan hänen hiekkalaatikon, joka haisee aina aivan kamalalle. Saan hiekkalaatikon siivottua ja menen pesemään käteni huolella, jonka jälkeen alan valmistaa itselleni aamupalaa. Keitän kaurapuuroa, jonka päälle laitan banaani viipaleita, pakaste mustikoita ja mansikoita, sekä mango pilttiä. Keitän myös itselleni kahvia ja juon heti alkuun ison lasin vettä. Alan syömään aamiaista, joka on herkullista. Sen jälkeen menen käymään suihkussa. Suihkun jälkeen kuivaan hiukseni ja laitan ne sotkunutturalle, pesen hampaani ja puhdistan kasvoni. Menen makuuhuoneeseen ja vaihdan vaatteeni. Viimeisenä lisään vielä asusteet, kuten korut ja hieman meikkiä. Eli lähinnä teen kulmat ja laitan ripsiväriä.
---
Kävelen kohti kauppaa, koska kaapit alkoivat olla tyhjillään ja haluan että meillä on ruokaa, koska Niko tulee takaisin kotiin ja hänen veli tulee kerran myös ilmeisesti käymään. Pääsen nopeasti perille ja alan lappaa ostoksia koriini. Kun ostokset on tehty, siirryn kassan kautta kotiin purkamaan ne oikeille paikoilleen. Sen jälkeen menen vierashuoneeseen ja laitan sinne sängyn valmiiksi. Huoneen lipastolle laitan suklaalevyn vieraalleemme, koska miksi ei. Toisille on kiva antaa lahjoja, koska on kiva nähdä miten pienet teot piristävät ihmisten päivää. Ja alkaa aina itseäkin hymyilyttää, jos joku toinen hymyilee.
---
Istun parvekkeella ja katselen ulos. Pian näen auton kaartavan oven eteen ja sieltä astuu Niko ja ilmeisesti Joona ulos. He nappaavat laukkunsa auton takakontista ja lähtevät ovelle päin, joten nousen ylös ja siirryn pois parvekkeelta, laittaen oven perässäni kiinni. Katson Rommia, joka on kiivennyt kiipeilytelineensä huipulle, omaan turvapaikkaansa nukkumaan. Pian ovikello soi ja aukeaa heti perään ja iloinen puheen sorina täyttää eteisen. Rommikin havahtuu ja juoksee heti eteiseen, josta alkaakin kuulua lässytystä. Menen eteiseen ja näen siellä kaksi miestä rapsuttamassa Rommia. Söpöä. Nappaan tilanteesta kuvan ja jään katsomaan tilannetta.
Hetken päästä Niko nousee takaisin seisomaan ja kääntää katseensa minuun. Silmistäni valuu kyyneleitä ja riennän hänen luoksensa. Hyppään Nikon syliin ja kierrän kädet hänen niskan taakse. Niko pitää minua sylissään ja painudumme pitkään ja hellään suudelmaan. Näitä haleja, huulia ja koko tyyppiä oli kauhea ikävä. "Tervetuloa takas kotiin rakas, mulla oli kaamea ikävä sua.", kuiskaan. "Niin mullakin sua, rakastan sua.", Niko kuiskaa. "Rakastan sua myös.", sanon ja painan hellän suukon Nikon nenänpäähän, kunnes hän laskee minut alas sylistään ja kääntyy katsomaan Joonaa. "Joona, tässä on mun avopuoliso Minna. Minna tässä on mun pikkuveli Joona.", Niko toteaa. "Kiva tavata.", sanon ja kättelen Joonaa. "Kuin myös.", hän sanoo.
Otan Nikon laukut kantoon ja vien ne huoneeseemme. Kaivan likapyykin laukusta pois ja vien ne pyykkikoriin valmiiksi. Sen jälkeen menen keittiöön ja laitan vettä kiehumaan. Kello on jo 21.00, joten tuskin kahvia enää tarvitaan. Teen muutaman voileivän valmiiksi ja lämmitän myös karjalanpiirakoita. Kutsun Nikon ja Joonan syömään, he olivat juttelemassa olohuoneessa. Syömme iltapalan yhdessä ja yritämme hieman tutustua toisiimme paremmin. Tai siis minä ja Joona. Sen jälkeen teemme iltahommat ja vetäydymme huoneisiimme. Käperryn Nikon kylkeen kiinni ja hän alkaa hipsutella minua. Tätä olen kaivannut...
________
Sanoja: 727
3...
YOU ARE READING
My Guardian Angel ❤🥀 || JIKO
FanfictionNiko on ajautunut syvempiin vesiin, menetettyään Joonaksen elämästään. Mikään ei tunnu enää miltään ja missään ei tunnu olevan mitään järkeä enää. Voiko Joonas auttaa Nikoa vielä jollain tavalla? Muuttuvatko asiat vielä paremmiksi? Mitä tapahtuu kun...