Luku 50

98 18 4
                                    

Time skip

~Niko~

Olen tulossa töistä kotiin, mutta päätän ensin poiketa kaupassa, josta haen suklaalevyn, viinipullon, ruoka tarvikkeet, kynttilöitä ja punaisen ruusukimpun. Minna tulee tänään kotiin 17.00 aikaan ja olen suunnittelut meille mahtavan loppupäivän ja viikonloppuna voidaan vaan olla rennosti kahdestaan. Ja nykyään jätkien lisäksi, myös perheemme tietävät meistä ja olemme käyneet heille näyttäytymässäkin jo, onneksi. Suuri stressin aihe on saatu pois alta vihdoin. Myös tärkeimmät kaverimme tietävät meistä vihdoin, ihanaa. Tiedän että tästä päivästä tulee ihana, vaikka olenkin hyvin stressaantunut. Tunnen taas kuinka jokin lämmin menee ohitseni. Ihanaa, Joonaskin on tänään tukenani.

Pääsen kotiin ja alan valmistamaan Minnan lempiruokaa, eli Cacio e pepeä. Se on siis pastaa jossa on lisänä vain juustoa ja pippuria. Sen jälkeen katan pöydän, sytytän siihen keskelle kynttilän, joka luo tunnelmaa ja teen huoneesta melko hämärän. Taustalle laitan romanttista musiikkia soimaan. Teen vielä kulhoon valmiiksi jäätelö annokset meille ja paloittelen suklaata, mutta ne saavat vielä jäädä odottamaan, joten nostan jäätelö annokset vielä takaisin pakkaaseen odottamaan hetkeä, kun syömme ne lopulta. Menen makuuhuoneeseen ja laitan päälleni mustat farkut ja mustan kaluspaidan, jossa on punaisia yksityiskohtia. Jätän kylläkin ylimmät napit auki. Lisään vyön, hieman koruja ja sukat vielä, sekä laitan hiuksiani hieman paremmin. Sen jälkeen laitan Minnalle viestiä, että soittaa ovikelloa kun on ovella ja sulkee silmät, ennen kuin pääsee sisälle.

Pian ovikello soikin ja kurkistan ensin ovisilmästä, että Minnalla on silmät kiinni ja avaan sen jälkeen oven. "Pidä silmät kii ja seuraa vaan mua.", totean, johon Minna nyökkää. Nappaan hänen työlaukun ja siirrän sen edestä ja autan Minnalta kengät pois jalasta. Minnalla on yllään mustat revityt farkut ja jokin tumma kukkakuosilla oleva poolopaita, jonka materiaali on hihoista hieman läpinäkyvää. Hänen hiukset ovat nutturalla ja vyö, korut ja kello korostavat hänen asuaan. Hän näyttää upealta. Ohjaan hänet keittiöön ja nappaan ruuskimpun käteeni, jonka jälkeen annan Minnan avata silmänsä.

Minna avaa silmät ja katsoo hämmästyneenä tilaa, jossa on. Sen jälkeen hän katsoo minua ja ojennan hänelle ruusukimpun. "Kiitos, Niko. Tää on upeeta, ootko sä tehnyt tänään kaiken ite?", Minna sanoo hämmentyneenä. "Kyllä olen.", vastaan hymyillen ja sen jälkeen siirrän kukat edestä ja kaappaan Minnan halaukseeni ja suutelen häntä. Laitamme ruusut maljakkoon ja alamme syömään. Ja pakko sanoa mutta ruoka on tosi hyvää, vaikka sen itse teinkin. Ihme. Myös Minna kehuu ruokaani hyväksi. Ruoan jälkeen sidon Minnan silmät ja ohjaan hänet autoon. Nyt lähdemme käymään kaverillani, jolla on luovutusiässä olevia kissanpentuja. Minna on puhunut uuden lemmikin hommaamisesta ja Rommi kaipaa kaveria myös, joten tämä on varmasti ihana yllätys.

Pääsemme perille ja ohjaan Minnan ovelle ja soitan ovikelloa. Pian ovi aukeaa ja meidät ohjataan huoneeseen, jossa on vielä muutama kissanpentu. Tuo vaalea rantuinen kissanpentu on tulossa meille. Avaan Minnan siteen ja hän jää lumoutuneena tuijottamaan kissanpentuja, kunnes istumme lattialle. Pian kissanpennut tulevat tutustumaan meihin ja tuo meille tuleva pentu jää yksin nurkkaan. Minna houkuttelee pentua ja vihdoin hän tulee luoksemme, eikä meinaa enää lähteä luotamme pois. Ihana pentu, taisin tehdä oikean päätöksen tämän kissan suhteen. "Minna, se kissa on varattu meille. Me saadaan se tänään mukaan, pitää vaan käydä hommaan sille pari asiaa vielä.", totean ja Minnan silmät vuotavat kyynelistä. "Oikeestikko?!", Minna kysyy. "Joo.", sanon. "Kiitos Niko, oot paras.", Minna sanoo ja vetää minut suudelmaan.

---

Kävelemme käsikädessä luonnossa ja ohjaan Minnan yhdelle syrjä polulle. Tämä paikka on lumoava ja oma rauhapaikkani, jossa ei koskaan ole muita. Käyn täällä usein ja nyt haluan näyttää sen myös Minnalle. Pääsemme perille ja ohjaan Minnan yhdelle kalliolle istumaan. Kallion edessä aukeaa vesialue, joka tällä hetkellä on ihanan tyyni. Minna istahtaa viereeni ja jää lumoutuneena tuijottamaan paikkaa. "Tää on upea paikka.", hän toteaa ja jää tuijottamaan minua, kunnes vedän hänet kainalooni ja kerään rohkeuttani. "Laita hetkeksi silmät kiinni.", pyydän. "Okei.", Minna sanoo. Nousen ylös ja kaivan sormuksen taskustani. Polvistun maahan ja laitan sormuksen esille. "Rakas saat avata silmät.", kuiskaan ja heti Minnan silmistä alkaa valua kyyneleitä. "Rakas tekisitkö sä musta maailman onnellisimman miehen ja tulisitko sä mun vaimoksi?", kuiskaan. "Teen ja tottakai mä tuun.", Minna kiljahtaa onnellisena, hyppää kalliolta alas, vetää minut pystyyn ja suutelee minua, johon vastaan tietysti.

Pitkän, hellän ja rakkauden täyteisen suudelman jälkeen pujotan sormuksen Minnalle ja annan hänelle kunnian laittaa minullekkin sormuksen. Minna ihailee sormuksiamme. "Tää on aivan upea.", hän kuiskaa ja suutelemma taas. Otan kuvan käsistämme. "Minna voidaanko me paljastaa et ollaan yhdessä? Ei tarvis enää niin paljon salailla asioita kaikkialla.", ehdotan varovasti. "Kyllä se sopii.", Minna toteaa.
Avaan instagramin ja liitän sinne 3 kuvaa. 1 on kuva käsistämme, joissa on sormukset. 2 kuva on Minusta ja Minnasta rannalla suutelemassa. 3 on kuva meistä ja kissoista, jonka otimme tänään. Viimeisen kuvaan merkitsen Minnan. Kuvatekstiin tulee vain tämä.päivämäärä ja sen jälkeen teksti. "My love ❤️" Kommenttikenttä alkaa täyttyä heti onnitteluista ja jätkätkin ovat siellä yllättyneinä, sillä eivät tienneen suunnitelmistani mitään. Vedän Minnan kainalooni ja siihen me sitten jäämme. Olen maailman onnellisin mies tällähetkellä.

__________

Sanoja:792

Se oli sit siinä, kiitos kaikille lukijoille <3

Tai siis, kyl mä ihan just vielä julkasen epilogin ja toivon että luette senkin. Siitä tuli samaan aikaan surullinen, mutta ihana.  (Ainakin mun mielestä.)😭❤️
Ainakin itkin sitä tehdessä ite ja hittas itteeni!

My Guardian Angel ❤🥀 || JIKOTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon