SLUNÍČKO....nesvítí...OBLOHA...není modrá...a navíc prší, ale to Adriena nezastaví od nahajpeného poskakování po bytě od půl sedmé ráno. Dneska je to totiž celých 20 let, co se Adrien narodil. Měl narozeniny a nemohl se dočkat, až je stráví s Marinette. Jenže naše trubka si zapomněla zkontrolovat fakta a tak...trošku zapomněla sehnat dárek. Takže mezitím, co Adrien nadšeně běhal kolečka jako dostihový kůň, Mari běhala kolečka jako vyděšený křeček a vyšilovala, co bude dělat. Srazili se v půlce místnosti a spadli na zem. Div, že se nepropadli do patra pod nimi.
,,Ehmm...musím nachvíli někam jít. Brzo se vrátím!" Řekla Mari a vystřelila z bytu jak blesk z nebe.
...
Přišla do hloubi obchodního centra a dumala, co by asi tak Adrien mohl chtít. Měl na účtě miliony, doslova si mohl koupit celej Apple, raketu, Bradavický hrad a ještě Villu na Bali a pořád by mu ještě zbylo na to, aby si mohl koupit celou Paříž i s Eifelovku. Bude těžké sehnat dárek pro kluka, který může mít, co si zamane.
Tak si to přebereme. Co přesně o Adrienovi ví?
Je dětinský, žárlivý, nenasytný, natvrdlý, má rád videohry, sporty, jídlo a drahá auta...prošla asi tak deset obchodů, ale zatím měla jen jednu videohru na playstation. Kam jít dál? Do sportu? Nebo do hračkářství?
Mari se rozhodla udělat kompromis a šla se kouknout do obchodu s oblečením. Chodila, kolem klučičích hadrů a objevila hezký kabát. Vzhledem k tomu, že je říjen, takový kabát se bude brzy hodit. Našla velikost M.
Dále jí vstoupilo do cesty něco, co jí přišlo absolutně perfektní. Adrien to bude zbožňovat. Zaplatila a s radostí vyšla z obchodu. Po cestě nabrala nějaký mekáč, dortíky a bubble tea. Všechno to naskládala do Adrienovy Audiny a jela dom.
Počkat, počkat? Cože to? No ano! Mari si konečně udělala řidičák! A Adrien jí moc rád půjčuje svoje auto.
Nutno podotknout, že Adrien své auto v zásadě nikomu nepůjčuje. Ninovi by ho v životě nepůjčil, ani kdyby mu za to zaplatil nebo ho sebevíc prosil. Tuhle si Alya půjčila Ninův ford a Nino najednou potřeboval náhle dojet pro Chrise ke kamarádovi, ale Adrien nakonec řídil sám.
Ale Marinette je evidentně nad Adrienovy standardy a sama to neví. Mari už řídila i Lambo, ale jen jednou. Bála se řídit něco tak drahého. No ještě aby ne.
...
Černovláska se vrátila domů ve čtvrt na dvanáct s plnýma rukama všeho a schovala to do kuchyně. Adrien byl v obýváku skrčenej u konferenčního stolku jako mistr Yoda a hrál na PlayStationu nějakou střílečku. Na hlavě měl sluchátka, z kterých mu vyřvávala hudba od Miley Cyrus. Nejspíš si ani nevšiml, že se vrátila.
,,I came in like wrecking baaaal!" Ječel Adrien až se Mari lekla a málem upustila talíř. ,,I never hit so hard in loooove!"
Mari uvažovala, jestli bude lepší se nejprve najíst a až potom mu dát dárky nebo obráceně. Čert to vem!
,,Ehm...Adriene?"
,,Co?! To si-no jen počkej, ty jeden šmejde! Jestli budeš hrát proti vlastnímu spoluhráčovi, tak ti to ÁKáčko narvu do pr-hm?" Marinette mu s kyselým výrazem strhla sluchátka. ,,Jejíž, Mari, ty už jsi tady?"
Mari si odkašlala. ,,Ano jsem tady. Ale ty jsi očividně někde jinde."
,,Ne to ne. Nejsem! Už tu jsem!" Zpanikařil a přepl PS4 na normální televizi. ,,Jak jsi tu dlouho?"
,,Asi tak dvacet minut."
,,Sakra. Nevšiml jsem si, promiň..."
Mari se usmála. ,,To nic. Ty zas promiň, že jsem si půjčila tvoje auto bez dovolení hihi."
ČTEŠ
Room mates
RandomMarinette přestupuje na jinou školu a je nucena bydlet na internátě, tam ji ale čeká (ne)milé překvapení - blonďatý egomaniak s inteligencí mravenečníka, zubící se jak pokemon, kterého zná celá Paříž. Nejen, že s ním musí bydlet, ten ichtyl jí sledu...