28. Maškarní ples 2.Část

387 26 27
                                    

Mari a Adrien se konečně chystali na maškarní bál. Byly čtyři hodiny odpoledne a jak víte, věci se vymykaly z rukou ve velkém už od rána a kazily se dál a dál.

,,Kde mám sakra zase ty zuby!" Zaječela Mari. Situace se opakovala. Ve stejném momentě Adrien vypl vysavač a naštvaně s ním hodil o zem.

,,Proč to zase nefunguje?! Vždyť jsem to přece opravil! Ku*vafix!"

,,Asi si to zase rozbil. Kde jsou ty zuby, dop*dele už!"

,,Cože!? Už zase!?"

,,Tady jsem měla na zemi ty upírský zuby, cos mi dal!"

,,Na zemi? Proč by sis je zase dávala na zem?"

,,Já nevím sakra!" Černovláska se opětovně unaveně svalila na gauč. Že by už konečně začala hloupnout? ,,Ach jo, že tys je zas vyluxoval..." No jo no. Tak to dopadá, když se ze svých chyb neponaučíte, děti.

,,Kur-uci!" Opravil se Adrien zbytečně. Stejně už tu několikrát kazili family friendly atmosféru. ,,Počkat! Možná ještě nějaký najdu!" Blonďák se vřítil do ložnice a začal přehrabovat skříň. Do půl minuty byl zpátky se zuby i s jeho kostýmem.

,,To je fakt super, že jdeš taky za upíra! Nechce se mi věřit, že jsme se trefili do stejnýho kostýmu!" zaradoval se Adrien.

,,No bezva, teď si budou myslet, že máme párovej kostým. Dík!" Černovláska poděkovala za zuby, ale odvařená z toho nebyla.  Chtěla soutěžit sama za sebe. Vyzkoušela si je a zjistila, že ji nedrží. Byly moc velké.

,,No není to super!" Marinette Adrienův optimismus sice nepřekvapoval, ale sdílet ho nemohla. Chtěla vyhrát cenu s něčím, co sama ušila. A Adrienův kostým byl koupený na AliExpresu.

Nic s tím ale nadělat nešlo, a tak poslala Adriena do sámošky na rohu, aby nakoupil suroviny k přípravě makarónů se sýrem, které chtěli povečeřet a menší zuby. Chvíli potom, co odešel, někdo zaťukal na dveře. A špageťák to rozhodně nebyl. Ten nikdy neklepe. Prostě bez ohlášení vtrhne do dveří jak uragán. Kdo to tedy je?

,,Pssssst! Mari? Jsi tam?" byl to Nino. Co ten tu chce?

,,Ahoj. Co potřebuješ?" otevřela mu.

,,Ahoj Mari...já bych potřeboval pomoct s jednou takovou věcí....a nesmí se o tom dozvědět Alya. Nino bez pozvání vešel dovnitř, posadil se na pohovku, hlavu složil do dlaní a zakňoural. Marinette zavřela dveře a vydala se za ním.

,,A s čím?" černovláska pozvedla obočí.

,,Alya si vymyslela, že budeme mít párovej kostým na High School Musical a samozřejmě chce, abych byl baskeťák!"

Mari si nejdřív představila Nina s basketbalovým míčem místo hlavy, potom jí ale došlo, že myslí basketbalistu. Čili Chada.

,,No a?"

,,Chce, abych byl ten tmavej týpek, jenže..."

,,Jenže co?"

Nino si sundal ošmudlanou barevnou čepici. ,, Jenže ten týpek má dredy! Koukni na mě! Mám kratší vlasy než...než...než kdokoli!" div se nerozbrečel. Chudák. Ani nenašel vhodné přirovnání. Nehodil by se třeba Shrek? ,,Zachraň mě Marinette, prosíííím? Pomoz miii!" Žadonil.

,,Fajn, fajn. V první řadě se musíš uklidnit. Kde je Alya?" Mari mu chtěla říct, že Chad nemá dredy ale kudrdliny, ale jen nad tím mávla rukou.

Nino se svalil na pohovku a propaloval strop. ,,Teď šla do sámošky..."

,,Tak to se tam asi srazí s Adrienem. Šel mi koupit zuby, protože ty jeho mi jsou velký." řekla Mari a Nino najednou vypadal, jak Adrien při hodinách.......no vlastně při všech hodinách. Ale hlavně při Fyzice a Chemii.

Room matesKde žijí příběhy. Začni objevovat