Jednoho rána se Adrien vzbudí. (Wow) Ale nedobrovolně.
,,Jaaau! Moje uši. Co to sakra je za kravál!!! Mari...Mari? Marinette!!!????" Vyskočil z postele a dosprintoval do kuchyně, když se mu nikdo neozýval.
,,Spadla mi pánvička. Asi šla za tebou."
,,Co by mi jako chtěla?! Abych ti pomohl s vařením?"
,,Spíš tě majznout, aby ses konečně probral, ale to se jí evidentně povedlo."
,,Akorát bez toho majznutí!"
,,Stačí říct!" Už už se napřahovala, když jí zazvonil mobil. Uf! Oddechl si. Adrien je zachráněn. No jo. Ale na jak dlouho?
,,Haló? Paní Chamacková? Ale ne, nerušíte. Ehm...nooo...ale jasně! Zítra? Jasně! Dobře..."
Adrien máchal ve vzduchu rukama. ,,Ne. Ne! Neee!" Šeptal u toho.
,,Ano. Určitě. S radostí! Jojo! Nemůžeme se dočkat! Tak zatím!" Mari zavěsila. ,,Kurňa."
Jako na zavolanou někdo začal Agresivně bouchat na dveře. Mari se lekla a upustila pánev znovu.
Byli to obyvatelé internátního bytu naproti přes chodbu. Alya s Ninem. Vřítili se dovnitř jako divoká voda.
,,Máme hlídat dvojčata, Chrise a ještě Olivera!"
,,Chvála bohu, že Nora nemá trénink!"
,,Skvěle. My máme hlídat Manon!" Adrien složil obličej do dlaní. Dlouho tak ale nevydržel. Marinettin smartphone začal vyzvánět podruhé.
,,Haló? Grace! Bezva! Mohla bys...cože?!" Mari agresivně zahodila naběračku do dřezu. ,,Přijdťe s Danielem teď hned do cukrárny Paris! Budeme tam do čtvrt hodiny! Okej. Čau!" Strhla ze sebe zástěru a bez přemýšlení ji mrskla k naběračce.
Všichni na ní zmateně kulili oči. ,,No co je? Oblíkat a jdeme! Šup!"
...
,,Tak tohle je zcela novej druh případu nouze." Poznamenal Nino škrábajíc se pod čepicí.
,,Někdy mám pocit, že mít velkou rodinu je totální prokletí na entou!" Kňoural Zoubek.
,,To mi povídej!" Povzdechla si Alya.
,,Ha! Vy si tak máte co stěžovat!" Ohradila se Grace.
,,Takže kolik, že máš sourozenců?" Zeptala se Mari, kterou momentálně uklidňoval jen Bubble Tea, který jí Adrien koupil. Měla z nervozity okousané celé brčko.
,,Mám dvojče Jaspera. Ten je sice otravnej, ale nebude problém. Pak pětiletá Amy a tříletá Jessica." Řekl Daniel.
,,Já, jak už víte, mám starší ségru Jennifer. Ta tam ale nebude. Zrádkyně jedna! Pak osmiletej Damian s kocourem. Má deprese a dětský psycholog mu poradil antidepresivní kočku. A pětiletá Anna, která se inspiruje ve straším bratrovi, s sebou taky všude nosí kočku a k tomu ještě skoro dvouletej Jeorge(čti Horhe)."
,,Fajn takže Manon, Ella, Etta, Oliver, Chriss, Amy, Jessica, Damian, Anna a Jeorge. Deset?! Jak k čertu zvládneme uhlídat deset dětí?!" Mari počítala na prstech.
,,A ještě dvě kočky. Carlu a Jerryho."
,,Dop*dele!" Zaklela Grace, potom, co jí pípnul její Samsung. Ještě Vendelin a Isabella?! Cožeee?!"
,,No ty v*le!" Plácnul se po hlavě Daniel.
,,Kdo jsou Vendelin a Isabella?" Zeptala se Alya.
,,Sourozenci Sebastiana."
ČTEŠ
Room mates
De TodoMarinette přestupuje na jinou školu a je nucena bydlet na internátě, tam ji ale čeká (ne)milé překvapení - blonďatý egomaniak s inteligencí mravenečníka, zubící se jak pokemon, kterého zná celá Paříž. Nejen, že s ním musí bydlet, ten ichtyl jí sledu...