11. Lasergames

1K 74 27
                                    

"Ehm...Adriene....co to je?" Zeptala se pochybovačně udivená Mari, když před sebou uviděla zástup teenagerů asi tak v jejich věku. Bylo jich tam určitě přes dvacet.

"Rande bude pak. Nejdříve se pobavíme."

Marinette nasucho polkla.

"Neboj se. Jdeme jen na Lasergames. Ty jelita tu jsou jen do počtu."

Hned jak žlutovlásek vypustli z úst slovo Lasergames, zablesklo se černovlásce ďábelsky v očích.


Octli se uvnitř.

"Budeš se mnou nebo proti mě?" Zeptal se Adrien se svým legendárním muším převlekem - slunečními brýlemi. Marinette se k tomu už radši ani nevyjadřovala. Ta telata všude kolem ho evidentně nepoznala.

"Hádej."

"Fajn takže proti."

"Uhodls."

"Teď hádej ty. V kterým jsem týmu? Zeleným nebo červeným."

"Ty jsi v červeným, tudíž já jdu do zeleného! Oevoár!" Zavolala Mari při odchodu, čímž Adriena totálně vykolejila, protože očekával, že si buď vybere červenou, protože se nebude chtít přidat k Adrienovi a nebo že bude prostě chtít být červená, ale ona jeho lest dokonale prokoukla a odcupitala si to pryč. K zelenému týmu.

Tak připravte se ke startu 3.......2.......1........GO!

Oznámil rozhlas a hra započla.

Mari se schovala za malou zídku a začala promýšlet strategii zatímco Adrien, který mířil opačným směrem si to štrádoval středem arény, jak hromotluk a střílel hlava nehlava všude možně. Pak se trouba divil, když to odněkud koupil přímo do helmy.

Snažil se najít, kdo ho to trefil, ale nikoho nenašel.

Jakpak by ne, když to byla Marinette z úplně opačného konce arény zpoza zídky.

Tímhle snipícím stylem trefila už 23 lidí a z toho jen 16 nebyl nikdo jiný než Adrien.

Mari se vydala prozkoumávat terén. Lekla se blonďaté kštice, která na ni mířila zprava, ale stačila ho střelit a zdrhnout k terči. Adrien to nebyl.

Adrien právě utíkal před střelami drobné blondýnky. Trapák.

Jo Marinette. To je jiný kafe. Ta už měla sestřeleno 82 obětí a 47 z to byl kdo? No? Přece Adrien. Sám Adrienek měl jen 18 obětí. No jo holt kempit se vyplatí.

Když už se 1. kolo blížilo ke konci, bloudil Adrien uličkami arény, kde se mu povedlo čtyřikrát zakopnout a dvakrát si narazit nos, když náhle prošel těsně vedle Marinette, aniž by si jí všiml.

Tmavovláska se rozhodla využít situace a střelila Adriena přímo do helmy. To byla ovšem chyba. Adrien sice viděl velký kulový, ale i tak rozeznal Marinettino uchechtnutí a skočil po ní, čímž ji uvěznil pod sebou.

"Á Changová si chce hrát!"

"Jo s tvojí hlavou místo míče. Co bys dělal, kdybych byla někdo jinej tatare!"

"Šel bych dál! Tvůj smích si splést nelze."

"Přestaň si hrát na básníka, Romeo a dávej pozor!" Zasmála se Mari potom, co ho zase trefila do helmy a odstrčila ho od sebe. Stihla to akorát dvě sekundy před koncem kola.


"Ehmm...co jsi zač? Příšera?" Poznamenal pochybovačně Adrien, když viděl tabuli s výsledky. Jeho skóre 4856 obětí bylo docela působivé, ovšem Marinette zaujímala první příčky ve všech kategoriích. Měla celých 10476 obětí, z toho 4376 headshotů a ani ji ani jednou netrefili. Adriena trefili celkem 3684krát.

"Není to rozbité?" Kňoural dál blonďák.






Room matesKde žijí příběhy. Začni objevovat