🎁🎄Vánoční speciál🎄🎁

164 16 8
                                    

Marinette s obličejem přilepeným na okně sledovala, jak venku sněží.

,,Tak Adriene! Kopni trochu do vrtule!"

,,No jo. No jo." Ozvalo se z koupelny.

,,Máš přezutý zimní pneumatiky?"

,,Jo! Už se mně ptáš po pátý!"

,,Hlavně si nic nezapomeň!"

,,Jooo!"

,,No tak pojď uuuuž!" Mari se dneska rozhodla, že bude Adriena prudit. Proč? Protože proč prostě ne! ,,Už jsi v tý koupelně přes hodinu!"

,,Kdybys mi radši šla pomoct!"

,,S čím jako?" Mari se odlepila od skla a šla do koupelny. Vykoukla za dveřma. Blonďák jen v trenkách a ponožkách stál před zrcadlem a pokoušel se nasadit si paruku. ,,Ukaž to sem, ty ňoumo." Vešla dovnitř a začala mu upravovat paruku. ,,Tak!"

,,A ještě čočky-"

,,Kašli na čočky, ty v autě stejně nepotřebuješ!"

,,Ale-"

,,Obleč se, honem! Nebo odjedou bez nás." Našpulila rty.

,,Sakra, jsi horší, jak moje chůva."

,,Někdy si tak připadám. Vlastně skoro furt."

Teď našpulil pusu Adrien.

,,A dělala ta tvoje chůva taky tohle?" Dala mu pusu na tvář. Adrien se usmál.

,,Vlastně jo."

,,Co?!"

,,Když jsem byl malej."

,,Ahaaa. A co toto?" Dala mu pusu na pusu.

,,Ne. To ne. Hahaha! Takovej luxus mám jenom s tebou!" Zazubil se, natáhl si kalhoty a polibek jí opětoval. Černovláska se začervenala a hodila po něm jeho tričkem.

,,Obleč si to. Čekám na chodbě." Řekla a před odchodem ho majzla do hrudi.

,,Jauva! To byl ale dost sneaky způsob, jak se dotknout mejch svalů Mari! Prokouk sem tě!"

,,Sakra..." Mari si šla s ruměncem obout boty. ,,Takže jestě jednou: oblečení máme, dárky máme, kartáček na zuby...pastu...,, Mari začala rychle drmolit, sotva jí bylo rozumnět. ,,...Taky máme. Tak to máme všechno kromě jedný věci...,,

,,Jaký?" Vybafl Adrien zpoza dveří oblečený a připravený.

,,Řidiče. Výbordelně! Teď už můžeme jet!"

Naši hrdinové právě jeli strávit vánoční svátky u Marinettiných rodičů. A vzhledem k tomu, že Alyini a Ninovi rodiče odjeli i s ostatními sourozenci na Vánoce za příbuznými a je tady z bůh ví jakého důvodu nechali, vysvětlila Marinette situaci mamince, a ta je teď všechny čtyři s úsměvem vítá u nich na prahu.

,,No ahoj, vy zlatíčka moje! Počkat...kdo je tohle?" Podezíravě si prohlížela Adriena s parukou.

,,Jo no...tooo...uuuh,, Mari dostala nápad. ,,To je můj novej kluk. Jmenuje se Santiago a je ze španělska, viď? Sanny?" Nino s Alyou si vyměňovali pohledy. Všichni čtyři se kousali do rtu.

Adrien na ni vykulil oči, ale pak se rozhodl ke vtipu přidat. ,,Jo přesně tak. Jsem tady novej a Mari jsem potkal v krámě." Černovlaska mu dala pusu na pusu.

Sabine vyvalila oči. ,,COŽE?! KDE JE ADRIEN?!"

,,Ehh...on dostal nabídku na práci v...uhh...na Aljašce a tak tam odjel. Napo-řád." Mari se snažila znít vážně, ale zlomil se jí hlas.

Room matesKde žijí příběhy. Začni objevovat