16. Asi potřebujeme psychiatra

940 61 35
                                    

Na prahu herny Paris stáli čtyři teenageři s výrazem typu -zabte mě.- .
A čtyři děti s hvězdičkami v očích.

Rozhlídli se po celé místnosti. Bylo tam spoustu herních automatů, Air hockey, nějaké automaty na videohry, automaty s drapákem či hákem, co tahá plyšáky, či elektroniku, automat na mlácení žížal kladivem, jackpot na tickety a také krotící býk.

Nejprve se stavili u Air hockey a zahráli si všichni. Nic nevyhráli, ale nikomu to nevadilo....no....prozatím....

Potom se Chris jal mlácení žížal. A Adrien s Ninem šli děvčatům vystřelit růže z krepáku na střelnici.

Mari si musela naléhavě odskočit na toaletu, tudíž Adrien na chvíli hlídal i Ettu.

A tehdy se to všechno podělalo.

"Dopr*ele!" Zaklela Alya nahlas. Těkala očima všude.

"Kde je Manon!" Zaječela hystericky Marinette, která se o ní bála, když se vrátila z WC.

Kluci okamžitě položili pušky a začali se rozhlížet. Všichni se rozeběhly, hledali a kleli u toho. I ostatní děti....no....

"Sakra! Adriene měl jsi jí hlídat!" Štěkla Marinette.

"Otočil jsem se asi na deset sekund!" Bránil se neúspěšně Adrien.

"To tě fakt neomlouvá, ty idiote, copak ses nepoučil z minula?" Plácla se Alya do čela za běhu.

Adrien se jenom zamračil, ale nic neřekl. Věděl, že má pravdu.

Mezitím se jim stihly ztratit i ostatní děti.

"NO TO SNAD NE!!!!" Hlesl Nino a zastavil se na místě.

Přiběhli k němu i ostatní a pusa jim spadla až k zemi.

"Proboha!" Vyděšeně kníkla bledá Marinette. Alya kroutila očima a následoval další její Facepalm a hluboký povzdech Adriena, který počítal do deseti.

Poskytl se jim pohled na Manon, která vlezla dírou, kterou se vyndavali výhry do automatu s drapákem. Seděla mezi plyšáky a házela je otvorem na výhry ven. Chris je bral z díry a odkládal je s úsměvem na zem vedle sebe. Dvojčata bušila na sklo a křičela na ní, ať vyleze.

Všichni k ní přiběhli a napodobovali dvojčata.

"MANON! OKAMŽITĚ VYLEZ!!" Zaječela na*raná Alya a probodla pohledem Manon, automat a Adriena najednou.

"Když já nevím jak." Usmála se copatá nezbednice.

Mari zaúpěla. Nino zatím nadával Chrisovi, Alya křičela a Adrienette se snažil onoho magora dostat ven. Dvojčata začala brečet, Chris se nakrkl a když Manon došlo, že nemůže ven, začala brečet taky.

"Mu-musíš dát ruce nad hlavu." Zakoktala Marinette pod tlakem směrem k Manon. Manon s křikem a vzpíráním se nakonec neochotně poslechla. S Adrienem ji vytáhli ven. Spadli na zem a těžce vydechovali. Všichni tři. Alya se jala kontrolovaní, jestli je dítě v pořádku. Aspoň fyzicky. Nino ještě pořád peskoval svého bráchu. Ukázalo se, že ji zase navedl Chris.

Hlouček lidí, který se mezitím seběhl okolo si úlevně oddechl a rozpustil se.

Naše osmička se s pár plyšáky odebrala do restaurace Columbo na večeři, protože marinette s Alyou fakt neměly chuť vařit pro osm a pevně doufala, že nevznikne žádná další polízanice.

Avšak marně.

"Ale já nechci večeřet tady." Zamumlal Chris.

"Jo. Já chci Pizzu." Řekla Etta.

"Já taky. Slaninovou!" Ozvala se i Ella.

Manon radši mlčela.

Adrien dostal tik do oka.

"Jsme doslova dvacet kroků od Columba. A vy si teď vzpomenete, že chcete pizzu? Jako fakt? Nejbližší Pizzerie je dva kiláky odsud. A BYLA HNED VEDLE HERNY!!!"

Zastavili.

"Klid Adriene. Počítej do deseti." Dala Marinette Adrienovi ruku na rameno a tak nějak doufala, že ho to uklidní. Naštěstí se tak stalo.

"Adriene v Columbu maj taky pizzu." Oznámila pobeveně Alya, která se snažila o pocker face.

"Cože? Fakt? To jako odkdy?"

"Před měsícem jí přidali do menu. Byli jsme tu s Ninem." Podívala se na svého hnědovlasého boyfrienda, jak se kouše do rtu a snaží se nesmát, tomu, co předchvílí vypadlo z Adriena naprosto zbytečně.

"No tak vydíš!" Pípla černovláska a doufala, že ho nenaštve. Naštvaný Adrien se jí nelíbil.

Zase dali do kroku a vešli do restaurace Columbo.

Adrien se usmál. Mari si najednou uvědomila, že je na něj celý den nějak podezřele milá a tak riskla to, že ho naštve. I když to je jen takovéto načuření, které Marinette baví. Ale v téhle situaci a rozpoložení z eskapády v herně....no risk je zisk! A nebo ne? Snad jo!

(Jo? Zisk čeho Marinette?😏)

"A navíc...k těm tvým brýlím..." Ušklíbla se a začala se culit.

Adrien se překvapivě rozesmál a pak zakroutil hlavou.

"Říkala jsem, že by ho poznal i blbej a slepej by se mu smál, že vypadá, jak moucha." Vysvětlila pro tu část výpravy, která o tom nevěděla.

"No tak počkat..." ozval se Nino.

"Já ho v těch brejlích v tom mekáči přece nepoznal."

"To je divný. Ty jsi oboje a stejně jsi ho nepoznal? Navíc, když je to tvůj nejlepší kamarád už od školky..." Řekla Alya se smíchem a zavrtěla hlavou.

Usadili se k velkému stolu. Nino čapnul jídelní lístek alias menu.

"Hmmm...."

"Tak počkat...heeeeej!" Ozval se Nino, když mu došlo, že to měla být urážka.

(Ach jo. Proč jsou ti kluci, tak natvrdlí?)

Room matesKde žijí příběhy. Začni objevovat