33 - secret touches

645 52 41
                                    

"Tanrım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Tanrım... Hadi ama!" Evden çıkmaya hazır bir şekilde aynada son rötuşlarımı yaparken annemden aldığım mesaj yaptığım bütün işi bırakmamı sağlamıştı. Akşam ailemin yanında boy göstermem gereken bir davet vardı fakat bunun konseptli olduğunu az önce öğrenmiştim. Maskeli balo mu demeliydim? Daha az şaşaalısı belki de.

Çekmecelerimi karıştırıp bir ümitle maske ararken umutsuzca gözlerimi kapattım. Bizimkiler okulun açık hava sineması etkinliğinde mısırlarını yerken bense bir davete -kimin verdiğini dahi bilmediğim- katılma zorunluluğum olduğu için maske arıyordum!

Erkekler arayı yumuşatma girişiminde bulunarak etkinliğe beraber katılmayı teklif etmiş, bizde üst üste gelen ısrarlardan sonra son seçenek olarak kabul etmiştik. Onları hemen affetmeyi planlamıyorduk tabii, yanlış anlaşılmasın. Bu etkinlik zaten kızlarla katılmayı plânladığımız bir şeydi. Aradaki tek taraflı soğuk savaş dişleri titretecek derecedeydi fakat erkekler mantolarıyla kuşanmış, karşı taraftaki cephelerini geri kazanmaya çalışıyorlardı istikrarla. Ne zaman ateşkes olurdu, orası muamma.

Jisoo'nun söylediğine göre normalde o da katılacakmış bugün ki davete ancak ailesine yutturduğu regl sancısı bahanesiyle yırtmıştı, şimdi ise filmin keyfini çıkarıyordu büyük ihtimalle. Benim ise öyle bir lüksüm yoktu.

Aklıma gelen şeyle beraber adımlarım Chaeyoung'un odasına çevrildi. Tabii ya, Chaeyoung'un fantezi çekmecesi! Varlığını bilmekten çoğu kez pişman olduğum o çekmece beni bile hayrete düşürüyordu fakat bugün kurtarıcım olacak gibi görünüyordu.

Beklenmedik olaylarda beklenmedik fırsatlar, hayat bir kez daha ispatlamıştı kendi doğasını. Bir hafta önce biri bana Chaeyoung'un kirli çekmecesinin kurtarıcım olacağını söylese kahkahalar atardım. Komik şakaymış değil mi? Chaeyoung'un, Park Jimin'e yaşattığı fantezileri hayal dahi etmek istemiyordum ama umarım o fanteziler arasında maskeli olanlarda vardır.

Çekmeceyi açmamla beraber gördüğüm eşyalar ufak bir çığlıkla kahkaha atmamı sağlarken dudağımı dişleyerek hızlıca karıştırdım çekmeceyi. Elime gelen tasmayla beraber gözlerim açılırken hızlıca yerine attım. Onun kimde, nasıl kullanıldığını düşünmek dahi istemiyordum. Tanrım... Chaeyoung yatakta dominant değilsin değil mi?

İstediğimi daha fazla başka şeylere dokunmadan bulmamla beraber dantelli beyaz maskeyi elime aldım. Beyaz olmasıyla beraber şansım yaver giderken elbisemle uyumluydu, bu da beni ekstra uğraştırmayacaktı elbise değişikliği için. Çekmeceyi detaylı inceleme durumunda kalmasam şanslı günümde olduğumu düşünebilirdim.

Dantelli maskeyi elime almamla beraber çekmeceyi eski haline getirmiş, kapatarak odadan çıkmıştım. Chaeyoung daha sıkı güvenlik önlemleri almalıydı, bu çekmece dünyaya ifşa olmamalı.

Odama dönerek küçük gümüş, parıltılı çantamı alıp maskeyi de içine sıkıştırdım. Son kez aynada kendime baktıktan sonra elbisemin uzun eteklerinden tutup evden çıkmak için adımlarımı aşağı kata yönlendirdim.

dimple / liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin