Yarışlar, pahalı arabalar ve daha nicesi... Bunların ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu. Benim araba yarışları ile alakam olan tek şey Hızlı ve Öfkeli serisini izlememdi. Hızı severdim ama daha önce hiç bir yarışta ne eş olarak ne de seyirci olarak bulunmamıştım, bu akşam oldukça toy ve bilgisiz bir şekilde bunların ortasında bulunacaktım. Korkmam gereken bir şey yoktu, korkmuyordum da zaten benimkisi sadece meraktı. Her ne kadar bir iddia yüzünden gidiyor olsam da orada ki atmosferi deneyimleyecek olmak beni içten içe heyecanlandırıyordu.
"Al işte Lisa, senin yüzünden tişörtüm boya oldu!" Chaeyoung dedikleriyle beraber oflamaya başlarken, ben göz deviriyordum. "Chae ben sana dedim git eski bir şeyler giy diye, sen kıçını kaldırıp odana gidemediğin için oldu her şey. Şimdi kapa çeneni de kalan yerleri boyamama izin ver!" Chae çıkışmamla beraber yerine sinerken, ona karşılık zafer gülüşümü atıyordum.
Dün okulda Jungkook'la girdiğim iddia yüzünden iki saat sonra olacak bir araba yarışına yetişmeliydik.
Bugün okulda o gevşeğin beni gördüğü her an kendini beğenmiş ifadesiyle sırıtarak bana bakması sinirlerimi oldukça zorlamıştı. Onun o yakışıklı yüzünü dağıtmamak için zor duruyordum."Bana bak Lisa bundan sonra sıra sende eğer caymaya çalışırsan bozuşuruz." Ah tabi ya, yarıştan önce değişiklik olsun diye Chaeyoung saçlarını boyamak istemişti bu yüzden okuldan sonra boya almak için bir alışveriş merkezine gitmiştik. Chaeyoung'a çok yakışacağından emin olduğum için sarı saçlarını parlak kırmızıya boyamasını teklif etmiştim. Kabul etmişti ama benimde saçlarımı boyamamı istemişti.
En son onuncu sınıfta kahverengi saçlarımı ilk kez boyayarak sarıya çevirmiştim. Şu an da ise Lise son sınıftık. Baya tereddüt etmiştim ama Chaeyoung'dan pek kurtulabileceğimi sanmıyordum, zaten biraz önce söyledikleriyle bunu da tasdiklemişti. O yüzden ikimizin de ortak seçimiyle saçımı griye boyama kararı almıştım.
"Tamam kesin boyuyoruz ama lütfen çabuk ol Chae çünkü iki saatimiz var." Bu dediğimle birlikte sevinçle ellerini çırptı bende o sırada odama giderek tişörtümü değiştirdim. Tişörtümün sonunun Chaeyoung'un ki gibi hazin bir sonla bitmesini istemiyordum.
Eski tişörtlerimden birini üstüme geçirdikten sonra geri yerime gelip Chaeyoung'un saçlarını boyamayı bitirmiştim. Ben bitirdikten sonra o boyanın kurumasını beklerken benim saçlarımı boyayacaktı. Bir süre sonra saçımda hissettiğim soğuk boyayla beraber sıra bana gelmişken tek düşündüğüm şey pişman olmamaktı.
—
"Aman Tanrım Lisa, çok güzel oldun!"
Chaeyoung'un ağzı açık bir şekilde verdiği tepkiye gülerken göz devirdim. Hızlı bir şekilde saçımı boyamasından sonra onun ki çoktan kuruduğu için hemen yıkamaya gitmişti, bende telefonumda gezinmiş boya kuruduktan sonra girmiştim duşa. Chaeyoung saçını yıkarken fazlasıyla oyalandığı için ben ondan daha erken çıkıp saçlarımı kurutmuş, onun odasına adımlamıştım bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dimple / liskook
Fanfiction[ Yetişkin İçerik Barındırır ] +82*** *** ** **: Yarın ki yarışa hazırsın, unutmadın değil mi? Jungkook sen misin? +82*** *** ** **: Hayalllerimin adamı, yakışıklı prensim v...