8 - fight

7.8K 499 365
                                    

"Ne diyorsunuz, katılalım mı?" Soruma karşılık Jennie konuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne diyorsunuz, katılalım mı?" Soruma karşılık Jennie konuştu. "Evet katılıcaz ama asıl soru ne yapacağımız?" Chaeyoung pis bir şekilde sırıtmaya başlarken konuştu. "Dans edicez."

Chaeyoung bize güldükten sonra panonun etrafında olan kalabalığı yararak, listeye uzanıp isimlerimizi yazdırdı. İki gün sonra okulun festivali vardı ve her sene olduğu gibi bu senede katılacaktık. Fakat bu yıl diğer yıllardan farklı olarak öğrencilerde gösteri yapabiliyordu, tek gereken o panodaki listeye isminizi yazdırmanızdı ve bizimde ismimiz Chaeyoung sayesinde artık yazılıydı.

"Tamamdır!" Chaeyoung'un heyecanla konuşmasına karşılık Jisoo konuştu. "Bence kimseye söylemeyelim, çocuklara bile. Herkese sürpriz olsun ve sahneye çıkıncada farkımızı ortaya koyalım."
Hepimiz onu onaylayan mırıltılar çıkarırken, bu sefer Jennie konuşmaya başladı. "Bu arada bizim çocuklar demişken Yoongi mesaj attı kafeteryada oturuyorlarmış, hadi bizde gidelim."

Hepimizin onu onaylamasıyla beraber kafeteryaya doğru ilerlemeye başladık, ta ki bir süre sonra Eun Ji ve yanına topladığı arkadaşları beraber yolumuzu kesene kadar.

Jennie aralarından birini görmesiyle beraber ileriye doğru atılacakken Chaeyoung onu tuttu. Bir tuhaflık olduğunu anlamıştım çünkü Jennie genellikle zor sinirlenen bir insandı ve hemen kızın üstüne atlaması pek hayre alamet değildi. Ona dönerek ne oldu dercesine kafamı salladığım da sessizce konuştu.

"Eun Ji'nin sağında duran kız Somi, Yoongi'nin eski sevgilisi." Şimdi anlaşıldı. Sen bizim küçük enişteye bak, köprünün altından çok sular akmış meğersem.

"Ne oldu Eun Ji kaşınmaya mı geldin, eğer o yüzden geldiysen seni yeni yöntemlerimle kaşıyabilirim?"

Dediklerimle beraber Eun Ji üstüme atladı, evet kelimenin tam anlamıyla atladı. Aslında pek şiddet canlısı veya okulda kavga edip duran bir tip değildim fakat yaklaşık iki senedir devamlı kaşınan kendileriydi. Hatta Eun Ji ile diğer kavgalarımıza göre fazla bile dayanmıştı.

Jennie direk Somi'ye doğru atladığında kız yere devrilmişti. Jennie kızın üstüne çıkıp klasik saçını çekmeye başlarken aynı zamanda da tırnaklarıyla yüzünü çiziyordu. Anlaşılan bizim kedicik baya kızmış.

Chaeyoung ve Jisoo diğerleriyle uğraşırken
Eun Ji'nin üstüme atlamasıyla beraber dikkatimi ona verdim. O atlarken direk geriye çekildiğim için lahana beyinli yere yapıştı. Kalkıp bana doğru geldi ve yere itmesiyle beraber üstüme çıkıp saçımı çekmeye başladı. Ben sinirlenmeye başlarken onu üstümden atarak ayağa kalkmıştım. Saçından çekerek hafif havaya kaldırmamla beraber dizleri üstünde bana bakıyordu.

"Ah, hadi ama Eun Ji daha ısınma turlarındayız, istekli olan sendin üstelik." Dudaklarımı büzdüğümde hareket etmeye çalıştı fakat saçlarını daha sıkı çekmemle beraber başaramadı.
Beş dakika boyunca kavga eder- daha doğrusu biz onları döverken, Hoseok'un sesini duydum.

dimple / liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin