"Tamam, siz burada durun biz geleceğiz." Dediklerimle beraber çocukların kaşları çatılırken şaşkın duruyorlardı. "Nereye gidiyorsunuz?"
Jungkook'un bana doğru söylediği şeyler beraber ondan kaçırdığım bakışlarımı ona döndürdüm. Beraber yaşadığımız ufak sevinçten beri gözleri üstümdeydi.'Seninle sarılmayı ve ellerimizin birlikte oluşunu sevdim.' Dedikleri aklımdan çıkmıyordu, kısa bir süre içinde dengemi bozmayı başarmıştı.
"Dediğim gibi hemen geri döneceğiz, siz buradan bir yere ayrılmayın." Cevap vermelerini beklemeden kızlarla birlikte kulise doğru adımlarımızı çevirdik.
Arkamızdan şaşkın bakışlar atıyorlardı, Yoongi ve Jimin'in söylenmelerini duymaya başlamıştım bile. Bir an önce kulise gitmemiz ve kıyafetlerimizi değiştirmemiz gerekiyordu. "Off, çok heyecanlıyım ben!"Chae'nin yerinde zıplarken dediği şeyle hepimiz gülmeye başladık. "Bende çok heyecanlıyım, okuldakilerin tepkisini çok merak ediyorum. Daha da önemlisi bizim çocukların ve Namjoon'un tepkisini." Jisoo'nun bunu demesiyle beraber göz devirip konuştum.
"Ay yesinler sevgilini, benim tek isteğim eğlenmek." Bir kaç saniye düşündükten sonra dudaklarımı dişledim. "Ama tabii ki ilk bizim çocukları sonrada okuldakileri şok etmek çok eğlenceli olacak." Kızlar dediklerimle gülmeye başlarken, kulise neredeyse varmıştık.
Kulise girmemizle beraber hızlı bir şekilde kıyafetlerimizi almış ve giyinmeye başlamıştık. Seksi bir dans yapacağımız için uyumlu olsun diye hepimiz siyah giyinecektik. Ben siyah mini, yanında halka detayı olan bir şort ve üstümede siyah yarım bir tişört giymiştim. Gri saçlarımı açık birakırken makyajıma dokunmayıp sadece kırmızı rujumu tazelemiştim.
Jennie hepimizden farklı bir şekilde altına dar bir tayt giymiş, üstüne kolsuz yarım bir tişört geçirmişti. Jisoo'da benim gibi şort giymişti fakat tek farkı altına giydiği külotlu çoraptı, üstüne uzun kollu yarım bir badi giyerken omuz kısmı açıktı.
Chaeyoung'da şortunun altına dizlerinde biten siyah yarım bir çorap giymişti, üstüne Jisoo gibi kolsuz giymişti ama onun tişörtünde hepimizden farklı olarak mavi desenler vardı. Hepimiz altımıza siyah botlarımızı giymiş, makyajımıza dokunmamıştık.
Kızlarda benim gibi saçını açık bırakırken sadece Jennie bır kısmını tokayla tutturmuştu. "Yalnız kızlar, ateş ediyoruz." Chae'nin dediği şeyle beraber hepimiz gülüp birbirimize iltifat etmeye başlamıştık. Gerçekten uyumlu ve güzeldik, her zaman ki gibi birbirimizi tamamlıyorduk.
Kapının tıklatılmasıyla beraber konuşmayı bırakarak kapıya doğru döndük. İçeriye alt sınıflardan Soobin girince kızlarla ona odaklandık. "Şey, performans sırası sizinmiş de onu haber vermek için geldim."
"Tamam teşekkürler Soobin, geliyoruz hemen." Konuşmamla birlikte gülümseyip başıyla onaylamış, sonrada odadan çıkmıştı. Soobin oldukça tatlı ve iyi biriydi, zaten okulda herkes tarafından sevilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dimple / liskook
Fanfiction[ Yetişkin İçerik Barındırır ] +82*** *** ** **: Yarın ki yarışa hazırsın, unutmadın değil mi? Jungkook sen misin? +82*** *** ** **: Hayalllerimin adamı, yakışıklı prensim v...