1.Bölüm

418 13 11
                                    


"Ahhhhhhhhh yeter artık kafam patlamak üzere . Neler oluyor bana böyle ,kafayı yedim artık."

Her akşam olduğu gibi yine aynı rüya , rüyamda başka alemdeyim ama sanki bu alemde yüzyılarca yaşamış gibi hissediyorum ama her defasında öldürülüyorum ,hemde sevdiklerim tarafından.

Her yakılışımda kahkahalar ile gülüyorlar ,her bıçakladığımda onlarda bir bıçak saplıyorlar .

Üstelik sevdiğim dediğim insanları sadece rüyamda görüyorum .Gerçek hayatta hiç birine rast gelmedim .

Tabi ne var bunda altı üstü kötü bir rüya zamanla görmesin diyeceksiniz ama geçmedi 17 yaşımdan beri bu rüyaları sürekli görüyorum ve üç gün sonra 18 yaşıma gireceğim .

Bazen sanki içimde başka bir ruh varda çıkmaya çalışıyor gibi hissediyorum. Sanki içimdeki ruh serbest kadığında huzura kavuşucam .

Odam çok şiddetli bir şekilde açıldı.

" Liyana kalk artık kahrolası ,saat kaç oldu kahvaltı hazır değil! Yine dayak mı istiyorsun pis fare ."

Ah bu kadın. Sizinle tanıştırayım üvey annem Chloe . Hayatımın Lucifer'idir kendisi.

Üvey annem yanağıma bir tokat attı. O an sanki gözlerim karardı .Sesleri duyan üvey babam da odaya girince daha kötü olmaya başladım.

Sanki tüm anılarım gözlerimin önünden geçiyor ,içimdeki ruh çıkmak istiyor .

Dayanamıyorum .Aaaahhhhhh çok acı veriyor, çığlık atarak bağırmaya başladım . Ve galiba başardı.

Kalın ve ürkütücü bir ses tonuyla

"Aahhhh sonunda artık intikam vakti ."

Biliyorum çok çok kısa oldu ama diğer bölümler uzun olacak .Yazım hatalarım illaki vardır kusura bakmayın lütfen. 🐱😽

KANLI LOTUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin